Bu bölümde medya yı koyucağım şarkı yı dinleyin bu bölüme çok uyuyor. İyi okumalar .
"Beklemediğim bir son...yeni bir başlangıçları bedeldi."
Dş." Ne yapıyorsun sen beni ne cüretle öpersin git yanımdan beni ve Tuna ile karşımıza çıkma. "
Diye bağırdığımda kantin de bize bakan kişiler çoğalmıştı. Rahatsızdım bu kavga dan ve gürültü den, beni bir türlü rahat bıraksan olmuyor muydu Hasan...
" O gülü sana aldım ben niye bana inanmıyorsun Irmak "
Hayal kırıklığı ile bana bakarken gözlerimi devirdim. Gülmüş... Artık hiçbir şey umrunda değildi eğer gerçekten Yağmur a gül aldıysa kızmam ona alınmam da gücenmem de sadece onu bir kalemle silerdim onu hayatımdan karalardım onun adını ,üç maymunu oynardım . Görmedim, duymadım , bilmiyorum ...
" Sana inanmak istiyorum aslında Hasan biliyor musun ? Ama buğun Yağmur davranışlarından sana hiç inanasım yok sen beni ektin Hasan hatırlatıyım sen beni koca bir hastane odasında yanlız bıraktın beni geleceğim dedin ve gelmedin birde seni Yağmur ile görmüş ken . Ben sana ne diyebilirim artık. "
Diye gidicekken Hasan kolumdan tuttu. Tuna hızlıca müdahale edip beni Hasan ın yanından uzaklaştırdı.
" Siktir git kızın yanından . Yağmur ile aynı bokun lacivertisin. "
Gözlerimi şaşkınlıkla açıp ben şaşkın şaşkın Tuna ya bakarken ilk defa bu kadar ağır küfür ettiğini görüyordum göz yaşlarım akarken sadece bakıyordum öyle etrafa mala bakarmış gibi...
Birden kol kola giren Yağmur ve Arzu yu görmüştüm. İkinci bir hayal kırıklığı facia sı yaşamıştım. Beni görünce pis pis kıkırdayıp bana zavallı gibi bakarak kantindeki masalardan birini oturup keyifle bizim halimize sırıtıp çekirdek çıtlamaya başlamışlardı. Onlar gülüp eğlensinler sen orda nasıl bu hale geldiğini kendi kendine sorgulayıp dur.
Onlara bir an haddini bildirmek istedim ama hiç de cesaretim yoktu ondan bu fikirden direk vazgeçtim.
Tuna ve Hasan ı birden bire birbirini dövmeye başladıklarını gördüm kim başlatmıştı kavgayı bilmiyorum birden bire kantin de bulunan hapörler den anons duyuldu.
" Hasan ve Tuna ikiniz müdüre"
*****
" Bu yaptığınızı beğendiniz mi ? " Diye sinirle Hasan ve Tuna ya bakarken onlar pek umrunda gözükmüyor du Hasan ilk dövmeyi başlatan taraf o olduğu için disiplin yerine ona okul çıkışı kütüphane temizleme cezası verilmişti. Okul kütüphane de büyük olunca işi çok uzun sürecekti." Ben biraz yanlız kalmak istiyorum kafamı toplamam gerekiyor sakin peşinden gelmeyin ve kavga da etmeyin " dediğimde hızlıca müdür ün odasının taraflarından uzaklaşıp, bahçeye çıktım. arka bahçeye gittiğimde Arzu ve Yağmur un duvara yaslanıp oturup bir şeyler konuştuğunu gördüm.
" Çok aptal bir kız Irmak , Hasan n hala onun etrafından pervane olmasına sinir oluyorum. Birde şu Tuna ya gelirsek valla yakışıklı bir çocuk nasıl Irmak gibi bir çirkin kıza baktığına anlam veremiyorum. Ben varken o mu ben bunu götüm ile gülerim . " Diye yüksek sesle güldüğünde onların konuşmasını dinlerken put gibi kalmıştım öyle gözlerim ağlama artık diye direnirken birden yüksek sesle bir hıçkırık koparıp ağlarken birden ayağa kalktıklarını fark ettim.
" Kim ağlıyor ya ne ezik miş kim bilir ne için ağlıyordur? " Diye Arzu nun sesini duyduğumda ilk defa böyle davrandığını görüyordum kötü biriydi artık gözüm de ama insan bu kadar kötü olabilir miydi anlamıyordum ne ara ağlayanları ezikler hale gelmişti böyle. Bir an dayanamadım ortaya çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerim sadece sana ait ( Tamamlandı)
Misterio / Suspenso" Gönül gördüğünü görmez. Sevdiğini görür." Irmağın hayatına tanımadığı bir erkek fakat kendini tanıdığı gibi gösteren bir erkek girer hayatına. O erkek in gözleri sadece ırmağa bakar sadece ona bakmak ister. Fakat Irmak tam tersine zayıflamayı kaf...