پارتی یـەکەم

1.3K 117 56
                                    


N/T POV:

جیمین : ئێمە ئەبێت ئەو خوێڕی بێ قیمەتە بگرین!!!
ن/ت: پلانتان چییە!؟
رۆزێ: بەڕای من ئێمە دەرەقەتی ئەو بێ قیمەتە نایەین!
ن/ت: هاهـ رۆزێ خۆت بێ ئەقڵ مەکە ! کەمێک بە زیرەکانە بیر دەکەینەوە بەشکم لەناوی بەرین!
فیلێکس: تەواو بیبڕێننەوە ! وەن با پلانێکی زیرەکانە دابنێین بۆ لەناو بردنی جۆنگکووک!

( قسەمان لەسەر لەناو بردنی جیۆن جۆنگکووکی نەفرەتی ئەکرد! ئەو هەموو پشکەکانی باندەکەی ئێمەی دزیوە! ئەبێت ئەو پارەیە بەدەست بهێنینەوە ئەگەر نا حاڵمان زۆر خراپ ئەبێت!!! )

رۆزێ: جیمین تۆ سەرۆکی باندەکەی ئێمەیت! ئەبێت تۆ پلانێکمان بۆ دابنێیت
فیلێکس: وەرن من پلانێکم داناوە!!
جیمین: کوا باسی بکە
فیلێکس: یەکێک لە ئێمە وەک سیخور ئەچێتە مالی جۆنگکووک! و لەوێ سیخوڕی بۆ ئێمە ئەکات و ئەبێت هەموو جولەکانی جۆنگکووکمان پێبلێت! و ئەبێت متمانەی خۆی بەدەست بهێنێت لای جۆنگکووک! تا لە کۆتایدا جۆنگکووک ئەکوژێت بە ژەهر
رۆزێ: بەرای من سەرناگرێت!
جیمین: ئێمە ئەو پلانە ئەنجام ئەدەین ئەوەش کۆتا بڕیاری منە... ن/ت وەرە ژورەکەم چاوەڕێتم!
جیمین هەستا و رۆشت... وە منیش رۆشتم بۆلای

جیمین:وەرە دابنیشە
جیمین: ن/ت ... تۆ سیخوڕی باندەکەی ئێمە وە ئەبێت تۆ بچیت و سیخوڕی بکەیت لە مالەکەی جۆنگکووک!!!
ن/ت: م من؟
جیمین: بەلێ تۆ ! دێی بچکۆل پارەیەکی زۆر وەر ئەگریت بەرامبەر ئەو کارەت!

کەمێک بیرم کردەووە کە من پێشتر چەندی ئیشی وام کردووە ئیتر بۆچی ئەمەشیان نەکەم!؟

ن/ت: ڕازیم ، بەلام ماڵی جۆنگکووک لە کوێ بدۆزینەوە!؟
جیمین: ئۆو ! وایە ئێمە ناتوانین مالی جۆنگکووک بە ماپ بدۆزینەوە...
ن/ت: ۆهـــ!!! دارک وێب!
جیمین! ئێ!؟
ن/ت: ئەتوانین لە ڕێگەی پڕۆفایلی جۆنگکووک لە دارک وێب مالەکەی بدۆزینەوە!! و رۆزێ زۆر باش ئەم کارە ئەنجام ئەدات!

جۆنگکووک بارزرگانی ئەکات بە مادەی هۆشبەر و جەستەی ئافرەت لە دارک وێب... وە من بۆخۆم ڤیدیۆکانیم بینیوە!!

جیمین: رۆزێ!!

رۆزێ هاتە ژوورەوە بۆلامان...

رۆزێ: بەڵێ گەورەم؟؟
جیمین: ئەتوانیت لەرێگای پرۆفایلی جۆنگکووک ماپی مالەکەی بدۆزیتەوە!؟
رۆزێ: ناڵێم ناتوانم بەڵام کاتێکی زۆری ئەوێت!
جیمین: بڕۆ کۆمپیتەرە نهێنیەکەم بۆبێنە ! و چەندی کات ویست مشکیلەی من نییە ! خۆ بیرتان بێت پاداشت وەر ئەگرن !

رۆزێ ڕازیبوو وە لەسەر کورسیەک دانیشت و ئێمەش دانیشتبووی لە بەرامبەری...
رۆزێ دەستی کرد بە گەڕان و دۆزینەوەی ماپی ماڵی جیۆن جۆنگکووک!

جیمین: من ئەو خوێڕییە بدۆزمەوە ئەی سوتێنم!! ئاوا بڕوات پارەکانمان بە ئاو ئەچێت!
ن/ت: متمانەی خۆم بەدەست ئەهێنم لای جۆنگکووک ! ئەوەش ئیشێکی ئاسانە.. و لە کۆتاییا بە ژەهر ئەی کوژم و گۆشتەکەی پارچە پارچە ئەکەم!!

من ئادمینی جیمینم و جیمین سیقەی زۆری بەمنە... ئەبێت ئەم کارە بە زیرەکانە تەواو بکەم چوونکە گالتە نییە !!!!

دوای ٢ کاتژمێر:

جیمین: چیبوو نەدۆزرایەوە!!؟
رۆزێ: مممم با بڵێم کە ئەمشەو ناروانم بخەوم ... پێم گوتن کاتێکی زۆری دەوێ!
جیمین: باشە!...

دوای ٥ کاتژمێر:

من خەوم زۆر دەهات بە کورتی چاوم چبووە خەو و جیمینیش بە هەمان شێوە...
رۆزێ: هێی!!!

جیمین خێرا هەستا
جیمەن: چیبوو!؟
رۆزێ: دۆزیمەوە
جیمین: حەلت نییە پارک رۆزێ!!!

رۆزێ: ماڵەکەی لە ......
جیمین: ن/ت! هەر بەیانی دەست پێ بکە!
خێرا هەستام و چوومە ژوورەکەم و جلەکانم کۆ کردەووە!!
ئەبوایە وەک هەژارێک و کەسێکی ئاسایی بچمە بەردەم ماڵ جۆنگکووک و ئەویش بمباتە ماڵەکەی خۆی... وە بەم شێوەیە لێی نزیک بم!

ئێستا پێوویستە رۆتینی شەوان بکەم و بخەوم


بەیانی:

بە دەنگی فیلێکس هەستام کە بانگی ئەکردم
فیلێکس: ن/ت هەستە کاتی ڕۆشتنتە

خێرا هەستام و جلێکم دەرهێناو نیوەیم لێ دڕاند! و قژم شێواند...

چوومە خوارەوە

جیمین: بەدڵمە!!!
رۆزێ: واهـ بەجدی ئەڵێی سواڵکەرەکانی بەم جلەوە!
ن/ت: قسەی زیا مەکەن دێی من باییی بە هیوای ئەوەی زوو بتان بینمەوە!

هاتمە دەرەوە و بەرێ کەوتم بۆ ماڵ جیۆن جۆنگکووک😈

زیندانی ژمارە ( 997 )Where stories live. Discover now