Kitaba Odak

183 18 3
                                    

Merhaba ben geri döndüm ahagahhagaha

Akşam yemeğine kadar 2.büyünün yarısını okumuştum. Gereksiz gelmişti ancak Lord bunun önemli olduğunu söylediği için hepsini okuyordum. Yemeğe indiğim zaman bir yandan ağzıma tavuk sıkıştırıp okumaya devam ettim.
Hermione : Eee?
Diana : Yarın...
Hermione : Hayır aslında. Ne okuyorsun?
Diana : Blas-yani... Black soyunu. Merak ettiğim için.
Hermione : Black mi? Öyle bir kitap mı varmış? Bakabilir miyim?
Kitabı kapatıp kendime çektim.
Diana : Eee... Beni biliyorsun. Kitapları paylaşmayı sevmem...
Hermione : Ah peki... Malzemeleri aldın mı?
Diana : Yarın alacağım. Babamla anlaşmam gerekli.
Hermione : Sadece istersen vermez mi?
Diana : O şuan ev-yani... Biraz sarılıp öpmeyle onu tavlarım. Sen merak etme.
Hermione : Pekala. Görüşürüz. Yarın...

Yatağıma yatmış okumaya devam ediyordum. Kapım açıldı ve içeri abim girdi. Gerinip boynundaki kravatı çıkardı.
Barty : Ahh! Sırtım ağrıdı. Abine bir masaj yapar mısın?
Diana : Şimdi değil... Bunu okumam lazım.
Barty : Manyak gibi sabahtan beri onu okuyorsun.
Abim ceketini çıkarıp astı ve havlusunu alıp banyoya girdi. Bir süre sonra çıktı ve üstünü giyinmeye başladı.
Barty : Öyle okuyorsun ki beni bile kesmedin?
Diana : Abi!
Barty : Biraz konuşalım mı?
Kitabı kapatıp abime baktım. Andrew'ın hediye ettiği kazağı giyip yanıma oturdu.
Barty : Babam biraz pişman olmuş. Geri dönmeyeceğimi anlamış. Bana bir iş teklif ediyor. Bakanlıkta. Onun pozisyonunda.
Diana : Bu güzel.
Barty : Bence değil. Eğer kabul etmezsem öz babamı bırakmış olurum ve kabul edersem sen burada yalnız kalırsın.
Doğruldum.
Diana : Beni düşünmene gerek yok. Ben her şeyi hallediyorum. Sen dilediğini yapabilirsin.
Barty : Bilmiyorum. Biraz vakit lazım.
Diana : Tabi ki.
Kitabımı açıp okumaya devam ettim. Derken abim kitabı aldı ve kapatıp masama koydu.
Barty : Eh! Yetti be! Sabahtan beri çalışmışım ne masaj var? Ne ilgi? Böyle kardeş mi olur!
Abim üstüme atladı.
Diana : Ahh! Tamam tamam. Masaj yapacağım.
Barty : Ah güzel.
Diana : Ama önce 20 sayfa daha okuyacağım.
Masadan kitabımı aldım ve okumaya döndüm.

Abim yatağıma sırt üstü yattı ve beni izlemeye başladı. Resmen çevirdiğim sayfaları sayıyordu. 3.büyüye gelince kitabı kapatıp masama koydum. Abime döndüm. Çoktan uyumuştu. Üstüne yorganı örttüm ve yanına uzandım. Biraz camdan gökyüzünü  seyrettim. Ay neredeyse tamamlanıyordu...

Barty : KALK! CEZALISIN!
Ayak bileğimden tutulup geri çekildim ve ardından üstüme birisi çıktı.
Diana : Abi! İn üstümden!
Barty : Yaa. Ben uyumuşum. Hiç uyandırıp "Kalk canım abim masaj yapayım" demek yok? Ceza kalk bakalım.
Diana : Üstüme oturursan nasıl ayağa kalkarım?!

Üstümü giyinip saate baktım.
Diana : Abi saat 6! Ben 7.30 da kalkıyorum.
Barty : Ceza dedim ya?
Diana : Hıh. Bende kitap okurum.

Kitabımı alıp bahçeye indim ve sütunların arasına yaslanıp okumaya döndüm. Başım gittikçe düşüyordu. Sağ tarafa yaslandım. Soğuk mermer...

Draco : Eee Diana. McGonnagal aşırı sinirli. Neden dersine gelmiyor ve bahçede uyuyorsun?
Yerimden sıçradım. Elimdeki kitap önüme düşmüştü.
Diana : Draco? Uyumuşum.
Draco : Kaçta uyandın?
Diana : Ah. Abim saolsun 6. Belki 5 te kaldırmıştır. Ben yanlış görmüşümdür.
Draco : Dırdır etme! Hadi!

Son hızla biçim değiştirme sınıfına gittik. Kapıda McGonnagal'a kısa bir ifade verip azar yedim ve Slytherinden 5 puan gittikten sonra içeride yerime geçtim. Ders boyu önümdeki fincanı hamam böceğine çevirmek için savaş verdim ve sonuç olarak sırtında kulpu olan bir hamam böceğini McGonnagal'ın masasındaki kutuya bıraktım.

Derslerin sonunda odamda kitap okumaya devam ettim. Camıma gelen ses ile yerimden sıçradım. Hızla camı açıp Crumb'ı içeri aldım. Masama bir mektup bıraktı ve kenarda açık duran bisküviden yemeye başladı. Mektubu hızla açıp okumaya başladım.

Umarım yine bir şeyler karıştırmıyorsunuz Diana Hanım.
Aldığın malzemeleri bana bildir. Şimdi gidip alabilirsin. Ek kağıt bir izin belgesi. Onu Lucius'a göster.
Baban
S. Snape

Lucius : GİR!
İçeri girip hızla rafa yöneldim. İhtiyacım olan kavanozları aşağı indirdim.
Lucius : Baban izin verdi mi?
Elimdeki kağıdı yüzüne salladım. Alıp okudu.
Lucius : Hızlı olsan iyi edersin.
Bel çantamdan küçük şişeler çıkartıp gerekli tozları ve malzemeleri şişelere doldurdum. İşim bitince aldıklarımı miktarları ile birlikte küçük bir kağıda yazdım. Eşyalarımı çantama kaldırdım ve odama döndüm.

200 gr cinperi tozu
200 gr alev mantarı tozu
Işık çiçeğinden 10 adet taç yaprağı
100 gr ıhlamur kökü
100 gr galsam otu
Aldıklarım bu kadar. Abimi dövebilir miyim?
D.C.S

Hermione : Hmm... Galsam otu su altında nefes almaya da yarıyor.
Diana : Evet öyle.
Hızla tarifi bir parşömene geçirmekle meşguldüm. Ron ve Harry lavaboya oturmuş beni izliyordu. Hermione ise karşımda durmuş malzemeleri inceliyordu.
Hermione : Bunları nereden biliyorsun? Baban mı anlattı?
Diana : Hayır. Ama ona yakın.
Son noktayı da koydum ve tarifi Hermione'ye uzattım. Alıp göz gezdirdi. Eşyalarımı toplamaya başladım.
Diana : Biraz kötü yazmış olabilirim.
Hermione : Hayır. Gayet iyi. Teşekkürler.
Diana : Rica ederim. Artık odama döneyim. Bitirmem gereken 735 sayfa var.

Odama döndüğümde abim elindeki bir şeyi okuyordu.
Diana : O ne?
Çantamı sandalyeye astım.
Barty : Benim yerime de döv. Ne demek? Babandan gelmiş.
Hızla üstüne atlayıp ellerini yan tarafına yapıştırdım.
Diana : Ah babama seni dövebilir miyim diye sormuştum.
Barty : Kaşınma Diana. Kaşırsam kötü olur.
Beni yan tarafa çevirdi ve üstüme çıktı.
Barty : Hala dövecek misin?
Başımı salladım. Eğilip boynumu emmeye başladı.
Diana : Ne yapıyorsun!?
Barty : Ah baban bunu görünce yanlış anlar. Ceza alırsın. Sence kime inanır. Sevgilisi olsa onu koruyacak abisine mi? Pek çok sır saklayan kızına mı?
Diana : İn üstümden yoksa canını yakarım. Artı trip yersin ve boynumu rahat bırak.
Barty : Ah bir kez daha dudağımı kapman için yapıyorum.
Diana : 3...
Barty : 2....
Diana : 1...
Dizimle abimin kasığına bir tekme indirdim. O ise yana yıkıldı ve kıvranmaya başladı.
Barty : Ahh. Korkmayın evlatlarım. Sadece halanız bana kızdı.
Diana : Ders olsun.
Ayağa kalktım ve ılık bir duş için banyoya girdim.

Çıktığım zaman abimi camın kenarında sigara içerken yakaladım. Hemen yanına koştum ve eline vurup sigaranın aşağı düşmesini sağladım.
Barty : Hey!
Diana : İçmeyeceksin. EMREDİYORUM!
Barty : Ah. Neye bulaştım ben?

Akşam yemeğinden sonra Slytherin ortak salonunda Draco ile büyülü satranç oynuyorduk. Lara kendini odasına kapatmıştı. Kankası Pansy de ona moral veriyordu.
Draco : Sıkıldım.
Diana : Ne yapalım?
Draco : Hm.... Bilmem. Odanda gece partileyelim mi?
Diana : Abime sormam gerekli. Benimle kalıyor.
Draco : Ah peki.

Yemek salonunda abimi buldum. Bana son olanlardan sonra biraz öfkeyle bakıyordu. Etrafta çok az kişi vardı. Hiç öğretmen yoktu. Bende gidip bacağına ters şekilde asıldım.
Diana : Canım abiim!
Barty : Canım abim mi? Kasığıma vuran Diana nerde? Gene başın mı sıkıştı?
Diana : Hayırrr. Gece odada Draco ile partileyebilir miyiz?
Barty : Hayır olmaz. Kurallara aykırı.
Diana : Sen ne zaman kuralları önemser oldun?
Barty : İşimde ciddi olmam gerekli. Öyle bir şey olursa size ceza veririm.
Suratımı asıp bacağından indim. Bacağına bir çimdik attım ve koşarak odama uyku sıvısı yapmaya gittim.

Kayıp Snape'in Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin