1. Bölüm

100 7 3
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem. Bazı bölümlerde yazım hataları olabilir onun için şimdiden sizden özür diliyorum.

Bu arada medyada Gece var.


————————————————————-


Sabah alarmım sayesinde mutlu(!) bir şekilde uyandım. Hiç işini aksatmaz alarmım sağolsun 7/24 hep çalışır. Hayır anlamıyorum ki bu alarmı ben kurmuyorsam kim kuruyor.

Daha fazla abimi kızdırmamak adına hemen duşa girip saçlarımı iki kez yıkadıktan sonra çıktım ve üstüme kot şort ve salaş tişört giydim. Aşağı indiğimde abim çoktan yabani otları tarlamızdan ayıklamaya başlamış bile.


Ben Gece Atasoy. Henüz 19 yaşımdayım. Annem ben doğarken yaşamını kaybetmiş babam da bir tür sinr krizi geçirip intihar emiş. Annem beni gece saat 3:35'te doğurduğu için ve gece hayatını kaybettiği için adım Geceymiş. Bu kadar hüzün bana yeter nerde kalmıştım ha. Annem ve babam öldükten sonra çiftlik abimle bana kaldı diğer şehirlerde halamlar ve amcamlar var ama onlarla pek samimi değiliz ha bide benim tonton büyükannemi unutmamak lazım. Oda burada bizimle kalıyor. Zaten her şeye sırf onun için katlanıyorum yoksa banane bu otlardan.


Tabi orada sap gibi dikilirsen abin seni farketmez demi Gece.


Anıl(Abim): Azra daha ne kadar orada dikiliceksin.

Ben: Geldim


——-3 saat sonra——-

Sabahtan beri şu gıcık otları temizledik hayır anlamıyorum ki neden biz onları temizliyoruz sonuçta yine çıkıyorlar. Hayatımda şu otlar kadar gıcık kimseyi görmedim. Ha birde hayvanlar var tabi. Abim ineklere bende tavuklara giriştim. Yemleri suları yumurtaları derken saat 10:30 olmuş bile.


Sabahtan beri bir şey yemediğim için haliyle karnım guruldamaya başladı. Mutfağa gidip bir şeyler atıştırmak üzere kümeslerden çıktım. Mutfağa geldiğimde büyükkannem telefonla konuşuyordu. Hadi ama herkes istemeden kulak misafiri olabilir.


Demet(Büyükannem): Bugün kesin geliyorlar demi...........Tamam dört gözle bekliyoruz Fulyacığım............Bütün yaz boyunca burdalar salmam onları bir yere.............Ay benim bücürlerim büyümüşte adam mı olmuş...............Tamam canım ben seni tutmayayım hadi allaha emanet olun görüşürüz.


Fulya mı? Büyükannemin çok yakın hatta canından çok sevdiği bir arkadaşı olduğunu biliyorum ama kendisini hiç görmedim. Eyvah yakalandım galiba. Galiba mı basbaya yakalandın Gece.


Ben: Ben şey bir şeyler atıştırmaya gelmiştim de.


Rezilliğin daniskası. Kepazeliğin everesti. Off Gece off.


Demet: Heh tam da üstüne geldin bende size birşey söyliyecektim abini de çağır gelsin.


Hemen abimi çağırmaya gittim


———2 saat sonra———

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİYAH/BEYAZ DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin