သူငယ်ချင်းယောက်ဖ

77 15 1
                                    

Off"မင်းသူ့ကိုရွေးမှာသေချာလား"
New"ငါတောင်းပန်ပါတယ် ငါတို့အရင်လိုပဲပြန်နေရအောင်"
Off"မင်းရွေးချယ်မှုအတိုင်းပဲပေါ့"
Tay"ငါတို့အရင်လိုသူငယ်ချင်းပဲမလား"
Off"ငါဘာမှမဖြစ်ပါဖူး ငါတို့ကအမြဲသူငယ်ချင်းပဲလေ"
New"ငါထပ်ပြီးတောင်းပန်ပါတယ်နော် မင်းကိုငါသူငယ်ချင်းထပ်မပိုနိုင်လို့"
Off"ရပါတယ်ကွာ မင်းတို့အဆင်ပြေအောင်နေကျနော်"
Tay"မင်းကဘယ်သွားမလို့လဲ"
Off"ငါdaddyဆီသွားတော့မယ်လေ အဲ့မှာပဲကျောင်းဆက်တက်တော့မယ်"
New"ငါတို့ကြောင့်ဆိုရင်တော့မသွားပါနဲ့နော် အရင်လိုပဲ ပြန်နေကျမယ်လေ"
Off"မဟုတ်ပါဖူးကွာ ငါအစထဲကသွားမလို့ပါ မင်းကိုစိတ်မချလို့ မသွားဖြစ်သေးတာ အခုငါစိတ်ချရပြီလေ Ai Tay Newကိုစောင့်ရှောက်နော်"
Tay"ငါစောင့်ရှောက်မှာပါ"
Off"newမင်းလဲအရင်လိုမဆိုးနဲ့နော် ကိုယ့်ကိုကိုလဲဂရုစိုက်အုံး"
New"အေးပါကွာ ဒါနဲ့မင်းကဘယ်လောက်ကြာမှာလဲ"
Off"အဲ့ဒါတော့ငါမပြောနိုင်ဖူး အပြီးလဲဖြစ်နိုင်တယ်"
Tay"မင်းဘယ်နေ့သွားမှာလဲ အပြီးတော့မနေပါနဲ့ကွာ ကျောင်းပြီးရင်ပြန်လာပါနော်"
Off"ငါမနက်ဖြန်သွားမှာ"
Tay/New"မမြန်လွန်းပါလားကွာ"
Offခေါင်းသာခါပြလိုက်တော့သည်ဒီနေ့ကျွန်တော်USကိုသွားမယ်နေ့ ကျွန်တော်တို့အခုလေယာဥ်ကွင်းမှာပေါ့
ကိုကိုoffမသွားလို့မရဖူးလားဟင်🥺
Off"မငိုရဖူးလေ ကိုကိုပြန်လာရင်မင်းတို့အတွက်မုန့်တွေရောအရုပ်တွေရောဝယ်လာမယ်လေ မငိုကျနဲ့တိတ်ကျ"
Gun"ကိုကိုသွားရင် သားတို့ကိုဘယ်သူကအရုပ်ခေါက်ပေးမှာလဲ"
Off"အကိုTayနဲ့အကိုNewရှိတယ်လေ"
Gun"ဟင့်အင်းးမရဖူး သားကကိုကို ကို့ပဲချစ်တာကိုtayနဲ့ကိုnewကိုမချစ်ဖူး"
Off"gun​​လေးကလိမ်မာတယ်နော် မငိုရဖူး"
Gun"အူးဝါးးးဟင့်...ဟင့်"
Tay"gunလာပါညီလေးရယ် ကိုကိုနဲ့ကစားကွင်းသွားမယ်လေ"
Gun"သွားဖူး...ဟင့်..ဟင့်😪"
New"gunလေးကလဲကိုကိုoffကိုလွှတ်ပေးလိုက်တော့နော် ကိုကိုoffနောက်ကျတော့မယ်"
Tay"gunလေးကိုကိုoffကဆိုးတဲ့ခလေးတွေမချစ်ဖူးနော်"
Gun"သားလွှတ်ပြီ ကိုကိုoffသားကိုမချစ်ပဲမနေနဲ့နော် မြန်မြန်ပြန်လာနော်"
Off"ကိုကိုကgunလေးကိုအချစ်ဆုံးနော် မငိုနဲ့လာပါအုံး အာဘွားပေးပါအုံး"
Krist/Singto"သားတို့လဲပေးမယ်"
Off"အားလုံးလိမ်လိမ်မာမာနေကျနော် singညီလေးကmommyကိုဂရုစိုက်နော် kitလေးက အရမ်းမဆော့ရဖူးနော်"
gun/kit/sing"ဟုတ်ကဲ့ ကိုကိုoff"
Off"mommyသားသွားတော့မယ်"
Offmommy"ကိုယ့်ကို ကိုဂရုစိုက်နော်သား သားdaddyကိုလဲပြောအုံး အိမ်လဲပြန်လာအုံးလို့ "
Off"ဟုတ်ကဲ့ပါmommy"
"အားလုံးသားသွားတော်မဲ့နော် နှုတ်ဆက်ခဲ့ပါတယ်ဗျ"လေယာဥ်ပျံရီးစီးပြီး ထွက်လာခဲ့တာပေါ့
            " ဒီနိုင်ငံက နင်ထွက်သွားတော့မယ်ဆို
             အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာလေဆိပ်ရီးလဲ
             ငိုလို့     bye bye🙋🏻‍♂️"     
ဘာလိုလိုနဲ့usကိုရောက်တောင်ငါးနှစ်ရှိပြီကျောင်းပြီးလို့daddyလုပ်ငန်းတွေကိုတောင်ဦးစီးနေရပြီ daddyကတော့သူ့ချစ်ဇနီးဆီပြန်သွားပြီ ကျွန်တောလဲ ပြန်ချင်တယ်လေ awwပြန်ချင်တယ်ဆိုတော့newကိုမမေ့နိုင်သေးလို့တော့မထင်နဲနော် ကျွန်တော်ကအကုန်လုံးကိုလွမ်းလို့ပါ အထူးသဖြင့်gunကိုပေါ့ သူကကျွန်တော့်ကိုအရမ်းချစ်တာ သူ့အကိုအရင်းtay ထက်တောင်ကျွန်တော့်ကိုချစ်တာ ဘယ်သူမေးမေးကိုကိုoffကိုအချစ်ဆုံးတဲ့အခုဆိုအဲ့ခလေးလဲ၁၃နှစ်လောက်ရှိပြီပေါ့ ကျွန်တော်ပြန်ရင်အရင်လိုကျွန်တော့်နားကမခွာတဲ့ခလေးလေးဟုတ်ပါ့တော့မလား အခုတော့ပြန်လို့မရသေးဖူး နောက်ထပ်ငါးနှစ်လောက်နေရအုံးမှာdaddyကသူ့ချစ်ဇနီးလေးနဲ့ ကျွန်တော်ကတော့အလုပ်တွေနဲ့ပေါ့ အလုပ်တွေပြီးရင်တော့ အမိမြေကိုအမြန်ဆုံးပြန်ရမယ်.....................

offgun one shortWhere stories live. Discover now