Fanfiction' o fanfiction' VII

57 5 2
                                    

Nominacja przez -riele-
Jak jehaly sobie drogom pzez pola kukurydzy to nagle pojawiła sie krulowa w mega hot stroju i powiedziała.
-Gzejcie się w blasku mojej hot aury
I nagle kukurydza zaczęła strzelać jak popcorn. I nagle pojawił sie wściekły Moltis i zacol ten popcorn plyskac  ruznymi sprejami i popcornu zacęły rosnonc i sie rozmnażać. No to Mortis powiedział.
-Cha cha pochwalę się na insta.
I wszedł do poltalu a poltal zniknoł.
Niestety popcornu ciongle rosły i się mnożyły i rosly majonc na celu zawładnięcie światem. A na ih cele stał zmutowany popcorn z rencami i oczami i dyrygował. No to nase kobity zacęły rzec molde. I jak na zawołanie w drodze zrobiła się wyrwa i ze słodką wyszedł hades i diabeł.
- Co tu się odwala ? Kzyknou Hades
-To nie moja wina blonil się diabeł.
- Jus mamy przeludnienie w chdesie i nawet na ganku w piekle som duse a przez to umlom wszyscy na świecie.
I nagle Kendze zaczęło świecić z buzi i pojawił się rondel.
-Co wy tu robicie! To moje uniwersum i moja zagląda hahaha.
A ci patrząc na niego jakby ulwał się z hoinki poszli sobie.
-Mu tu zginiemy z przejedzenia. zawodziła kendla bo nie lubiła popcornu.
-Sbocojnie latarenko jak zginiemy to razem Moja kendlo Mafloy. I obie się porycały.
Nagle z bagażnika zaczęły wychodzić wszystkie ex i osoby z ktulymi była sipowana. Nawet agad się pojawil. A oni swoją mocom serca i zakochania w Kens zniscyli popcorny ii zaczęli kom przytulać. I w pewnym momencie Kens sobie pzypomniała że miała odnaleźć kamień wsksesenia dla Warrena i nagle jak kometa kamień wsksesenia z całej plendkoaci spadł na Kens i została killnienta ale kamień automatycznie jom uzdrowił lecz pozostał w jej sercu i kendla mogła wsksesic każdego kogo lubiła.
Potem urządzono hucną imprezę gdzie bawili się do lana.

Oto moja kontrybucja do 'fanfiction o fanfiction'
Kaponebi
Cz I - kapi
Cz II-  Aiuska
Cz III- WidmoZlegoPana
Cz IV- kredensowa_moczi
Cz V- HarnasLitrowy
Cz VI- -riele-
Cz VII- ja

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 28, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Coś o bśOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz