Chapter 13

7K 635 97
                                    

ජාන් හා යීබෝ දෙදෙනාම වූයේ තම තාමාගේ වැඩ කටයුතු වලට යෑමට සූදානම් වෙමිනි.

ලෑස්‍ති වී අවසන් වූ යීබෝ ජාන්ගේ කමිසයේ බොත්තම් පියවන්නට විය.

" චූටී..."

" ම්ම්ම්..."

" කියන්න අමතක උනානේ චූටි ඊයේ මට...මගේ ඔලුවෙත් මොනා තියෙනවද මන්දා අප්පා වෙලාවකට.."

" මොකක්ද අවුල..."

" invitation එකක් ආවා මට..."

" ම්ම්..."

" සඳුදට...restaurant එකක opening එකකට..."

" ඉතින් ඔයා යනවද..?"

" දන්නේ නෑ...අනේ මන්දා...එහෙම invitation එවනවද අනේ...මං හරියට දන්නෙත් නෑ..අලුත් business man කෙනෙක්ලු..."

" ඉතින්..."

" එයාලා හරි නම් මා එක්ක ඇවිත් කතා කරන්න එපැයි චූටි..නිකන්ම ඊමේල් එකක් දාලා හරියනවද..?අනික අලුත් අය..."

" ඇයි අලුත් කියලා අවුල මොකක්ද..? "

" manners කියලා දෙයක් තියෙනවානේ..එයාලාගේ ප්‍රධාන ආරාධිත අමුත්තා කියලා මට එන්න කියනවා නම් මෙහෙම invitation email කරලා හරියන්නේ නෑනේ චූටි...මං ළඟට ඇවිත් කතා කරන්න එපැයි..විශේෂයෙන් අලුතෙන්ම business පටන් ගන්න කෙනෙක් නම්..අනික මං වගේ මනුස්සයෙක්ව ගෙන්න ගන්න එක හරි ලේසි කියලද හිතන් ඉන්නේ...නිකන් ඊමේල් එකක් දාලා..පිස්සු යක්කු..මං කවුරු කියලා හිතා ගෙනද..?මං මගේ schedules එහෙම ඔක්කොම පැත්තක දාලා යන්න ඕනිද කෙහෙල්මල් කඩයක් open කරන්න..."

" මාර ඔලුවක් නේ තමුසෙට තියෙන්නේ...එන්න බෑ නම් ඒ මිනිහට කෙලින්ම රිප්ලයි එකක් දාන්න එන්න බෑ කියලා...ඒ මනුස්සයත් පව් නේ...ඒ මිනිහාගේ වැරැද්ද තමුසෙලා වගේ ලොකු ලොකු මිනිස්සුන්ට invite කරපු එක...මෝඩ ප@#කු...ඔයාලා වගේ අය ආශ්‍රය කරන්නේ ලොකු ලොකු අතු විතරනේ..."

" චූටී...ඇයි ඔයා කේන්ති ගන්නේ..මං වැරදිද..?"

" නෑ වැරදි නෑ...ඔයා මාර හරි...මට කියන්නකෝ ඔයා මාව බදින්න කැමති උනේ ඇයි කියලා...? "

" ඒකෙයි මේකෙයි සම්බන්දේ මොකක්ද චූටි...? "

" ප්‍රශ්නෙට උත්තරේ දුන්නොත් හොඳයි නේද ලොකු මහත්තයා ඕන්නැති ප්‍රශ්න නාහා.."

නුඹට පමණයි (Zhanyi)(21+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin