Yalan

523 39 63
                                    

Anya bebeim sana cok asigim babanada ananada

Flashback sonu

Yui: Anne, o günden sonra her şey daha mı güzel oldu.

Lexi: Evet tatlım. Babanla daha iyi anlaşmaya başladık. Bazen ufak kavgalarımız oldu ama.

Yui: Anne Haru dayımı ne zaman görebileceğim?

Lexi: Annecim biliyorsun ki Haru dayın Kanada'da ve işleri çok yoğun. Yakın zamanda seni görmeye gelecektir. Hatta biz gideriz.

Yui: Yaşasıın! Anne İnupi dayımın yaşadığını nasıl öğrendiğini anlatmadın.

Lexi: Oh, evet unutmuşum o zaman şimdi onu anlatıyorum.

Flashback

Baji'yle birlikte sahilde yürüyorduk. Evde sıkıldığım için dışarıya çıkmaya karar verdik.

Lexi: Dondurma yiyelim mi?

Baji: Olur.

Baji dondurma alırken bende etraftaki insanları inceliyordum. Sonra tekrar onu gördüm. İnupi...

Lexi: Sen dondurmaları al bende şurdaki bankta oturacağım.

Baji beni onayladığında bank yerine İnupi'ye doğru ilerledim. Kolundan tutup onu kendime çevirdim.

Delirdim mi yoksa o gerçekten yaşıyor mu? Tıpkı benim gibi şaşkın gözlerle o da bana bakıyordu.

Lexi: İ-inupi? Sen yaşıyorsun.

Baji: Lexi!

Lexi: Bana yalan söyledin! Ölmemiş, yaşıyor. Neden yaptın?!

Baji: Sakin ol, düzgünce konuşalım.

Lexi: Neyi konuşucaz. Lan ben neler yaşadım sen biliyor musun? Ben içimde bir savaş verdim. Onu her gördüğümde delirdiğimi düşündüm. Buna sebep olan sensin!

İnupi: Lexi-

Lexi: Ya sen? Sen niye benden kaçtın? Gelseydin yanıma anlatsaydın her şeyi. İkinizdende iğreniyorum.

Gözyaşlarım aktığı an ordan koşarak uzaklaşmaya çalıştım. Tanrım daha neler öğreneceğim? Hayatımı düzene sokmaya çalışırken yeniden bi boklar çıkıyor.

Kolumdan tutup çekilmemle Baji bana sarıldı ve saçlarımı okşadı.

Baji: Şşt, sakin ol. Sevdiklerini senden alamam. Sadece korkmanı istedim. Birbirimize söz verdik. Tekrar çekip gitmek yok.

Hıçkırarak ağlayıp göğsüne vurmaya başladım. Aptal aptal aptal. Baji'den ayrılıp İnupi'ye baktım.

Bana o kadar değişik baktı ki. Çok değişik hissettim. Koşarak ona sarıldım.

Lexi: Aptal seni çok özledim.

İnupi: Bende seni özledim.

İnupi'den ayrıldıktan sonra tehditkâr bir sesle konuştum.

Lexi: Bir daha böyle bir şey yaparsanız ikinizide gebertirim. Tamam mı?

Baji: Pekala bir daha olmayacak sevgilim.

Lexi: Şimdi hep birlikte dondurma yiyoruz, çok canım çekti hadi.

İkisininde elinden tutup dondurmacıya götürdüm.

Flashback sonu

Yui: Vay be! Çok garip bir hikayen var anne.

Lexi: Biraz öyle.

Yui: Sen o zamanlar bana mı hamileydin anne!

Lexi: Maalesef hayır bitanem.

Flashback

Baji: Hadi kabul et bana aşık oluyorsun.

Lexi: Hayır, yanılıyorsun Kei.

Baji: Kei?!

Lexi: Sana Kei demeye karar verdim hoş bence.

Baji: Nasıl istersen öyle olsun sevgilim.

Baji belime tekrar sarıldı. Bu hareketleri artık beni rahatsız etmiyor, sanırım alıştım.

Önüme geçti ve çenemden tutup başımı yukarıya kaldırdı. Gözlerimin içine bakıyordu.

Yanaklarımın ısındığını hissediyorum. Dudaklarıma yapışmasıyla bir kaç saniye öyle kaldım. Sonra istemsizce karşılık verdim.

Dudaklarım benden izinsiz hareket ediyor gibi. Dudaklarıma bıraktığı şehvet dolu öpücük ile kendimden geçtim resmen.

Nefes almak için dudaklarından ayrıldığımda dudağımın kenarını öptü ardından çenemi son olarak ise boynumu ısırdı ve ısırdığı yeri öptü.

Baji: Daha fazla ileriye gitmek isterdim fakat bebeğimiz için zararlı olabilir.

Baji'nin gözlerine bakamıyorum, utanmaya başladım.

Baji: Küçük Lexicik bana aşık olmuş. Yoksa kızarmazdın değil mi?

Direkt mutfağa kaçtım, ne diyebilirim ki? O an kafamda bir şarkı çalmaya başladı.

Are you falling in love?
(Aşık mı oluyorsun?)

I have a feeling you are.
(Öyleymiş gibi hissediyorum.)

Tanrım galiba aşık oluyorum hemde bi ara nefret ettiğim adama.

Gülümseyip duvarı izlerken karnına çok büyük bir acı saplandı.

Karnımı tutup acı ile bağırdığımda Baji direkt yanıma geldi.

Şortumun arasından akan kanı gördüğümde gözlerim dehşetle açıldı.

Bebeğimi düşürdüm...

Hızlıca odama çıkıp banyoya girdim. Üstümdekilerden kurtulup vücudumu temizledim.

Baji: Lexi iyi misin?

Lexi: Öldü, onu da koruyamadım. Aptalın tekiyim. Özür dilerim onu öldürmek istememiştim.

Hem ağlıyordum hemde Baji'yle konuşmaya çalışıyordum. Baji yanıma geldi ve bana sıkı sıkı sarıldı.

Baji: Özür dileme sevgilim hadi hazırlan hastaneye gidelim.

...

Doktor: Maalesef bebeği düşürmüşsünüz.

Bi ihtimal yaşıyordur diye düşünmüştüm ama boşunaymış. Ağlayarak Baji'ye sarıldım.

Başlarda bebeği istemesemde zamanla ona alıştım. Böyle olsun istemezdim. Onu doğurup büyütmek istiyordum.

Baji: Sakin ol bitanem. Bende çok üzgünüm, hadi gel evimize gidelim.

Birlikte arabaya binip eve geldik. Koltuğa oturdum. Üzerime ise bir battaniye aldım. Baji'de hemen yanıma sokuldu.

Lexi: Eğer yaşasaydı acaba cinsiyeti ne olurdu?

Baji: Bence kız olurdu.

Lexi: Bence erkek. Bir kızımız olmasını mı isterdin?

Baji: Sağlıklı olması her şeyden daha önemli ama sanırım kız olsun isterdim.

Tekrar gözlerim doldu. Off bu hormonların etkisi neden hâlâ geçmedi.

Baji: Üzülme güzelim yenisini yaparız.

Lexi: Ya!

Utandığım için Baji'ye vurmaya çalıştım ama pekde başarılı olamadım.

Uykum geldiği için Baji'nin odasına çıktık ve sarılarak uyuduk.

Ayh bu bolumde olaydan olaya atladim karisik bisey oldu

Sabahtan beri 3 parol 2 arvales ictim ama karin agrim gecmio ölucsm

Takıntılı aşık olmak suç mu? ~Yandere BajiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin