Allison pov
Έτσι εκείνος ήρθε για να με δει. Με εκείνα και με αυτά καθισαμε στην σκοτεινή παραλία καθώς είχε νυχτώσει και βλέπαμε την βαθιά μπλε θάλασσα ενώ συζητήσαμε για τα δικά του θέματα.Allison: Λοιπόν για πες μου τα δικά σου προβλήματα?
Casper: Τα δικά μου προβλήματα είναι όλα η Rene και ο Aaron!
Allison: Δεν καταλαβαίνω! Μπορείς να μου εξηγήσεις πιο αναλυτικά. (Του είπα και αυτό έκανε).
Casper: Να πιστεύω πως η Rene με τον Aaron έχουν έναν δεσμό πολύ παράξενο. Νομίζω ότι στον καλύτερο φίλο μου αρέσει το κορίτσι μου.
Allison: Wow! Αυτό είναι κάτι που ποτέ δεν φανταζόμουν να γίνει.
Casper: Και όμως έτσι πιστεύω ότι είναι!
Allison: Τι έχεις σκοπό να κάνεις?
Casper: Σκέφτηκα να καλέσω σε δείπνο την Rene και να της μιλήσω για μας. Αν εκείνη έχει συναισθήματα για τον Aaron θα την αφήσω να είναι ευτυχισμένη.
Allison: Πραγματικά είσαι ένα χρυσό παιδί. Ελπίζω να έχεις τα καλύτερα και όλα να πάνε καλά!
Casper: Το ελπίζω!Allison pov
Έτσι εφόσον είχε σκοτεινιασει είπαμε να γυρίσουμε πίσω στα σπίτια μας και αυτό κάναμε. Όταν έφτασα στο σπίτι και εφόσον χαιρέτησα τον Casper έβγαλα τα κλειδιά από την τσάντα μου και άνοιξα την πόρτα. Τότε βρέθηκα κολλημένη στο σκοτεινό χολ πάνω στον σκοτεινό τοίχο από τον καθηγητή μου Christian Black. Πραγματικα δεν ήξερα πως να αντιδρασω καθώς όλο το σώμα μου είχε ανατριχιασει από την παρουσία του και η καρδιά μου να χτυπάει ασταμάτητα. Όμως δεν είπα τίποτα σε αντίθεση με εκείνον που με ρωτούσε που στα κομμάτια ήμουν.Christian pov
Πραγματικά μόλις έμαθα το ραντεβού της με τον Casper ήθελα να τα σπάσω όλα από την ζήλια μου και τις βαθιές μου σκέψεις στο τι θα κάνει μαζί του. Όσο περνούσε η ώρα τόσο εγώ φουντωνα από το κακό μου και την ζήλια μου στο τι επρόκειτο να συμβεί μεταξύ τους. Έτσι μόλις το βράδυ έπεσε τόσο εγώ βρισκόμουν στο χάος των σκέψεων μου. Πήγαινα πάνω κάτω μέσα στο σαλόνι που μόλις ακούω τα κλειδιά να εισέρχονται στην κλειδαριά, τρέχω και μόλις την αντικρίζω την κολλάω στον τοίχο ενώ εκείνη με κοιτούσε χαμένη.Christian: Που στα κομμάτια νομίζεις ότι ήσουν?
Allison: Όπου θέλω! Και δεν καταλαβαίνω την στάση σου αυτή?
Christian: Απλά...
Allison: Ξέχνα το! Και άσε με σε παρακαλώ! (Έτσι και έκανε).Allison pov
Εφόσον με άφησε προχώρησα προς το δωμάτιο μου όπου και ετοίμασα τα πράγματα μου για μπάνιο. Έτσι έπιασα στα χέρια μου τα ρούχα μου και τα εσώρουχα μου και βγήκα από το δωμάτιο μου μπαίνοντας στο μπάνιο. Εφόσον μπήκα στην ντουζιέρα καθώς οι σκέψεις μου για το τι είχε πάθει ο Christian δεν σταματούσαν, κατέληξα στην γωνία της ντουζιέρας και ο Christian να είναι μπροστά μου ενώ βρεχομασταν και οι δύο από το ντουζ. Ένιωθα εκείνη την στιγμή να βράζω από την ζέστη και όχι από το κρύο, και καθώς με κοιτουσε επίμονα και εγώ να έχω κοκκινησει μιας και ήμουν ολόγυμνη μπροστά του. Προσπαθούσα να μιλήσω, αλλά ούτε λέξη δεν έβγαινε από τα χείλη μου μια τέτοια στιγμή. Μέχρι που ο Christian ένωσε τα χείλη μας με πάθος και οι γλώσσες μας πάλευαν η μία με την άλλη στο ρυθμό του πάθους και του έρωτα. Τότε μόλις σταμάτησε ο Christian το φιλί μας για να πάρουμε ανάσα, μου είπε πόσο αισθανόταν για μένα επιτέλους..Christian: Ειμαι τρελά ερωτευμένος μαζί σου μικρή μου.
