◾▪ Novus Casus ▪◾
A hétfő elérkeztével Adél már reggel nyolckor készülődött házában. Fehérneműje után fűzőjét tette magára és csizmáját kötötte szorosabbra. Szekrényeiben kutakodva talált a megfelelőre. Végül az elegánsra esett a választása. Fekete bőrhatású nadrágja miatt muszáj volt levennie csizmáját majd még erősebbre kötni. Reggeli gyógyszerei után copfba fogta haját és egy egyszerű sminket helyezett fel. Miután reggelijét elfogyasztotta taxit hívott és felkapta táskáját. Mire végzett a telefonálással Dominikkel már megjelent a jármű. A cím elmondása után csendben utaztak. Adél fülhallgatójával zenét hallgatott, így gyorsan telt az idő. A fizetés után pedig ki is szállt. Mindössze pár perces séta után már a pálya szélén is állt. Egy stábtagtól megkapta a fiúk papírjait és körbe nézett. A lelátókon a csapattagok hozzá tartozói beszélgettek és mikor az edzés elkezdődött az összes fiú ott állt.
-Ki lesz az edző?-Kérdezte az egyik fiú.
-Nem tudjuk.-Szólt egy másik.
-De tudjátok.-Nézett fel a papírokból Adél. Mindenki ránézett.
-Az edző lánya vagy?-Kérdezte csábosan mosolyogva.
-Dr. Bolleai Adél vagyok. Az edzőtök erre a hétre. A magyar válogatott másod edzője. Külföldön Alexa Bliss, pankrátor és focista. Egyéb kérdés?-Senki sem szólt egy ideig.
-Van barátod?
-Van. Ismeritek is. Szoboszlai Dominik.-Nézett rá ártatlan mosollyal.-Na most irány nyolc kör!-Sípolt mire a fiúk elindultak. Egy valaki öt perccel később futott a pályára.-Vissza!-Azzal a fiú oda futott.-Brúnó, ha nem tévedek.-Bólintott a fiatal fiú.-Az edző azt mondta te szoktál késni a hétfői edzésekről.-Tette karba a kezeit.
-Sajnálom, fellépésem volt..-Nézett a lány szemeibe.
-Amennyiben most lefutod a kilenc kört és holnap hamarabb jössz, mint én. Akkor maradhatsz a kezdőbe.-A fiú egyből futni kezdett.
-Szigorú vagy.-Hallott egy ismerős hangot.
-Honvédos fiú! Milán!-Elmosolyodott és közelebb sétált.-És egy valaki akit nem ismerek.
-Tóth László, Spacc.-Nyújtotta a kezét nagy mosollyal a napszemüveges fiatal fiú.
-Dr. Bolleai Adél.-Fogott vele kezet és hirtelen fordult meg.-NE LAZSÁLJUNK MERT KÜLÖNBEN SZOMBATIG FUTÁS LESZ!-Kiabálta mire a lassítók futottak tovább.
-Alexa előjött.-Nevetett rekedten Peti. A lány erre csak tarkón vágta és visszasétált.
-Na látjuk, nem olyan nehezek ezek a körök. Egyszerű dolog lesz, párokat alakítsatok ki. Mindig az egyik dolgozik. A másik dobja neki a labdát. Az edzés másik végén pedig egy egyszerű meccs lesz, hogy felmérjelek titeket! Hajrá!
Így is lett. Éppen amikor Adél abba hagyta a kiabálást pár fiúval a ,,meccs" közben és vissza állt a helyére, két kart érzett meg a dereka körül. Az ismerős illat miatt nem ütött, csak belebújt az ölelésbe.
-Pillanat.-Bújt ki az ölelő karokból. Hangosan fújt a sípjába. 3:2-es eredménnyel jöttek le a fiúk.-Vesztes csapat pakol. Holnapra szeretném mindenkitől elkérni a súlyát, eddigi sérüléseit és centiméterét.-Pár fiú elnevette magát.-Magasságba! Perverzek!-Forgatta meg a szemeit.-Na húzás!-Intett mire a vesztes csapat pakolni kezdett. Ő megfogott egy labdát és Dominikre nézett.
-Mi az?-Kérdezte barátja aki pár métere állt tőle.
-Kipróbálok valamit.-Azzal feldobta és fejelni kezdett. Huszadik után Dominiknek fejelte aki mellkassal vette le és dekázni kezdett. Végül vissza rúgta barátnőjének aki jobb lábbal megrúgta és ismét fejelt párat majd a kezébe fogta meg. Miután visszatette a labdát barátjába karolt.-Túl magas vagy!-Nézett fel rá. Hát igen, több mint húsz centi volt köztük.
-Gyere, bemutatlak valakiknek.-Kezdte el húzni maga után. A fiú kocsijához érve beültek.
-Kiknek, Domi?-Kérdezte miközben bekötötte magát.
-A családomnak.-A lány szomorúan elmosolyodott.
-Bár én is betudnálak mutatni az enyémnek.. De alig várom!-Mosolyodott el és egy apró puszit kapott az arcára.--Szúrsz!
-A hotelben első dolgom lesz borotválkozni!-Mosolygott majd elindultak.
*********************
ESTÁS LEYENDO
Novus casus
Novela JuvenilEgy fiatal lány érkezik a magyar válogatotthoz, mint másodedző. A nevén kívül viszont semmi mást nem tudnak. Mindenkinek szemet szúr tehetsége, szépsége és esze is. Mindegyik fiú próbál barátkozni vele, de egy játékos nem csak barátkozni tervez vele...