• Imi cer mii de scuze pentru intârziere •
• Lectură plăcută xx •
Odată ce am terminat cina, m-am dus in cameră pregătită să dorm . Jason stă in living pe canapea și se uită la televizor ,deci nu va veni prea curând in cameră. Poate adoarme jos. Deschis ușa de lemn a camerei ,după care intru și o las crăpată. Mă pun incet in pat și mă invelesc deja fericită că mă voi odihni și că a mai trecut incă o zi din această saptămână in care am fost obligată să stau la Jason. Nu ii pot spune nimic tatălui meu, trebuie să fiu mereu de acord cu el.
In dimineața următoare m-am trezit destul de rău având in vedere că mă durea capul ingrozitor și aveam nasul infundat. Cred că am răcit .
Incerc să mă ridic din pat dar amețeala iși face apariția. Cred că o să stau toată ziua in pat la cât de rău mă simt.
Mă uit in jurul meu și văd că afară este inorat. Nu am poftă de mâncare, nu am poftă de nimic. Vreau doar acasă. Mi-e așa dor de Harry, de zâmbetul lui, de ochii lui ca smaraldul...Abia aștept să-l revăd.
Ușa se deschide și Andrew pășește in cameră cu micul dejun.
-Bună dimineața soare, aici micul dejun. Mi se adresează Andrew cu un zâmbet pe față.
-Scuze...nu imi este prea foame.
-Te simți bine? Mă intreabă și vine lângă mine după ce lasă tava cu mâncare pe noptieră. Iși așează o mână pe fruntea mea după care se incruntă.
-Arzi. Stai aici, iți aduc imediat niște pastile.
-Mulțumesc .
A ieșit din cameră repede , apoi in două minute a apărut la ușă cu trei pastile și un pahar de apă.
-Poftim.
I-au pastilele și paharul din mâinile lui și le dau pe gât. Au un gust foarte amar .
-Te rog să mănânci , și dacă mai ai nevoie de ceva mă chemi . Okay? Mă intreabă grijuliu Andrew.
-Mulțumesc mult Andrew. Ii răspund zâmbind.
Iese din cameră și mă lasă singură cu gândurile mele. Am inceput să mănânc, apoi, după ce am terminat, am lăsat resturile pe noptieră. Cred că nu voi face nimic azi, este mult prea liniște in casă și asta rezultă că Jason nu este prin jur. Mult mai bine pentru mine. Nu știu ce are cu mine și de ce se poartă așa urât. Nu i-am făcut nimic.
Inchid ochii și stau să mă gândesc la primele lucruri care le voi face când voi fi acasă. Poate să-l imbrățișez pe Harry, poate să stau de vorbă cu tata, poate să-i povestesc totul lui Harry...
•••
Știu, e scurt...
Nu prea mai am timp de nimic, sunt in proiecte cu liceul, vin acasă obosită și mă culc și nu imi rămâne timp nici pentru mine.
Sper că va plăcut , aștept păreri xx
Mulțumesc că citiți .
CITEȘTI
Princess ♦ HS
FanficHarry și Rose fac parte din lumi diferite. Ea niciodată nu a știut ce inseamnă dragostea adevărată până când și-a intâlnit alesul . Fiind fata Regelui din Peaceland avea tot ce iși dorea, mai puțin iubirea lui , a servitorului . Nu a vrut să se indr...