𝐋𝐢𝐚𝐦
,,Z čeho máš strach Jess? Z Tannera? Pokud jde o něj, nedávno jsem ho potkala. Samozřejmě že chce být s tebou. Kolikrát ti to budu říkat? On tě miluje. A určitě by si zamiloval i svou dceru, jen by jsi nemusela být strašpytel." Em se dívala na svou sestru mezitím co si balila věci do krabice. Abych byl upřímný, bylo mi líto Tannera. Neznal svou dceru a neměl o její existenci ani tušení.
Ale slíbil jsem Em že mu to neřeknu. Je to přece mezi Jess a Tannerem. Plést se jim do vztahu by nebyl dobrý nápad. Musí si to vyřešit spolu oni dva. ,,Vždyť jsem neřekla že ho nemiluji. Jenom mám strach jak by reagoval na to že po snad už čtyřech letech vztahu jsem s ním otěhotněla a máme spolu dceru." Podíval jsem se na malou Julii a viděl v jejich očích Tannera. Byla mu dost podobná. Takže kdyby je někde Tanner zahlédl, hned by si to spojil a zjistil že je táta.
,,Em nevím co mám dělat." Zašeptala smutně a v jejím hlase byla slyšet beznaděj. ,,Nechci se ti do toho plést Jess, ale Em má pravdu. Tanner si zaslouží vědět že má dceru. A ty si zasloužíš být šťastná." Jessica i Julia se na mě hned podívali. Věděl jsem že je zničená z toho jak nemůže být s Tannerem. Opak je, ale pravdou. Můžou s ním být obě dvě jeho holky. Nevěřím tomu že by ji Tanner vyhodil jen kvůli tomu že Jess zjistila že je těhotná.
,,Brala jsem prášky. Fakt ano." V tu chvíli se na mě hned Em podívala. ,,Jessico do.. Ehm.. Ty za to nemůžeš. Prášky nemusí zabrat. Navíc, věřím tomu že až se s Jull ukážeš u Tannera tak-" Jess Em ale nenechala domluvit. ,,Ne Emily. Tanner mě nesmí vidět. A tak se mu neukážu. Ani jedna z nás. A byla bych fakt ráda aby to nezjistil ani od tvého přítele." Zněla naštvaně. Přitom se jí Em snaží jen pomoct. Navíc nikdo neřekl že se snažíme Tannerovi říct o tom že má dceru, která žije kousek od něj.
Postavil jsem se před Em a založil si ruce na své hrudi. ,,Jessico nikdo se nechystá říct Tannerovi pravdu. Ale jestli mu to sama neřekneš, tak si to časem, dřív nebo později zjistí sám. Víš přece že je mafián. Tak tě laskavě prosím, nebuď hned na Em hnusná. Nikdo ti nic neudělal. Em se jen snaží ti pomoct a poradit." Jessica se v tu chvíli zarazila a nebyla schopná mi odpovědět. Julia mě pozorovala s úsměvem na tváři. ,,Ale můžeš tady s Jull bydlet. Já se stěhuji k Liamovi. Tak ti dám klíčky a můžeš tady bydlet." Emmy mluvila tiše jako myška, jako kdyby se bála své vlastní sestry.
,,Dobře.. Ale jen do té doby dokud to nezjistí on. Pak musím zmizet pryč." Až teď jsem si všiml že má v jedné ruce tašku a v té druhé drží Julii. Ta se dívala tentokrát na Emmy, která dala Jessice klíčky od bytu, mezitím co já jsem ji vzal krabici s jejími věcmi.
**********************************
Fajn dobře.. Teď tady Jessica vypadá jako fakt totální kráva, ale kdybych byla na jejím místě asi bych se taky bála že mě najde Tanner. I když až to zjistí, tak se můžete těšit na jeho reakci. A to musím ještě naplánovat jak se to stane. 👀Jinak už mám název ( brunneisetnigrum Ten název vymyslela tady slečna která mi na celou sérii - skoro celou - udělala covery 🥰) na pátý díl o Jess a Tannerovi tak se máte na co těšit!
Dám vám sem seznam celé série která už má taky název - kdo by nevěděl název je....
New life with love
A patří k tomu knížky s názvem:
1. Díl - Tajemná dívka (Ryan a Bee)
2. Díl - Nečekané shledání (Liam a Em)
3. Díl - Tajemná pravda (Matteo a Isabella)
4. Díl - Naděje na lásku (Jorge a Grace)
5. Díl - Trest za milování (Tanner a Jess)A šestý díl bude nejspíš o Kaiovi a Riley, uvidím jestli bude příběh i o Aidenovi a Gwen, záleží jak moc by byl žádaný. 🤔❤️
Mějte krásný den zlatíčka. 💞
Tessie
ČTEŠ
Nečekané shledání ☑
RomanceDRUHÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE ,,Vezmu si na sebe nějaký overa-" Nestihla jsem to ani doříct a už jsem viděla, jak protáčí oči nad tím, že si na sebe chci vzít černý overal. ,,Jdi do prdele se zasraným overalem! Musíš zaujmout, vypadat trochu...