Fanfiction o fanfiction VIII

104 5 4
                                    

Nominowana przez @Adrachna_Elen

𝗗𝘆𝘀𝗸𝗼𝘁𝗲𝗸𝗮

Pło t tej słópej impjezie warreniusiusiek odezwał suę:

-Pże ty wielgachna kendro! Łózdrowiłaś mnie chłodź moglasi tego nierobić! Dźwieki ci!

Nagłe podjiechało super lambordżini a wnim królowa wrurzek i gawinieciek. Gławiniek wytoczyła siem (od przejedzeeniiiiiiaaa popkornęm) z osobuwki kturom był pikap. Kurlowa i Gavin zrobili najbardziejnormalne wyścigi po kamieć wskszezenia.

-NIEEEEE!!!! Zaczoł wydzierać się wniebogłosy Rondlin.-to mója dziewczyneczka!!!

-Ja chceż TYLKO kamień z jej serccccccaaaa!-Wyśpiewoł sopranem Paprotka, który łunosił siem nad ich głowami zeskrzydłami że witrarza. No na stety niestety Celebrancik zahaczył o linke na której wisiał Paproci liść.

-Aaaaaaa- krzyczał Set y kturego przygniotali Paprot i Celebrat.

Gławin w tym czasie podszedł kendrem łod tyłku a potem zaczeli śpiewoć na czeźć kolorowej kwukurydzy.

Celebrytka zaczoł łasić siem jak kuna do królowej mrucząonc:

-To dzięki tobie i twojiemu hot strojowi dzieciarnia śipielewa na cześć kukurydzianyh hrópkuw.

-Za hrópki!-krzynoł Raxtus i żuxił sie na łojcólka z mieczem w tylnej łapeczeczce.

Raxtusinka biedna psinka nie trafiła w ręce tylko w oko krulowewej ktura zaryła pienknom simierciom.

Kendra z rospaczyna wyjęła z siebie kamieniek i wskzesiła królikowom.

-Adromadusikusiu! I innę demonicznem zwierzaczki pupilaczki! Wzywam własn!

Przybiegła kurka pszepiurka a za nią stary dziad.

-Kim wy być?!-zawołał Seth ktury wlasinie całował Agada.

-Iś bin...-zaczeła dziwna kwoka.

-Dżin?! No tak! Agadziku muj słodzitki lódzikó! Przywołaj mi tu w tejchwilililili!!!!!!!-krzyknoł Setht.-teraz pszyprować Bachumata!

-Właśnie jest zaćmienie słoneczóśa a nie! To Stary dobry Human Bahumant!

-Diskoteka jusz dzisiaj?! Dawajcie mi tu szampana piccolo!-krzynoł demon.

Ronodin swoim piknom mocom stworzył parkiet.

-Zatancz że mną!-kżyczała Eva do Ken.

Murielka piła piwo ze Szfinksem we własnej osubie.

Tym lub innym casem na parkiecie tańcyli brekdenza Vanessa i Paprot.

Fan lejsuw vs fan rzelkuw grali w teniska nad głowom Warrena i Mary...si.

-Jak tam ziomki?!-darł się zzzza grobó Patton.

Lena malowała portret Werla.

No i wszyscy siwietnie grali w pintbolla popkornowego ktury umie stszelać farbom do metalu jakim tylko hcesz kolorkiem!

×××××××××××××××××××××××

Pisałam wszystko to, co w danej chwili przyszło mi do głowy. Super zabawa. ;p

Moja kontrybucja do projektu "Fanfiction o fanfiction" stworzonego przez @Kaponebi.

Cz I @Kaponebi

Cz II @Aiuska

Cz III @WidmoZlegoPana

Cz IV @kredensowa_moczi

Cz V @HarnasLitrowy

Cz VI @-riele-

Cz VII @Adrachna_Elen

Cz VIII Ja













You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 28, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BłasiniobłurWhere stories live. Discover now