◾▪ Novus Casus ▪◾
A hét nagyon gyorsan eltelt. Pénteken kettő órakor már a három focista autója egymás mögött haladva hasítottak az utakon. Az elsőben ült Dominik aki vezetett, mellette Adél, mögöttük pedig Szalai és Nagyi. Mögöttük lévő kocsi sófőre Gulácsi volt. Utazó társai pedig Sigér, Séfi és Böde. Az utolsónak a sófőre Balázs volt. Vele pedig Némó és Kádár volt. Háromnegyed órás út után megérkeztek az iskolához. Azért is jött ennyi fiú vele, mivel ezek után a lány házába mennek kipróbálni az új fifáját és csak szórakozni. Mikor mind az iskola előtt álltak, több alsós gyerek is döbbenten nézte a focistákat.
-Irány 12.a, Szép fiúk.-Fogta meg Dominik kezét és elindult. Mindegyik fiú követte őt. Szerencséjükre egy diákkal sem találkoztak.
-Nyugi Doki néni.-Nevetett Szala.-Maximum hamarabb elhúzunk.-Vont vállat.
-Nem izgulok, hanem az idegrendszeremet készítem.-Nyúlt a kilincsért.-Én voltam mindig a legfiatalabb és a legkisebb.-Azzal kitárta az ajtót.
Nagyjából mindenki ott volt. Akinek párja volt az mind hozta. Volt olyan lány aki terhes volt, volt olyan fiú akinek a párja volt az. Volt akinek a karjaiban volt gyerek. Volt aki négy-öt barátját is elhozta. Valaki hirtelen futott a lányhoz, aki majdnem el is esett, de oldalára kellett szorítania kezét fájdalmában.
-Adi!-Meglátta Lucát, jó barátnője volt.
-Szia Luca.-Mosolygott rá halványan. A hangja hallatán már mindenki felé és a focisták felé fordult.
Alighogy az osztályfőnökük megjelent és elkezdtek beszélgetni, Adél telefonja ismét megcsörrent. Egy sóhaj kíséretében elővette a táskájából. Egyből füléhez emelte, mikor meglátta a hívót.
-Szia Dia!-Mosolygott és Gulácsira pillantott.-Persze! Benne vagyok! A fiúk fifáznak nálam aztán mikor Peti haza megy jössz te! Puszi, szia!-Azzal letette.
Magda néni éppen akkor kapcsolta be a kivetítőt és elkezdte lejátszani a zenéket. Nasikat kipakolták az első két asztalra, az italokkal is. A sofőrökön kívül szinte mindenki ivott. Egy köbe helyezkedtek el és elkezdték a játékot, a felelsz vagy merszet. Pár ember után Máté, Adélra nézett.
-Adikánk.-Kezdett bele.-Felelsz vagy mersz?
-Felelek.-Nézett a fiúra.
-Ne már!-Szólt egyhangúan az osztály.
-Soha nem mersz!-Nézett rá a vörös hajú Réka.
-Jó. Merek.-Forgatta a szemeit.
-Hívj fel egy külföldi focistát és mond neki, hogy mindjárt visszahívod.-Mondta Máté. A lány elővette telefonját és a névjegyzékekbe lépett.
-Kit?-Nézett fel.
-Kik vannak?-Kérdezte Bálint, a foci mániás.
-Beckham, Ronaldo, Messi, Neymar..-Lejebb tekert.-Totti, Rossi, Ronaldinho, Rooney. Tudjátok mit? Az összes portugál fiú és lány focista. utána ott van még az egész magyar válogatott.-Nézett fel.
-Ne tőlünk, az túl egyszerű.-Nevetett Szala.
-Plusz három kör futásnál tartasz.-Nézett rá ártatlan mosollyal a lány.
-Hívd Ronaldot!-Mondta több fiú is.
-Rendben.-Azzal kiválasztotta és bekapcsolta a videó hívást, mögüle addig elmentek a focisták.-Szia, Cris!-Szólt egyből angolul.
-Szia, Lexi néni!-Hallottak egy kisfiú hangot.
-Kicsim, neked nem iskolában kéne lenned?-Nézett a kamerába.
-Ott vagyok! Nálam maradt apa telefonja! És azt mondta, hogy megint megműtenek téged! Ügye jól leszel?-Arcán végig fojt egy könnycsepp.
-Persze! Jól leszek! Most viszont mennem kell. Vigyázz magadra.-Mosolygott halványan.
-Szeretlek Lexi néni!-Azzal letették.
-Miféle műtét?-Kérdezte Luca.
-Borda.-Vont vállat.-A legutóbbi után az egyik töröttnél nem jól forrt össze. Ez álltal egy darab kitörött belőle. Ezért van rajtam fűző. Szala azt tedd le!-Nézett a férfire aki éppen egy felest akart lehúzni. Fájdalmas grimasszal állt fel és elvette a férfitól. Vállat vont majd ő húzta le, arca semleges maradt.-Na gyerünk Szép fiúk.-Intett az ajtó felé.
-Vigyázz magadra ADÉL!-Mosolygott rá még Magda néni. Erre bólintott és kiléptek az ajtón.
**********************
BINABASA MO ANG
Novus casus
Teen FictionEgy fiatal lány érkezik a magyar válogatotthoz, mint másodedző. A nevén kívül viszont semmi mást nem tudnak. Mindenkinek szemet szúr tehetsége, szépsége és esze is. Mindegyik fiú próbál barátkozni vele, de egy játékos nem csak barátkozni tervez vele...