Perkenalan singkat berakhir di pelaminan. Lembaran baru yang penuh kejutan. Bunga2 cinta semakin hari semakin mekar. Awal mula aku berpindah suamiku selalu mengisyaratkan sesuatu yang aku sendri kurang mengerti. Kadang dia sengaja memukul lembut punggungku. Aku yg daif hanya tersipu malu. Kerana tidak faham akan maksud itu 😅 hari demi hari kami lalui. Hanya beberapa patah kata saja yg terucap. Dan diakhiri dengan ucapan selamat malam.
Malam ini malam yng tidak akan pernah aku lupa. Belaian dan hembusan nafas cukup membuat aku gementar. Bukan kerana ketakutan, tapi satu perasaan yang aku sendiri tak faham. Perlahan aku merasakn ada kehangatan melingkat di perut. Perlahan turun ke tulang punggung. Lantas bulu romaku berdiri. Aku cuba menikmati sentuhan itu dengan penuh debar penasaran. Ku biarkan tangan itu menjalar lalu berlahan menarik lembut badan ku ke dalam dakapannya. Dengan suara jantan dia berbisik di telingaku "nikmati sensasinya syg"
Aku menutup mata. Dan membiarkan tangan itu terus menjalar. Tanpa sedar suara keasyikan aku keluar. Dan tangan itu semakin liar memyentuh aset kembarku. Kini ku rasakan ada sesuatu menghampiri wajahku tanpa membuka mata aku merasa satu kecupan hinggap ke bibirku. Tnpa tindak balas aku membiarkan lidahnya bermain dengan lidahku. Dihisp dan digigit lembut. Membiarkan aku menelan liurnya. Semakin panas dan semakin gemuruh. Aku inginkan sentuhan lebih. Perlahan nafasnya mendengus tanda nikmat. Lalu menjilat bahagian telingaku. Ahhhh 💦💦 tanganku reflex mencengkam badanya yang pada ketika itu suda berada di atasku. Aku kembali menutup mata dan kembali keasyikan. 🤤
Seketika kemudian. Aku rasakan ada sentuhan pada area kemaluan ku. Lantas punggungku terangkat dan mengenakan sesuatu yg keras. Sepertinya sesuatu yang panjang dan agak besar. Aku tidak berani membuka mata. Dalam kegelapan aku rasakan seperti ada cairan hangat. Aku basah!! 💦 dan perlahan tusukan masuk ke gua agungku. Deshan demi desahan saling memenuhi ruang. Erangan nikmat saling berbalasan seolah meronta sorong tarik yang lebih kuat. Pak pak pak. Ahhh ahhh ahhh saling sahut menyahut. Aku ingin teriak. Teriak kenikmatan. Semakin laju semakin kuat desahan. Ahhh syg ahhhh 💦💦 kuat syang laju syg 💦💦 ahhhh ahhhhh. Sehingga kedua kami klimaks dan ketiduran dengan batang yang masi berada di anu ku 🤤 enta smpai bila batang itu berada di sana.
Subuhnya aku merasa hendak membuang. Perlahan aku bangun dan mengambil tuala untuk menutup tubuhku. Membuang air yang terasa sangat perit. Aku duduk seketika tanpa sedar terlelap. Aku di kejutkan dengan suara ketukan dari luar. Gua ku cuci dan aku keluar dengan sedikit agak terkangkang 😅 suamiku merangkul aku sembari berbisik " sorry syg "
YOU ARE READING
double triple
Romancekita mungkin jarang berbicara. tapi hasrat harus tersampaikan 💦