Gece binaya döndüğümde Peter (Andrew) beni beklerken uyuyakalmiştı. Üstümü değiştirip yanına uzanmıştım.
Sabah uyandığımda o çoktan uyanmış yanımda oturur halde duruyordu. Düşünceli duruyordu uyandığımı fark etmemişti bile.
"Günaydın."
Konuştuğumda bana dönüp gülümsedi "Günaydın." dedi ve yanağımı öptü. Gülümseyerek ona bakıyordum ama o çok sıkıntılı görünüyordu.
"Sorun ne?" dedim yataktan kalkıp çantasını aldı.
"Dün Wanda'nın yanına gitmişsin bir şey mi oldu?" hala konuşmuyordu.Odadan çıkarken "Görüşürüz Nat." dedi ve kapıyı kapatıp gitti. Ne olmuştu böyle inanamıyordum.
Hızla üstümü değiştirdim ve odadan çıktım onunla konuşmam lazımdı. Mutfağa girdiğimde bizimkileri ve diğer Peter'ı gördüm.
İleri geri gidip gidip duruyordu. Kahvaltı kurulu masayı görünce oturdum ve karşımda ki Sam'e eğildim.
"Peter'ın nesi var?"
Kafasını çevirdi ve ona baktı daha sonra da omuz silkti "En son sarışın ile konuştular." sarışın dediği Gwen olmalıydı.
Bucky önüme bir tabak koyarken ona teşekkür ettim ve yavaşça yemeye başladım. Odaya giren Thor ve Carol'u gördüm.
Thor iştahla masaya bakarken Carol harika ağırbaşlılığı ile yanıma oturdu. Thor'u önüme oturtan Bucky'e baktım resmen anne gibiydi.
Carol bir şeyler yerken bana döndü "Peter neden Felicia ile gitti?" diye sordu. Şaşkınlıkla elimdeki çatalı bıraktım ve ona baktım.
Daha sonra da Carol'un arkasında ki Peter'a, o da bana aynı şekilde bakıyordu.
"Ne demek Felicia ile gitti!" Peter sinirle Carol'un üstüne yürürken ben ayağa kalkıp onu durdurdum.
Carol ise bir sorun olduğunu anlamıştı "Peter sakin ol." dedim onu tutarken.
"Sakin olamam Natalie o kız bugün Gwen'in yanına gitmiş!"
Masada ki herkes bize bakarken Peter devam etti "Onu öldürecekmiş zamanını bile söylemiş."
Peter'ı bıraktım "Odana git hazırlan seninle geliyorum." beni başıyla onaylayıp odasına gitti.
✵
Tam 2 saattir Gwen'in evinin çatısında bekliyorduk. Sürekli Peter'ı arıyordum ama açmıyordu.
En sonunda pes ettim ve sıkıntıyla nefes verdim neden Felicia ile gitmişti kendisi beni o konuda uyarmıştı.
"Neden Felicia ile gitti ki sabahta çok değişik davranıyordu."
Peter maskesini çıkardı ve rahat bir nefes aldı "Sabah Peter'ı gördün mü?" dedi başımla onayladım.
"Benimleydi tek bir kelime etmeden gitti."
Peter sinirlenmişti "Ne yapmaya çalışıyor?" omuz silktim ve ellerimle yüzümü kapattım.
"Felicia'ya yardım ediyor olabilir mi?" en kötüsünü düşünüyordum gerçi daha da kötüsü vardı.
Peter elini omuzuma koydu dönüp ona baktım bana şefkat dolu bir gülümseme sunuyordu.
"Merak etme Natalie hala başka bir Peter'ın var."
Ben de ona gülümsedim "Teşekkür ederim Peter." anında kaşları çatıldı bir şeyler düşünüyordu.
"Wanda ile konuştun mu Peter en son onunlaydı."
Aklıma bile gelmemişti "Hayır konuşmadım." anladığını belli edip önüne döndü.
"Gwen'e zaman vermiş demiştin ne zaman?"
"Bu gece."
Ayağa kalktım ve saate baktım öğlen olmuştu "Akşam olurken onu buradan götürelim." dedim Peter oturduğu yerden bana bakıyordu.
"Nereye götüreceğiz." dedi omuz silktim "Onun bilmediği bir yere. Gwen'e soralım." dedim ve aşağı atladım.
Süper kahraman inişi yapmıştım yanıma inen Peter bana güldü.
"Tam bir pozcu." bu sefer sitem eden ben olmuştum.Yelena ile bu huyumuz benzerdi Natasha için ose sürekli pozcu derdik.
Kapıyı çaldığımda Gwen korkuyla açtı ve bizi görünce rahatladı belki de ona 2 saat önce burada olduğumuzu söylemeliydik.
Bütün perdeler kapalıydı. Gwen koltuğa geçti "Nasılsın?" diye sordu Peter onun önüne eğilip yüzüne baktı.
"Peşimde biri yokmuş gibi." dedi Gwen ruhsuzca evde ki odaları kontrol ediyordum ama hiçbir şey veya kimse yoktu.
"Ev temiz."
Peter beni onayladı ve Gwen'den uzaklaştı. Biraz daha Gwen ile oturduk ve akşam olmasını bekledik.
Peter'a hala ulaşamıyordum. Kendimi sıkmaya başlamıştım saate baktım akşam 6'yı geçmişti.
Ayağa kalktım ve Gwen'e döndüm "Hazırlan Gwen." dedim beni onaylayıp üstünü giydi.
Mor bir elbise ve beyaz ceker giymişti çizmelerini de giyip kapının önüne gitti.
Peter'a baktığımda sıkıntıyla oturuyordu onun yanına gidip oturdum.
Elimi ona sardım "Hadi Peter gidelim." bana baktı "O benim yüzümden bu halde." Gwen'den bahsediyordu.
"Aynısı senin de başına gelebilir Natalie."
Ayağa kalktım o da benimle birlikte kalktı "Öyle bir şey olmayacak." dedim ve Gwen'in yanına gittim.
"Nereye gitmek istersin?" diye sordum biraz kafasını dağıtmaya ihtiyacı vardı.
Çekinerek arkamda ki oğlana baktı "Şehirde ki saat kulesine." dedi ve gözlerini kaçırdı.
Daha sonra sessizce konuştu "Peter ile özel yerimizdi." dedi. Başımı salladım ve Peter'a döndüm. Önüme geçip kızı tuttu ve evden çıktı.
Ağ atarak uzaklaşırken ben de peşlerinden kancamla gidiyordum. Harley her şeyi düşünmüştü.
✵
•Gwen'in sonu ne olacak ya
•Yorum ve oy atmayı unutmayın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spider & Widow || Andrew Garfield
Science FictionNatalie en yakın arkadaşı Peter'a aşık olduğunu düşünüyordu ta ki gerçek aşkı olan Peter'ı görene kadar.