12

1.3K 61 37
                                    

! CİNSEL İÇERİK !

Madison'un ağzından:

Güya Draco ile ayrılma dönemimiz zor geçiyordu. Parti gecesi onunla birlikte olmak istedim. Deli gibi istedim onu. Gözümü karartıyordu ama bir şekilde kendime hakim oldum ve onu orada bırakıp gittim. Aramızın gerilmesi ayrılmak için daha iyiydi.

Hogwarts'ın soğuk koridorlarında tek başıma ilerliyordum. Yanımda çapulcu haritası vardı. Fred'den ödünç almıştım ve epey işime yarıyordu. Haritadan Mattheo Riddle'ın nerede olduğuna baktım. Saat 13.32 civarları olduğundan herkes dersteydi. Ben hariç.

Arşiv odasına ilerlediğini görünce yönümü arşiv odasına doğru değiştirdim. İçeri sessizce girdim çünkü neredeyse kimse olmadığından beni fark etmesi hiç de zor olmazdı.

"Hala şüpheli misin?"

"Kes be Mattheo."

"Zabini bak neden burada buluşmak istedin bilmiyorum ama dersi astığım birazdan ortaya çıkacaktır. Ne diyeceksen seri ol."

"Kız bir şeyden korkuyor. İşaretini almış ondan eminim. Ama göstermiyor."

Demek bu gizli Ölümyiyenimiz bir kızmış. Diye düşündüm.

"Bir şeyden mi şüphe duyuyorsun?"

"Hayır Matt bak , ailesi de karanlık tarafta ve kızı da karanlık tarafa almak istiyorlar. Ama kız istemiyor."

"Bingo. Birine ötecek."

Kızın birine öteceğinden endişeleniyorlar. İçeriye Profesör Mcgonagall girince yerimden sıçradım. O kadar dalmışım ki bu kapı sesi beni epey korkutmuştu. Kapıdan sessizce çıkıp gittim.

Harry'nin Bitkibilim dersinde olduğunu biliyordum ve bu yüzden kapıyı iki defa tıklayıp yavaşça içeriye girdim.

"Böldüğüm için çok üzgünüm Profesör Sprout , Dumbledore'un Harry'yi çağırdığını iletmek için uğramıştım." Diye yalan söyledim.

"İmzan var mı?" Dedi tek kaşını kaldırarak.

"Hay sikeyim." Diye geçirdim içimden. Arkamdan Mcgonagall sınıfa girince neye uğradığımı şaşırmıştım.

"Bir sorun mu var Pomona? O benimle." Dedi. Niye böyle bir şeydi yapmıştı bir fikrim yoktu ama inanılmaz rahatlamıştım.

***

"Bilginiz olsun küçük hanım bir daha böyle bir şeyi asla yapmam. Sadece söylüyorum." Dedi.

"Ekşi şeker."

Dumbledore'un odasındaydık. Derin bir nefes aldım ve anlatmaya başladım. Ölümyiyenin bir kız olduğunu söyleyene kadar bana inanıyordu.

"Bir kız ha? Bir kız." Diye mırıldandı sakalını kaşıyarak.

"Şüphelendiğiniz biri var." Dedi Harry.

"Profesör , söylemelisiniz." Dedim Harry'yi destekleyerek.

"Aslına bakarsanız Bayan Caroline , Draco Malfoy'un bir ölümyiyen olabilme ihtimalini gözden geçirmiyor değildim." Diyerek ayağa kalktı.

Draco Malfoy ha? Hogwarts'ın her yerinde sıcaktan her an üstünü çıkarabilen potansiyelde birini. Mutlaka ama mutlaka görürdük.

SILENCE / DRACO MALFOY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin