O gece, Herald evreni büyük bir hüzün içerisindeydi. Gök gürlüyor, yağmur yağıyor bazen ise, şimşek kendini belli ediyordu. Sanki gök Herald sakinleri ile birlikte ağlıyordu.
O gün, büyük bir kıyamet kopmuştu. Herald sakinlerinin çok sevdiği kral ve kraliçeleri vahşicesine öldürülmüştü. Ve Herald sakinleri biliyordu ki, eğer kral ve kraliçe ölürse, onların güçleri çocuklarına verilir. Ama büyük bir sorun vardı. Kral ve kraliçenin bir çocuğu yoktu ve bu Herald sakinleri için büyük bir kıyametdi. Çünkü, onların tahtına geçmek isteyen bir sürü kötü adamlar vardı. Ve biliyorlardı ki eğer tahta onlardan biri çıkarsa, bu Herald sakinlerinin sonu olur.
Herald sakinleri çok sevdiği kral ve kraliçeleri için çok üzülüyorlardı elbette. Lakin, onların ölmesi Herald sakinlerinin de, sonu demekti. Onlar için kral ve kraliçe demek; güven, sadakat, sevgi, aile demekti. Ama böylesine güvenilir biri onlar için henüz yoktu ve tahta birinin çıkması için ilk önce onu tanımalı ve güvenmeliydiler ama bunu için hatrı sayılır bir zaman lazımdı. Bu Herald sakinlerinin bir geleneğiydi.
Her kes şok və üzüntü içerisindeyken, büyük sırrı yalnızca Herald evreninin en güvenilir ve en güçlü büyücüsü biliyordu. O, Andrew idi. Büyücü Andrew, bu büyük sırrı kimseye söylemeyeceğine ant içmişti. Lakin, durumlar bu ant'ı bozmak için büyücü Andrew'i zorluyordu. Andrew kral ve kraliçelerine ihanet edemezdi ama biliyordu ki, yapacağı şeyi kral ve kraliçeleri de, isterdi. Elbette ki, bu sırrı henüz kimseye söyleyemezdi ama vakti geldiği zaman bu sırrı tüm Herald evreninin öğreneceğini çok iyi biliyordu. Bu sırrı vakti geldiğinde, kendi Herald sakinlerine anlatacaktı bütün ayrıntılarına kadar ama ilk önce kral ve kraliçenin ilk ve tek çocuğunu bulup, taht için eğitmesi gerekiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırlar Evreni
FantasyHerald evreninde, insanlar mutlu ve huzurlu yaşarken, bir gün akıllarına bile gelmeyecek bir olay olur. Bu olaydan sonra kimse uzun bir süre mutlu olamaz. Lakin, birden gelen bir kız onlara huzur ve mutlulukta getirmiştir. Ama her kes bu kızın kim o...