İyi okumalar 💗
Aybike elinde tuttuğu telefonu duvara fırlatmamak için zor duruyordu. Boks hocası Berk, son anda arayıp bugünkü derslerinin iptal olduğunu söylemişti. Aybike ise hevesinin kursağında kalmasını hiç sevmezdi, hemde hiç.
"Patlamaya hazır bomba gibi dolaşmayı kes Aybike" Kaan elindeki parfümü sıkıp Aybikeye baktı.
"Sus abi sinirimi senden çıkarırım"
"Ne çok seviyormuşsun sen bu boksu ya"
Seviyordu. Ama bokstan çok boks hocasını seviyordu fakat Kaanın bunun bilmesine gerek yoktu.
"Sen nereye gidiyorsun?"
"Arkadaşlarla buluşacağım"
"Süsenle yani?"
"Aybike!"
"Ne var ya? Herkes senin Süsene aşık olduğunun farkında abi yeme beni şimdi"
"Ne aşkı kızım aşık filan değilim ben kimseye"
"Hı hı"
"Uğraşma benimle Aybike"
"Tamam be sustum ağlama hemen"
"Süsenle buluşmayacağım ayrıca"
"Kiminle görüşeceksin"
"Eğer uslu bir kız olursan seni de götürürüm hem oraya da boks hocası bir arkadaşım gelecek belki anlaşırsınız ve seni ekmek zorunda kalmaz?"
"İstemez ben kendi hocamdan memnunum"
"Bak bu fırsat bi daha gelmez ayağına ona göre"
Aybike derin bir nefes çekip kabul etmek zorunda kaldı.
"İyi bari geleyim evde sıkıntıdan patlamak istemiyorum"
"Çıkalım o halde"
"Çıkalım"
Kaan ve Aybike arabaya atlayıp yaklaşık 10 dakikaya varmışlardı kafeye.
İkisi de masaya yaklaştığında Aybike boks hocası Berk'i görünce üstüne birde abisi ile sarılıp görüştüğünü görünce ağzı açık kalmıştı.
Kızılda aynı şekilde kızı görüp şaşırmıştı.
"Aybike?"
"Hocam?"
"Senin ne işin var burada?"
"Bir dakika ya Aybike senin boks hocan Berk miydi?" Kaan araya girip soruyu yöneltince Aybike zar zor şaşkınlığını üstünden atıp konuşa bilmişti.
"Evet Berk Özkaya benim boks hocam"
"Benimde liseden arkadaşım, vay be tesadüfe bak"
"Ya ne demezsin abi çok güzel bir tesadüf"
"Çok özlemişim be Berk"
"Kardeşim bende çok özlemişim Valla uzun zaman oldu"
"Dimi ya"
"Bu arada kış kardeşimi tanıştıracaktım ama siz zaten tanışıyormuşsunuz"
"Evet evet tanıştık geçen boksa gelmişti"
"Aybike Berk abinden öğreneceğin çok şey var daha boks konusunda kendisi bir numara"