13

601 11 2
                                    

-Rae-

Egész éjszaka nem tudtam aludni Karina járt a fejemben.Egyszer bántalmaztam valakit,őt.Egy fiatal és tudatlan domina voltam. Végig simítottam a barátnőm hátán lassan cirógattam majd megpusziltam a vállán. Kikeltem az ágyból és kimentem a nappaliba.A konyhában öntöttem magamnak egy pohár vizet. Az üvegfalon néztem ki London utcáira.

Három éve London belvárosában dolgoztam dominaként. Akkoriban is nagyon érdekelt már a BDSM és gondoltam belevágok. Eleinte csak kevesen jártak hozzám aztán egyre többen. Míg végül betoppant Karina.Fiatal voltam és felelőtlen.Veszélyes dolgokat csináltam.Nem megfelelő eszközökkel és kevés tapasztalattal.

Visszaemlékezés

A klienseim Úrnőmnek szólítanak.Ez a munkám ,hogy embereknek a nem túl hétköznapi vágyait elégítsem ki.Ez az én beteg világom az az énem amit mindenki elől rejtegettem.

Amikor először belépett a dungeobe kifejezetten elnyerte a tetszésemet. Magabiztosan sétált be az ajtón és alázatosan szinte tálcán kínálta nekem a kontrollt amit úgy szerettem. Elkomorodott az arcom amikor a kezelési lapjára pillantottam.Egyetlen egy kliens sem kért még ilyeneket tőlem pláne nem egy ilyen fiatal és ártatlan arcú nő.

Nem sokkal később már a lábamnál térdelt.Megpofoztam egymásután háromszor.Könnyek szöktek a szemébe.Az álla alá nyúltam hogy a hüvelykujjammal megsimíthassam a vörös foltot amit az imént okoztam.Elrántotta a fejét mielőtt megtehettem volna. Behódolva fordította a padló felé az arcát. Megbüntethettem volna azért amiért elkapta a fejét.

-Büntess meg-hebegte amikor hátat fordítottam neki.

Nem,nem azt nem.-mondtam a homlokomhoz kapva.

-Gyere ide!-parancsoltam majd kiadtam neki az instrukciót ,hogy feküdjön az ágyra.

Ezután már csak arra emlékszem hogy összekötöm a kezeit a háta mögött.Aztán kezembe vettem a kikészített pálcákat,amiket kért. Az összeset akarta az első alkalommal még próbáltam lebeszélni róla. Fokozatosan mentem felfelé 2,3,4,5 és végül az 1-es. Pont a megfelelő sorrendben.Mondta ,hogy az egyessel kezdjek ,de ebben nem adtam be a derekamat az egyes nagyon csíp arról nem is beszélve ,hogy az első ütésnél már vérzik.Mindegyikkel 25-öt kapott ami elég sok.Végignézek a bőrén és látom mekkora pusztítást végeztem az eszközeimmel.

Lassan véget ért a két óra amire jött.Sír nem zokog.A szoba közepén sír és öklendezik a kezei még mindig össze vannak kötve a háta mögött azzal a vörös kötéllel.Térdel a földön mezítláb fehérneműben. Odamennék hozzá ,hogy megnyugtassam ,de nem teszem.Egy ideig nézem és rájövök ,hogy neki igazából nem is fizikai fájdalma van hanem lelki. Vagy talán mindkettő? Csak a fizikait jobban palástolja.Lehet hogy mazochista de ez már azon is túlmutat. Kínoztam a saját kérésére.Úgy megérinteném a bőrét, de nem tehetem.Finoman végigsimítanék a megkínzott hátán ,de nem lehet. Azt mondta nem,megszegném vele a bizalmi szabályokat.

Később rossz érzés volt eltenni az a több-százezer fontot amit tőle kaptam a szolgáltatásaimért.Minimum 5 -ször megfordult nálam és mindig ugyan azt kérte.Pálcák,ostor és kötél. A pofont az első alkalom után már nem voltam hajlandó megcsinálni. Nem emelek kezet egy nőre. Tőle minden pénzt mocskosnak éreztem.Az egyik alkalommal két vágást láttam a csuklóin, teljesen szabályosak voltam mint egy öngyilkossági kísérlet nyomai.Rákérdeztem volna,de eszembe jutott ,hogy ő csak a kliensem és nem barátok vagyunk.Nem is lehetnénk hiszen bántom őt ,ezért fizet.

Pokoli vágyakWhere stories live. Discover now