Μαξ
Είμαι παρανοϊκός ; Φυσικά και είμαι. Δεν με ενδιαφέρει όμως καθόλου ,αυτή τη στιγμή πρέπει να τακτοποιηθεί αυτό το θέμα. Η Οφήλια έχει ακόμα το βλέμμα στραμμένο έξω απο το παράθυρο. Από τη στιγμή που φύγαμε απο το διαμέρισμα αρνείται να με κοιτάξει.
Δεν την αδικώ.
Ούτε εγώ θα ήθελα να με κοιτάζω αν ήμουν στη θέση της.
Αν νομίζει πως το να δουλεύει σαν μοντέλο για εμένα ήταν δύσκολο θα μείνει έκπληκτη με την νέα της θέση. Δεν έχει δει τίποτα ακόμη από όσα έρχονται.
Το γεγονός πως την προσλαμβάνω δεν αναιρεί πως την αντιπαθώ.
Την αντιπαθώ, την αντιπαθώ, την αντιπαθώ.
Άραγε τι να έχει μέσα στο μυαλό της ; Τα ανοιχτόχρωμα μάτια της κοιτάζουν με προσμονή τον δρόμο να χάνεται πίσω μας ενώ το δεξί της πόδι κουνιέται νευρικά. Περνά μια τούφα πίσω απο το αυτί της και φέρνει ελαφρά προς το παράθυρο. Πως μπορεί να είναι τόσο όμορφη ;
"Αν συνεχίσεις να με κοιτάς για πολύ ακόμα θα τρακάρουμε." την ακούω να λέει και αποστρέφω απότομα το βλέμμα μου απο εκείνη.
"Δεν κοιτούσα εσένα ,τον καθρέπτη του αυτοκινήτου κοιτούσα." απαντώ με ένα αυστηρό τόνο.
"Μπορείς να κοιτάς ό,τι θέλεις αρκεί να βγω ζωντανή απο αυτό το αμάξι ."
Για την υπόλοιπη ώρα δεν μίλησε κανείς μας , ούτε κοίταξα προς το μέρος της. Κάποια σαν την Οφήλια Άντερσον μου φέρνει αηδία μόνο στην όψη.
Σε μερικά λεπτά βρισκόμασταν έξω απο το κτήριο της εταιρίας. Βεβιασμένα κατεβήκαμε απο το αμάξι.
"Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι κάνουμε." λέει
"Θα μάθεις σε λίγο "απαντώ "Ακολούθα με "προσθέτω στην συνέχεια.
Κατευθύνομαι προς το εσωτερικό της εταιρίας ,δεν μπαίνω στον κόπο να δώσω τα κλειδιά στον παρκαδόρο , ούτε να χαιρετήσω στην ρεσεψιόν. Σε πολύ λίγο θα μιλήσω σε όλους τους.
Μπαίνουμε μέσα στον ανελκυστήρα , η Οφήλια ελαφρώς εκνευρισμένη που δεν καταλαβαίνει τι γίνεται σταυρώνει τα χέρια της και συνεχίζει να αποφεύγει την οπτική επαφή μαζί μου. Εγώ απο την άλλη περιμένω ανυπόμονα να φτάσουμε στον όροφο μου.
Όλα πρέπει να γίνουν σωστά και γρήγορα. Το σημαντικότερο κομμάτι ήταν να πείσω την δεσποινίς κατσούφα ,τώρα τα υπόλοιπα δεν με αγχώνουν.
YOU ARE READING
Χάρτινες Λέξεις
Romance"Μισώ τα πάντα πάνω σου ,κι όμως .." "Και όμως τι ;" "Και όμως σε αγαπώ.. " Δεν την συμπαθεί ,ποτέ του δεν την συμπάθησε .Πόνεσε τον κολλητό του και εκείνος δεν είναι πρόθυμος να το ξεχάσει έτσι απλά .Ακόμα και όταν πρόκειται για την δουλειά του ο Μ...