"Felix, uyan amk artik kac ders oldu" Jisung'un sesiyle gozlerimi araladim. Jisung basimda dikiliyordu ama Seungmin yoktu.
"Seungmin nerde?" dedim uykulu bir sesle, Jisung bu soruma seslice gulmustu, bunun nesi komikti?
"Neden guldun? "
"Ust siniftaki Changbin hyung ile yemek yemeye gitti. Bende seninle gitmeyi dusunuyirdum ama bir turlu uyanamadin, ben sana soyleyim bu kadar uyuman iyiye isaret degil. Dikkat et hasta olursun."Bunlari hizlica soyleyince kikirdamistim.
"Tamam tamam" dedim kisaca, sirada Seungmin kosarak iceri girdi ve bagirarak konusmaya basladi
"CABUK, HEMEN KORIDORA GELIN, HYUNJIN BIRISINI OLDURMEK UZERE!"Son dedigi ile gozlerim fal tasi gibi acilmisti, Jisung ile birbirimize kisa bir bakis attiktan sonra koridora dogru kosmaya basladik. Asla ama asla Hyunjin'in zorbamin ustunde oldugunu dusunmemistim. Lanet olsun, kimse onlari ayirmaya calismiyordu herkes video cekme pesindeydi. Onlari ayrimak istiyordum, ama korkuyordum ayrica onlari ayiracak guce sahip degildim. "Seungmin bir sey yap!" Dedim bagirarak "Tamam sakin ol hocalara haber vericem bekleyin beni" dedi seungmin. Ama birsey yapmaliydim. "HYUNJIN!! " dedim bagirarak , ne yapmistim Ben. Nerdeyse aglayacaktim hayatim boyunca en sevmedigim sey kavgaydi. Hyunjin'in bana dogru dondugunu gordum guven verici bir gulumsemeyle bana bakti ve cocugun ustunden kalkti ve elimden tutarak okulun disina goturdu beni, tam anlamiyla sok olmustum. Benim konusmayacagimi anlayip konusmaya baslamisti "Felix, cidden ozur dilerim o orospu cocugu senin hakkinda dedigi seyleri duydum ve kendime hakim olamadim, senin uzulcegini bilseydim tanri sahidim olsum boyle bir sey yapmazdim" Hyunjin konusmasini bitirdikten sonra gozumden bir yas dusmustu " hey ,Felix aglama lutfen. " diyip bana sarilmisti, bir dakika bu an gercekten yasaniyor muydu? Kac yilldir birisi bana sarilmamisti bunlar aklima geldiginden aglamam daha fazla siddetlenmisti, Hyunjin anlayip daha fazla siki sarildi , tum ictenligi ile. "Uzgunum Felix, uzgunum"
Yaklasik 10 dakika sonra ayrildik, ve hemsirenin odasina gittik. Hemsire pazartesi gunleri izinli oluyordu o yuzden Hyunjin'e pansuman yapmam gerekiyordu, pansuman konusunda ustaydim cunku ikidebir bir yerlerimi keserdim O yuzden pansuman yapmada oldukca iyiydim. "Otur" dedim sakince , gulumseyip sedyeye oturdu. Ilk yardim esyalarini alip Hyunjin'in yanina gittim " Acirsa soyle tamam mi? " "hmhm" diye miriltilar cikartti . Yavasca dudagina sonra ise kasina pansuman yapmistim, bunlarin benim yuzunden oldugunu bilmek canimi yakiyordu. Pansumani bitirdikten sonra odadan cikip sinifa dogru yurumeye basladik birden durup Hyunjin'inde durmasini sagladim. "Noldu, bir sorun mu var" "hayir, sadece tuvalete gidecegim. Sen sinifa git. " dedim ve cevap vermesini beklemeden tuvalete dogru yurudum.
Midem bulaniyordu, o an keske olseydim diye dusundum cunku birisi benim yuzunden kavgaya girmisti ve yaralanmisti. Tuvalet aynasinda kendime baktim, igrenc gorunuyordum. Ani bir hareketle elimi aynaya gecirmistim. Ayna kirilmisti, elim ise kaniyordu ama umrumda bile degildi, mide bulantisindan ayakta duramayacak hale geldigimde her hangi bir tuvalet kabinine girip kapiyi kapatmistim. Sonrasinda icim bosalana kadar kusmustum, kafami duvara yaslayip gogusume vurarak agliyordum. O sirada tuvalet kapisini birisi tiklatti " rahat birak beni" demistim titreyen sesimle "Felix, disari cik da konusalim lutfen, iyi misin? "
Bu ses cok tanidikti...
SON
Aslinda bu bolume baslarken boyle bir sey yazma fikrim yoktu aniden gelisti
Umarim begenirsiniz 🤭💗