"hastane"

17 1 0
                                    


Felix

O sesin kime ait oldugunu dusunurken gozerim kararmisti ve birden her yer karanliga burunmustu.

Chan (ilk defa Chan in bakis acisindan yazicam hadi bakalim)

"Felix , benim Chan"  Felix'den ses gelmemisti, ne aglama sesi geliyordu, ne baska bir ses "Felix, iyi misin? Cevap ver bana! " Felix'den yine ses gelmemisti, iste o zaman bir sorun oldugunu anlamistim ve kapi kilitliydi. Kirmam gerekiyordu, omzum ile kapiyi acmistim. Yerde ustu kan olmus bir Felix gormeyi beklemiyordum. "FELIX" dedim bagirarak, hemen Felix'i kucagima alip tuvaletten ciktim. Hastaneye goturmem gerekiyordu. O sirada Seungmin ve Jisung karsimdan geliyordu, kucagimdaki kanla kapli Felix'i gorunce bana dogru kosmaya basladilar "CHAN HYUNG, FELIX'E NOLDU" bagirarak konusmustu Jisung "tuvalette agliyordu sonra ses gelmeyince kapiyi kirdim ve onu boyle buldum simdi hastaneye goturucem cabuk esyalarini alip gelin" dedim telesla ve hizli atimlarla okuldan ciktim.

Hyunjin

Felix'i bekliyordum ama gelmemisti ama olabilir diye dusundum ve telefonuma bakmaya devam ettim. O sirada kapidan giren Seungmin ve Jisung'a baktim. Jisung agliyordu, Seungmin ise endiseli gorunuyordu.
Hemen yanlarina gittim "hey, noldu"
Seungmin , Felix'in esyalarini toplarken bana bakti, neden esyalarini topluyorlardi ki? "Hyunjin, Chan hyung Felix'i tuvalette kanlar icinde bulmus suan hastaneye goturuyor bizde arkasindan gidicez, soru sorma bizde bisey bilmiyoruz, hadi Jisung gidelim. "
Soklar icerisindeydim keske Felix'in pesinden gitseydim, ya ona bisey olduysa , kendimi parcalamak uzereydim. Hemen Seungmin ve Jisung'un pesine takildim. "Bende geliyorum, benim arabamla gidelim hadi " dedim ikiside sorgulamadan baslariyla onayladilar ve arabama bindiler, umarim Felix'e bisey olmamistir.

"Arkadasinizin durumu iyi, eli derin kesilmis ama guzelce sardik onemli bir sey yok. Sakinlestirici serum taktik bir gun gozetimim altinda olsun, ziyaret edebilirsiniz,gecmis olsun. " diyip  yanimizdan ayrilmisti . Jisung kosarak iceri girmisti arkasindan da biz. Jisung kosarak Felix'e sarilmisti Felix hala uyuyordu. Seungmin eninde sonunda goz yaslarini birakmisti ve Chan hyung denen kisiye sarilmisti. Onu o halde gormek icimi acitiyordu, neden boyle olmustu. Birisi mi yapmisti yoksa kendisi mi? Yada kavga olayi yuzunden mi olmustu? Umarim kavga yuzunden olmamistir, yoksa hayatim boyunca kendimi affetmem.

1 saat gecmisti ama Felix hala uyanmamisti. Jisung, Felix'in yaninda ki koltukta uyuya kalmisti, Seungmin yatagin basindaki ikili koltukta uyuyordu yaninda ki Chan hyung ise telefona bakiyordu bende yatagin diger tarafindaki koltukta oturuyordum. Aklimda olan soru isaretlerini gidermem icin Chan hyung ile konusmam gerekiyordu. O yuzden ayaga kalktim "Chan hyung disarida 2 dakika konusabilir miyiz?" Dedim sadece kafasiyla onayladi ve beraber odanin disarisina ciktik. "Chan hyung, Felix'e noldu? Nasil buldun onu? " diye sormustum, nefes vererek konusmaya basladi "Elimi yikamam lazimdi ama bizim kattaki musluklar arizali oldugu icin sizin kata indim. Tuvalete girdigimde kirilmis olan aynayi gordum, asil sorun camin kanli olmasiydi. Sonra tuvaletten gelen aglama sesini duydum, Felix'in sesini her sekilde anlardim. Felix'e disari cikmasini soyledim ve iyi olup olmadigini sordum . Cevap vermedi ama icerden hic bir sey gelmiyordu, O yuzden bir sorun oldugunu anladim.O yuzden kapiyi omuzumla actim ve Felix O haldeydi iste. " dedi ben ise hala olayin sokundaydim ne olmustu da boyle yapmisti " Peki Felix onceden kendine zarar vermis miydi" lutfen hayir desin lutfen "vermisti hemde bir cok kez onunla O zaman tanismistim, onun bunu birakmasi icin 1 ay onunla yasadim, duzelince ise evime geri dondum ama  sanirim tekrardan uzulunce bir seyler yapicak, onu gozunun onunden ayirma Hyunjin sana guveniyorum" demisti ve sonra tekrar iceri girdi.