Allison: Μα...
Christian: Ναι ξέρω! Είμαι ο καθηγητής σου, αλλά αυτό δεν έχει σημασία πλέον για μένα μιας και είμαστε και οι δύο ερωτευμένοι και ενήλικες.
Allison: Πως είσαι σίγουρος ότι σε αγαπώ!
Christian: Χαχα μικρή μου! Μόλις το απέδειξες με το φιλί σου! Το τρέμουλο σου σαν ψάρι στα χέρια μου.
Allison: Και εσύ έτσι νιώθεις, το ένιωσα πολύ καλά όταν με φιλουσες!
Christian: Το ξέρω! Από την πρώτη στιγμή, μόλις σε είδα όταν με εβρισες που έπεσες πάνω μου και σου έριξα τα γυαλιά. Από τότε σε ερωτεύτηκα.
Allison: Εσύ ήσουν εκεινος που....
Christian: Έβριζες!! Ναι εγώ!
Allison: Και τι θα πούμε στον Elian?
Christian: Μην ανησυχείς για τον αδερφό σου. Θα του τα εξηγησω εγω!
Allison: Σε αγαπώ καθηγητά!
Christian: Και εγώ μικρή μου!
Allison: Ωραία, τώρα φυγε να κάνω μπάνιο!
Christian: Να ξέρεις ότι από εδώ και πέρα δεν θα μου ξεφεύγεις.Christian pov
Και εκείνη την ώρα της έδειξα καταλαθος το χέρι μου με τον επιδεσμο καθώς ήθελα να την χαϊδέψω τρυφερά στα χείλη της και εκείνη ανησύχησε κατά πολύ ρωτώντας με τι έχω...Allison: Τι έπαθε το χέρι σου?
Christian: Τίποτα, απλά το χτύπησα καταλαθος όταν μαγειρευα!
Allison: Ελπίζω να μην ποναει! (Και μου το φίλησε).
Christian: Τώρα όχι δεν ποναει! Λοιπόν πάω εγώ να σε αφήσω να κάνεις μπάνιο! Όμως την επόμενη φορά θα κάνουμε μαζί να ξέρεις. (Και της έκλεισα το μάτι καθώς έκλεισα και την πόρτα).Allison pov
Πραγματικά δεν μπορούσα να πιστέψω ότι τα έφτιαξα με τον καθηγητή μου. Η ετσι πίστευα καθώς το πρωί που σηκωθωκα για να μαγειρέψω σε όλους το κουδούνι χτυπησε και καθώς πήγα να ανοίξω εμφανίζεται μια κοπέλα..Mirela: Γειά σου, είμαι η Mirela η κοπέλα του Christian....
Γειά σας, έφτασε το τελευταίο κεφάλαιο του πρώτου μέρους!
Συνεχίζεται!
Τι πιστεύετε ότι θα γίνει στο δεύτερο μέρος??? ❤❤❤❤❤Τα λέμε στο επόμενο μέρος του κάτι απροσμενου! ❤❤❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ
FantasíaΑυτή η ιστορία που θα γράψω μιλάει για το κομμάτι του απροσμενου στην ζωη του ανθρώπου, αλλά στην περίπτωση μας θα έρθουν τα πάνω κάτω στην ζωή δύο κοριτσιών δύο καλών φίλων που είχαν αγγίξει την τελειότητα στην ζωη τους. όμως θα χρειαστεί να παλέψο...