Alev

368 49 74
                                    

OY VERMEYİ UNUTMAYINNN MUWAH

- HADİ KALKİNN

Ne oluyor lan.

- NAO MİNA KALKSANIZA

sesin sahibi üstümüze atladı

- Bir siktir git
Mina sesin sahibine ayağı ile tekme attı sesin sahibi göğsümün üstüne düştü.

- SENİ SAPIKK
Onun saçından tutup fırlattım.

- Benim Urarka..

Bunu duyar duymaz hemen mina ile kalktık.

- Ha Urarka ?

-Aizawa sensei kızları uyandırmamı söyledi doğa yürüyüşü yapılacakmış.

- Ama sabah da ALTI
- Ve biz beşte yattık..
Urarka:
- 1 saatlik uykuylamı duruyorsunuz ??

- Sadece sabahladık..

- Sizi gerizekalılar hadi aşağıda herkes sizi bekliyor
Mina:
- Bekle kahvaltı.

- Biz kahvaltıyı yaptık.

Kapıyı çarpıp gitmişti.

- Sanırım bize küstü..
- sonra gönlünü alırız rahat birşeyler giyip aşağı inelim.

Minanin dediğini yaptım ve gri eşofman üstü büstiyer giyip aşağı indik.

Bakugou
- GERİZEKALILAR SABAHTAN BERİ SİZİ BEKLİYORUZ.

Mina onun kafasına bir tane geçirdi.

İkiside birbirine girdi. Aizawa sensei onların özgünlüklerini sildi ve biz yola çıktık.
Kapıda 2/B yi gördük.

- Onlar neden bizle geliyor??

- Kesin sesinizi ve yürümeye başlayın.

Herkes çok enerjikti mina bile nasıl olurda bu kadar enerjikti oda bir saatlik uykuyla duruyordu bende.

Grupta tek ölü gibi olan Denki ve ben vardık bide shinso ama o gerçi doğuştan öyleydi.

- Denki şuraya bayılıp düşersem naparsın ?

Denki
- Sanırım bende seninle birlikte bayılırdım.

Uykusuzluk ve açlık yetmezmiş gibi üstelik çok sıcaktı. Şişeden su içerken son yudumumu içmiştim. Aman tanrım suyum bitmişti.

- Sensei daha ne kadar yolumuz var

- 2 saatten fazla Nao

NEE İKİ SAAT BOYUNCA SUSUZMU KALICAKTIM.

- Mina suyun varmı ?

- kusura bakma :(

AHHH BUNE AMK

Derken bir dere gördüm.

- SENSEİ LÜTFEN DEREDEN SU İÇMEMİZE İZİN VER LÜTFEN !!!

- Hııhh naparsaniz yapın.

Aslında bakarsan ölü gibi olan sadece Denki ve ben değildim Sensei de bizim kadar ölüydü.

Koşarak dereye gittim eğilerek su içmeye başladım biz gibiydi o kadar iyi gelmişti ki ilaç gibiydi.

Dereden kendime baktım. Birden yüzümde biz kan damlası gördüm hemen elimle elledim ama hicbirşey yoktu dereye bakarken arkada mavi bir ışığa benzeyen bir şey farkettim. Hemen arkamı döndüm arkada küçük bir mağara vardı kalkıp oraya gidecekken sensei bizi çağırdı. Bilerek sıranın en arkasına geçtim biraz ilerledikten sonra durdum onlar gitti yavaş adımlarla mağaraya gittim. Bekle ben gerizekalimiyim. Bunun Dabi olma ihtimali çok yüksekti ve ben sensei e haber vermek yerine oraya gidiyordum. Hemen arkamı döndüm ve koşmaya başladım. Ama bir el beni tuttu ona döndüm bu dabiydi.

- Nereye gidiyorsun?

Üzerime mavi alevlerinden sıçrattı. Geriye doğru düştüm. Ona yıldırım fırlattım kül ol orusbu çocuğu.

Kolayca yıldırımdan kaçtı ayağa kalktım aynı anda mavi alev ve yıldırım fırlattık.

Etraf koyu lacivert bir sisle kaplandı gözlerimi araladım. Derken Dabi karnıma bir yumruk attı.
Ağzımdan kan çıktı olduğum yere yığıldım Dabi ortadan kayboldu ama giderken kolunu tutuyor ve topallıyordu. Ellerime baktım. Yanmıştı.. bacaklarımın da bir kısmı yanmıştı. Sadece bu kadar mı yapabilmistim. Beni tek yumrukla yere sermişti.

Yanıma gelen bir silüet farkettim.

Oylamayı unutmayınnn

Bakugou x reader  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin