(Medaya da şarkı var seven olursa dediğim zaman açabilir.)
Neden her şey birden bu hale gelmişti ki? Sanki bir kabus, önce rüyaya dönüştü sonra ben tekrar yatağımda uyandım ve hepsi bitti. Bu senaryoya inanırdım aslında ama onun bu okulda olması ve gittiğim her yerde bir şekilde onu görmem kesinlikle bu düşüncenin deli saçması olduğunu kanıtlıyordu.Ayrıca hala deli gibi kan arıyorum vampirim yani,en son evdekilerin pişirmek için ve çözülsün diye kaba koydukları etin kanını içmiştim...Biliyorum biliyorum bu iğrençti ama bana göre değil, sonraki tepkileri ise tamamen gülmeme sebep oluyordu.
"Bu et gerçekten kaliteliymiş tatlım,kanı fazla çıkmadı ve taptaze duruyor."
"Bundan sonra hep ordan alalım o zaman ballı reçelim."
"Ballı reçel mi olur lan."
"Ne bileyim ben?"
Acayip vıcık vıcık bir ilişkileri vardı.
Ben oturmuş sabah sabah yemek istemediğim omleti paramparça ederken kapı çaldı,saate baktığımda ise okul vaktine az kalmıştı ayaklanıp çantamı yanıma aldım su içerken kapıdan annem olacak kadın seslendi.
"Luna arkadaşın geldi,okula birlikte gidecektik o yüzden geldim diyor.
Al işte biliyordum ben böyle olacağını.Mutfakta salak gibi bir o yana bir bu yana dönerken çantamı sinirle yerden alıp kapıya yöneldim.
"Heh geldi, hadi okula gidin geç kalacaksınız gününüz iyi geçsin."
Bana garip bir bakış sunan annem yüzümü elleriyle tutup yanaklarımı öptü daha sonra çantamdan tutarak beni dışarı ittirdi. Bir tane normal olsa başından tutup ben de alnından öpecektim.
"Hadi görüşürüz canlarım bu arada efendi bir çocuğa benziyorsun,bir ara akşam yemeğine de gelirsin olur mu?"
"Olur tabii ki gelirim efendim."
Vücuduma yüklenen sinir ve şaşkınlık duygusu üst üste geliyordu. Kapının kapanmasıyla kolundan kıyafetinden tutup zorla yürütmeye başladım.
"Kibarlığın gözlerimi yaşarttı."
"Annenin seni çocuk gibi öpmesi de beni şaşırttı, oldukça bu konularda sert gibi görünüyordun oysa ki..."
Gülmeye başladı.
"Çok komik, eğer bir daha evde yangın dahi çıksa evime gelmeyeceksin."
"Ama akşam yemeğine de davetliydim ben şimdi."
"Yok sana ekmek başka kapıya.Ya da dur sen bir gel bak nasıl yemeklerine tükürüyorum haberin yokken."
"Bu gelmem için kesinlikle engel değil üzgünüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°~SİYAH AY~°
VampirosHata yaparız ve bazen "Bir zaman makinesi olsa da geçmişe gidip bunu düzeltsek." Deriz ama inanın bana bu karmaşadan başka bir şey getirmezdi... Vampirler ve bir zaman makinesi kulağa ne kadar saçma geliyor?