Bir lanet güne daha uyandım . Başım deprem şiddetinde ağrıyor . Tabi ağırması çok normal dün geceden sonra . Dün gece ne mi oldu ?
Anlatayım ; dün gece babam olacak malukat eve çok geç geldi saat 3 yada 4 olmalıydı . Ayrıca fena sarhoştu . Annemden bahsediyor onu hiç sevmedim o sadece senin gibi bir oyuncaktı seni de hiç istemedi zaten tıpkı benim gibi hayatımızda olan en büyük hatalardan biri de sensin tarzı şeyler . Zaten bunları biliyordum ama defalarca tekrar ertmesi onuruma gidiyordu . Bu kadarı fazla olanların hiç biri benim suçum değil. Her şey biyolojik olaraktan babamın suçu .
O konuşmaya devam ederken masanın üstündeki bıçağı aldım . Artık o ölmeliydi . Zaten kimseye hiç bir faydası olmazdı . Bıçağı kalbine doğru hedef aldım ancak beklenenden akıllı çıktı ve kendini korumaya çalıştı . Bıçak kalbine değil koluna saplandı . Ben beceriksiz gerizekalının ta kendisiyim . Olaydan sonra apar topar çıktı evden . Herhalde hastaneye gitmiştir. Çokta umrumda değil zaten . Hayattaki en büyük hedefim onu öldürmek ve dünyayı bir kara lekeden kurtarmak . Ama bunu tek başıma yapabiliceğimş sanmıyorum . Birine ihtiyacım var . Ama bu da imkansız kimse benim gibi bir katille arkadaşlık kurmazlar . Çünkü insanlar ön yargılıdır . Duvarların arkasındaki beni tanımazlar sadece duyduklarıyla yetinirler.
Yataktan kalktım doğru banyoya girdim . Halimi çok merak ediyorum ayndan yansımama baktım . Allahtan bugün pazardı ve okul yoktu yoksa insanlar benden normal korktuklarından 1000 kat daha korkacaktı . Yeşil gözlerimin içine karanlık oturmuş korku çaresizlik gözlerimde toplanmıştı . Dışarıdan çok güçlü biri gözükmeme rağmen .İçim tam bir yangın yeriydi . Sarı saçlarım yağlanmış ve tam bir keçe gibiydi . Hemen duş almam gerek . Su bedenimi temizler biliyorum ya ruhumu ? ruhumu ne temizler gerçekten bende biliiyorum . Yaklaşık bir saat duşun altında ağladım . Yaşadıklarım ruhuma bedenime çok ağır geliyordu . Bu durumu kaldıramıyorum . Kendimi de öldürmeyi birçok kez denedim ama becerikisiz bi mal olduğum için başaramadım . Ya o adam ilmeli ya ben. İçimden geçenleri annem duysaydı çok üzülürdü çünkü o hep iyi olmamı isterdi . Ama ben siyahın ta kendisi olmuştum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA KIZI
ChickLitAfra 17 yaşında bir genç kız o da herkes gibi normal bir hayat yaşamak istiyor ama bunun olması imkansız gibi bir şey . Afranın babası mafya ve başı bir türlü beladan kurtulamıyor o siyah hayatında beyazı bulmak istiyor . karanlık hayata son vermek...