Bende iceri girdigimde Seungmin ve Jisung'un Felix'in basina toplandigini gormustum. Felix, o uyanmisti.

Felix

"Felix, bebegim nasil hissediyorsun? " diye sormustu "iyiyim" dedim tiz cikan sesimle ardindan Chan hyung konustu "Minho'ya haber verdiniz mi? " digerleri bu soruya hayir anlaminda kafa sallamisti "Felix beni cok korkkuttun tanri askinda neden boyle bir sey yaptin? " hyunjin'in konusmasiyla ona baktim gercekten O da mi gelmisti "uzgunum Hyunjin. " diyebilmistim sadece Hyunjin yanima gelip bana sarilmisti, hic  boyle hissetmemistim, geri cekilince sadece gulumsedim. "Ben minho hyung'u arayayim, Felix sende dinlen balim tamam mi" kafamla onayladim ve gozlerimi kapattim.

Gozlerimi actigimda atesimi olcen bir hemsire gormeyi beklemiyordum. "1 saatlik serum taktim, bu atesini dusurecektir. 1 saat sonra ben seni tekrar kontrol etmeye gelecegim, gecmis olsun. " herkes tesekkur ettikten sonra hemsire odadan cikti. O sirada Minho Hyung girmisti iceri "Felix, hayatim iyi misin" demisti, yanima gelip elimi tuttu " bir daha yapma, asiri korkuturyorsun bizi " "tamam Min ayrica iyiyim" dedikten sonra gozlerimi kapamistim, Minho hyung ise nefes verip arkasina yaslanmisti.

Hyunjin

Bu Minho hyung kimdi? Neden Felix'e hayatim demisti ve neden Felix ona hyung dememisti? Yoksa sevgililer miydi? Suan bunlari dusunemezdim, Felix bu durumdayken olmazdi. O sirada Minho hyung yanima geldi"Merhaba Hyunjin , ben Minho "
Demisti elini uzatarak bende ona elimi uzatip "memnum oldum" demistim. Oda aynisini soyledikten sonra Chan hyung'a disari gelir misin diyip disari cikartmisti.

Yarim saat olmustu , digerleri telefona bakiyordu arada sirada Felix'i kontrol ediyorlardi. O sirada kapidan iki tane cocuk girdi, "Felix, O iyi mi? " demisti sarisin olan Chan hyung'da "Evet sevgilim, gayet iyi endiselenme" bir dakika ne Chan hyung bu cocukla sevgili miydi? Iki cocuk da beni gorup hemen yanima gelmislerdi "ben Jeongin" demisti sarisin cocuk "bende changbin sende Felix'in arkadasi olmalisin" demisti "evet, ben hyunjin memnun oldum" demistim onlarda gulumseyip bos bir yere oturmuslardi.

Gece saat nerdeyse birdi bazilari uyukluyordu bazilari ise hala ayaktaydi. Herkes Changbin hyung'un kalkmasiyla ona bakti "bence bu kadar kalabalik iyi degil, uc kisi kalsin yeter. Biz sabah geliriz, hadi sevgilim biz gidelim" demisti Seungmine O an soklar icerisindeydim Seungmin ile Changbin hyung sevgili miydi? Gulumseyip kapidan cikan cifte son bir kez baktim "Jisung, Jeongin hadi sizde gidin biz kaliriz burda aileniz endiselenmesin hadi" ikiside istemeyerek onaylamislardi, ikiside bize veda edip cikmislardi. Ardindan Minho hyung bana dondu ve konusmaya basladi "Hyunjin sende istersen gidebilirsin Chan hyung ile burda kaliriz" demisti "hayir, sorun yok bende burda kalacagim"

SON

Inanir misiniz 914 kelime yazdim
Saatlerdir yaziyorum umarim tatmin edicir
Umarim begenmissinizdir 💗💗💗

Daisy•hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin