1. Ty seš Amy?

1.2K 12 0
                                    

"Ahoj zlato." Obejmul mě můj kluk Marek. "Ahoj." Usmála jsem se a políbila ho. "Tak co jak bylo v práci?" Posadil se k stolu. "Jo šlo to. Udělala jsem hodně pěkných tetování. Jak jiným tak sobě." Nabrala jsem mu jídlo. "To je skvělý zlato." Pohladil mě po ruce. "Ty jak? Stále hodně papirovacek a tak?" Sedla jsem si o proti němu. "Jo stále. Ale tak to už je zvykem." Řekl a začal jist.

Jo abych se vám představila jsem Amélie Kelešova všichni mi ale říkají Amy. Žijí se svým přítelem Markem v Pardubicích v pěkným velkým střešním bytu. Pracuji jako tatérka ve svým vlastním studiu které se nachází dole v basy bytovce. Mark pracuje v kancelářích taka úplně normální práce. Mám 20 let. Chodíme spolu už tak pět let. Klape to. Neříkám ze se nehádame ale klape to celkem.

"Zlato dnes jdu na party s Aničkou. Nevadí ti to ze ne?" Koukla jsem na něho. "Jasné ze mi to nevadí užívej si kým můžeš." Dal mi pusu na tvar. "Tak já se půjdu chystat na osm má přijít. Teď je šest ne?" Koukla jsem na hodinky. "Jo je. Užij si to hlavně já možná půjdu s klukama na pivo jenom dolu." Usmál se. "Jo v pohodě." Odešla jsem do koupelny kde jsem se osprchovala, úmysl tvar a namalovala se. Moje tmavě hnědý vlasy které mi sahají takměř až po zadek jsem si jenom rozčesala. Oblékla jsem si černé krátký šaty. Na nohy jsem si dala vysoké černé lodičky. Napsala mi Anička ze je dole tak jsem se rozloučila s Markem a šla doku. Společně s Aničkou jsme se rozešli do klubu kde je party. Bavili jsme se. Pili jsme a tančili. Pak jsme chvíli seděli v našem vip a já odešla. Ona si našla nějakého kluka se kterým se vypařila já šla domu. Pobrukovala jsem si písničky a došla domu. Umyla jsem se od smradu z baru, oblékla jsem si tepláky a tilko. Zalehla jsem do postele a velkou únavou zaspala.

-

Vstala jsem okolo devátý ráno. Marek ještě spal. Po tichu jsem se rozešla do kuchyně kde jsem začala dělat snídani. Počas toho mi zavolala Mamka. Abych dnes přišli na oběd i s Markem. Souhlasila jsem. Počkala jsem kým se Marek vzbudí. Pak jsme se šly chystat. A vyrazili na cestu do Brna. Jo jsem z Brna. Měla by přijít i moje mladší sestra Karolína se svým přítelem. Vůbec nevím o koho jde. Přidala s nim jednu fotku na Instagram jak se líbali ale do tváře mu nebylo vidět.

"Ahoj mami." Obejmula jsem mamku. "Ahoj Martino." Obejmul ji Marek. "Ahojte děcka moje." Usmála se. Zuli jsme si boty a šly do obýváku kde sedel táta s pivem. "Ahoj taťko." Obejmula jsem ho. "Pane." Podal mu ruku Marek. "Oběd bude za chvíli hotovy počkáme ještě na Karolinu s přítelem." Řekla Mamka z kuchyně. "Pomůžu ti přichystat stůl." S úsměvem jsem šla za ni když se okolo mých nohou omotaly dvě malý ručičky. Můj malý bráška Tomášek. "Ahoj Tomi." Zvedla jsem ho na ruce. "Ahoj Amy." Usmál se. "Půjdeš se hrát se strýčkem Markem?" Zeptala jsem se. "Jo." Zapištel a už byl na zemi a mířil si to k Markovi. Já připravila stůl když se ozval zvonek. Mamka tam hned běžela. Z chodby se ozval hlas moji sestry. "Ahoj mami." Zapištela. Jo neřekla jsem vám ze je to coura. Krátký růžový šatičky. Napíchané rty. Řasy do Aleluja. Vždy mi přebírala kluky. Jediného marka ne. Nelíbí se ji. Nebo možná Jo ale on ji vždy odpalkoval. Má dvacet let a vystřídala nespočet kluků. "Ahoj sestřičko." Přišla do kuchyně. "Čau Karolíno." Odsekla jsem. Měla jak jsem říkala růžový krátký šaty vysoké lodičky a její blonďatý vlasy byly svázané do culíku a velký rty pretrety růžovou rtěnkou. Prsa ji lezly z šat. Za ni šel vysoký kluk o par centimetrů vyšší jak já. To se o moji sestře říct nedá ona měří tak 150 Cm. Měl černý džíny s dírami. Byly to určitě nějaký custom džíny. Ale byli krásný. Na vrchu měl bílé supreme triko a na tom koženou bundu. Vlasy měl blonďatý a celkem dlouhý. Na tváři měl tetování, taky na krku. I na nohách a rukách. Nevypadal špatně. Chvíli jsem na nej koukala. On se usmál a tím ukázal své Grillz. Hele já ho znám. Byl u mě na par tetování. Pak jsme se Posadila k stolu. "Dominiku řekni nám co děláš?" Zeptal se ho táta. "No víš Tati dominiček je raper teď chystá nový album." Nalepila se na nej Karolina. "Karolíno umím mluvit i sám." Znechuceně na ni Kouknul. "Promiň." Protočila oči a odtáhla se. Cením jeho přístup. Hodně moc. Všichni kluci kterých domu dovedla byli ní úplně posedlí. On taky není. Doufám. Vypadá celkem hodně. "No a jak dlouho jste spolu?" Zeptala se teď Mamka. "Dva měsíce." Usmála se Karolina. "To je dlouhá doba. Děti nechystate nebo svatbu?" Usmála se Mamka. "Mami dva měsíce není dlouhá doba a vůbec to není čas na děti nebo svatbu. S Markem jsem pet let a nikdy se nás to neptáš." Zastavila jsem ji. "Amy ale to je jiný. Od tebe nečekám ze si najdeš stabilní vztah. S Markem to funguje jen proto ze ti věří i když mu lžeš." Koukla na mě. "Prosím? Tohle nebudu poslouchat." Postavila jsem se od stolu a odešla před Dom si zapálit. Po chvíli si ke mě někdo sedl. "Ty ses Amy?"

Miluješ ho!/Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat