[EPILOGUE]
"I'll remember your last smile,Not your last Tear.Always happy Jeon Jungkook ;).."
Sincerely,
Oh HyejungJungkook kembali teringat kata² itu buat kali terakhir sebelum Si dia meninggalkan Dia..
"Oh Hyejung,Awak sama seperti mendiang eryln,Saya sayangkan awak sama seperti Eryln.wae trlalu cpt awak tinggalkan saya?"Jungkook menangis di Kubur Hyejung dia meletakkan Sejambak bunga kegemaran Hyejung iaitu Lily...
"Semoga awak bahagia di sana"Jungkook mengatur langkah bergerak meninggalkan kubur Hyejung yg sudah meninggalkannya baru semalam...
DI RUMAH KELUARGA OH.
"Mama,Hye nak kahwin,boleh tak?Mesti tak boleh kan,sbb Hye tau Hye mmg Xkan dapat bahagiakan Si Suami Kerana,Hye akan pergi dulu kan?"Puan Shin Ae menitiskan air matanya tatkala dia sedang membelek-belek diari anak tunggal perempuannya.
"Ma,Hun tau mama rindukan dia,Hun pun rindukan dia.Sabar ya ma,"Sehun memeluk tubuh Mamanya.
"Lepas ni,tak akan ada dah seseorang yang akan teman mama bercakap,tak ada dah yang nak tengok mama memasak,tak ada yang nak teman mama.."Puan Shin Ae membalas pelukan anak lelakinya yang baru pulang dari England dan baru Sahaja menamatkan pelajaran.
"Hun menyesal sebab dulu,Hun terlalu bencikan dia.Sekarang,dah tak guna sebab dia memang tak akan kembali.Hun takut dia tak maafkan Hun walaupun dia mengangguk maafkan."Sehun berkata perlahan.
Oh Hyejung,Gadis berusia 18 tahun yang telah meninggalkan dunia pada 2 March.Segalanya berubah dikala dia berjumpa dengan Jeon Jungkook,jejaka yang tidak memandang perempuan kerana teringat akan teman wanitanya yang telah meninggal dunia dan dipercayai membunuh diri.Hyejung yang tidak pernah terfikir untuk jatuh cinta tiba-tiba jatuh cinta buat pertama kali.Dia sedar akan kecacatan dirinya.kecacatannya itu membuatkan dia dipulaukan tetapi jungkook sedar akan diri itu,dia tidak kisah akan semua itu,Kalau Ikhlas,mmg akan Terbit la cinta yang setia,utuh dan kekal.