Neymişler bana güveniyorlarmış dışardaki serserilere güvenmiyorlarmış.Ben bunu bahane saymıyorum.Madem bana güveniyorsun ben kendi başımın çaresine bakarım yani.Bu baskıcı tutumları cidden çok boş.Olum dışardakilere odamda kitli olduğumu söylesem gülerler lan.Okula kalmış 1 hafta.Zevkli oluyor son haftaları.Göktuğ çıktımı bilmiyorum yoğum bakımdan.
------------------------
Kapıyı tıktıkladım.
"Annee cezam yetmezmi ya amma da uzattınız"
İçeriden ses gelmedi demekki ya yatıyorlar yada dışarı çıkmışlardı.El insaf be burda Gökçe otursun siz gezin.Evlatlığım ben evlatlıık.Gerçi annem demiştiki evlatlık seçsem senimi seçerim dedi.Ne kadar kırıldığımı bilmiyor çenesini açıyor.Sinir oluyorum bence onlar öz annem değil.O açıdan bakalım.
---------
Telefon çaldı.Arayan"GÖKTUĞ"
Oha dedim kendi kendime.
-Efendiiim?
-Sen nasıl bir arkadaşsın gökçe?Yogun bakımdan çıktım sen yoksun
-Göktug saçma saçma konuşma be yaşadıklarımı biliyormusun odun kafa ?
-Bilmiyorum bilsem böyle demezdim heralde.
-İyi bakalım anlatıyım ben sana
-Anlat prenses :)
Ya bu çocuk neden bu kadar tatlı.Sonra gökçe neden aşık oluyor:D
-Şey işte sen kaza yapmıştın bende senin yanında 2-3 gün kaldım annemi babamı aramayı unutmuştum.Seni arkadaşım olarak tanıttım.Ve bizim çıktığımızı öğrenmişler.Vee beni odaya kitledileeer ne kadar gülünç dimi göktuğ.İstediğine yavşa artık .
-Kıkır kıkır gülüyordu.Vaay prensesimin başına neler gelmiş öyle.Ah kıyamam lan.Az sesin çıkmasın onlar çıkartırlar seni.Neden yavşıyım ayıpsın dedi gülerek
-Çünküü siz erkekler fırsat kolluyorsunuz.Oo o sarışın hemen yavşayalım,aa onun fiziği şöyle böyle diyorsunuz
-O kadarda olur be gökçe güzele güzel deriz.
-Odunsun kabul et bide kabulleniyor güzel olduklarını ya sinir sinir.
-Şaka yapıyoruz benim kalbimde sen varsın gözümdeki kim olsa ne :)
-Seni çok özledim göktuğ.
-Bende canımıniçi bende
-Neyae benim kapatmam gerek görüşürüüz canım
-Görüşürüz yavrum
Yaa bana şu hayatta en en en huzur verici şey çikolatadan sonra Göktuğ.Annem babamıda geçtim onlad beni boğmaktan başka birşeye yaramıyorlar.
-----------------------
Gene içeriden kavga sesi geliyordu.
Dinliyordum.
Annem;
-Şu borçlarını ne zaman ödüceksin sen ya ?
-Ya salak salak konuşup şekerimi yükseltme sanki bende para varda ödüyorum..
-3 tane ev sattın be parası elime gelmedi kime yediriyorsyn sen ?
-Ulan orospu?
-Sen ne diyorsun kendine gel!!
İlk defa babam anneme "orospu" demişti.Çok dövesim geldi o an.
-Yarın boşanma davası açıyorum,kendin ödersin borçlarını sıkıldım anlıyormusun senin borçlarından dırdırından
-Açarsan aç be
Sonra sesler kesildi.Annem kapımı açtı;
-Kızım gel gidiyoruz.
"Nereye anne"
-Teyzenin yanına kızım sorma ben sana sonra anlatırım güzel kızım topla eşyalarını yolcu yolunda gerek"
Annemi melek gibi yapan şey kavgaydı.Keşke hergün kavga olsaydıda annem melek o gibi olsaydı.Eşyalarımı toplayıp,odamdan çıktık.
•••••••••••••••••••••••
Bavullarla çıkıp gitmemiz babamın umrunda bile değildi.ne rahat adamdı bu değer bile vermiyormuş yazık yazıık.
istanbul beni beklesin!!