En sonunda aşağı inmeyi başarmıştık. İçerisi oldukça kalabalık gözüküyordu. Ortalıkta olucak kamp hakkında fısıltılar geliyordu. Müdür en sonunda konuşmaya başladı " Evet sevgili öğrencilerimiz her sene yaptığımız etkinliği biliyorsunuz. Bu sene de aynı şekilde Cennet Şelalesi ne gidiceğiz. Kampın başlamasına 3 gün kaldı yavaştan hazırlanmaya başlayın çocuklar." diyerek bizi biraz daha kamp hakkında bilgilendirip dağıttılar. Eve dönerken herkes heyecanla kamptan sözediyordu. " Evet arkadaşlar kampa ne götüreceksiniz?" diye sordum. Gökhan arkada pis pis gülüyordu. Çünkü benim süper zeki arkadaşım geçen sene kampta canı çok çilek reçeli çektiğini söyleyerek yanımızdan ayrılmıştı bir süre gelmeyince merak edip dışarı çıkıyorduk ki çığlık sesleri geliyordu. Neler oluyor demeye kalmadan bir ayı gördük. Desem yalan olur çünkü o ayı aslında kostüm giymiş Gökhan çıktı. Tabii herkesi korkuttuğu için az daha büyük dayak yiyecekti ama son anda çekip çıkardık. Hala o kostümü nereden bulduğu gizemini koruyor.
Eve varınca çanta hazırlamaya başladım. Gerekli olduğunu düşündüğüm her şeyi aldıktan sonra yemek için aşağı indim. Yengem yine döktürmüştü sofra çok güzel gözüküyordu. Hemen elimi uzatacaktım ki yengem elime vurdu. "Dur bakalım Melis hanım daha dayın gelmedi o gelsin öyle başlarız." dedi bense el mecbur sabırsızlıkla dayımı bekledim. Neyseki dayım çok geçmeden geldi. Kamp meselesini akşam onlara da açtım. Neredeyse her sene gönderdikleri için çokta düşünmeden izin vermişlerdi. Ben de hemen diğerlerini aradım. "Evet arkadaşlar durumlar nasıl?" diye sordum. Gökhan " Gelmeme izin verdiler vermesine ama ayılı pijamamı götüremeyecekmişim böyle bir şey olabilir mi ya?" dedi Ela ise " Oğlum o nasıl pijama? Herkesi korkuttun az daha bir araba dayak yiyordun hala akıllanamadın." dedi Toprak hemen ortaya atıldı. " Hayır bu gereksiz yüzünden arada ben de kaynadım ya o günkü yediğim tokadı hala unutamıyorum. Yani bir insan da nasıl böyle bir kuvvet olabilir ya aklım almıyor." dedi üçümüzde gülerken saatin geç olduğunu fark ettim " Her neyse arkadaşlar bir şey diyor musunuz? Ben yatmaya gidiyorum" dedim. Onlarda iyi geceler dedikten sonra yatağa girip yarının nasıl geçeceğini düşünerek uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Element 1 Grup
Fantasy4 genç bir tapınakta mahsur kalır ve beklenmedik olaylar çığ gibi büyür, bu gençlerimiz aynı zaman da geçmişten gelen gizemi de çözmek zorundadır...