3

2K 44 2
                                    

,,Ahoj Dominiku?" Řeknu trochu nechápavě, ve dveřích na mě koukal tak chladně, že se divím že se ze mě nestal rampouch. A teď na mě veselé mluví. ,,Co tu děláš? Nebude tě hledat Jakub? Měl bych tě odvézt domů" Ptá se mě, nestihnu zaznamenat všechny otázky a už mě tahá ven. ,,Dominiku!" Křiknu na něj když mi semkne pevně obě zápěstí v jedné ruce. ,,Ano?!" Křikne na ně zpět, a zatočí se se mnou proto se ho lépe chytnu ,,Pusť mě" Snažím se mu vymanit ze sevření, jenže jeho sevření je silné. ,,Neviděla si mé klíčky?" Zeptá se mě, já na něj nechápavě kouknu. Vážně se mě ptá na tohle? ,,Em asi ne" Řeknu a nadále se snažím vymanit. ,,Počkej kouknu tu" Sáhne mi na zadek který zmáčkne ,,Dominiku!" Syknu na něj hnusně, následně se na něj zamračím ,,Počkej možná je mám" Zmáčkne mi silněji zadek, z mých rtů proto vyjde nepatrný vzdech ,,Ale ale co to slyším?" Zeptá se mě a já protočím očima ,,Prosimtě na mém zadku nebudou tvoje klíče" Dám si pořádný důraz na celou větu aby mě slyšela pořádně ,,Ajo oni jsou v mé kapse" Říká jako kdyby se nic nestalo jen protočím očima. Jednou rukou otevře své auto, do kterého mě narve. ,,Jsi hrozný" Řeknu mu hned když si sedne vedle mě ,,Hrozně neodolatelný? Já vím" Egoista ,,Byla jsem domluvena s Kubou že přijdu v pět" V hlase mi jde slyšet frustrovanost kouknu se na malé hodiny co má v autě a všimnu si že jsem měla ještě hodinu a půl ,,To mi je ale jedno" Namítne své a já protočím očima ,,Nechápu tě" Dominik se na mě koukne a zvedne obočí ,,Co nechápeš?" Zapne si pás, proto udělám to stejný. ,,Ještě před třemi hodiny si byl na mě chladnější než zima, teď si mě doslova unesl. Vypadáš jako kdybys žárlil" Řeknu mu svůj názor který ho rozčílí. ,,Já nežárlím!" Křičí na mě naštvaný Dominik, proto sebou lehce cuknu..
,,Hej jsi v pohodě?" Ptá se mě ustaraný Dominik, když si všimne že ho nevnímám. Jako první si všimnu jeho ruky, na mém rameni. Když si všimne kam koukám, rychle sundá ruku z mého ramena. Cítím jak místo kde měl ruku zamrzlo. ,,Jo jsem" Zašeptám a kouknu se z okna ,,Když to říkáš" Řekne mi a rozjede se domů, furt mi ale v hlavě vrtá jedná otázka: co to do něj vlezlo?

Kapky lásky / Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat