,,Jo!" Vyletěl jsem s jásotem ze školních dveří. Pršelo, ale mě to nevadilo. Já byl rád. ,,Jsem dobrej!" Ostatní vytáhli deštníky a začali mizet domů. Poslední den školy, nikdo nechtěl zůstávat dýl, než bylo potřeba. Rozpršelo se ještě víc. Já stál a nastavil obličej padající vodě. ,,Tak tě nechal projít, a co jako?" Zazněl můj oblíbený hlas. Po tom, co Sasukemu umřel bratr, byl chladnější. Já pro něj byl oporou a jedině já věděl, jaký dokázal být. Byl sladkej a občas absolutně neodolatelnej. Stejně jako teď. Stál opřenej o dveře a koukal na mě jak moknu. Rozešel se a objmul mě. Podíval se mi do oči a něžně mě políbil. Zavřel jsem oči a vychutnával si ho. Jak já ho miluju. ,,Nechte si to na večer, kluci!" Zaslech jsem Hinatu, která vybíhala ze školy s taškou na hlavě. Sasuke se na ní podíval, přitáhl si mě k sobě a zasyčel jako had ,,Můj!". Políbil jsem ho na tvář a on se na mě podíval a usmál se. Teď už byl promočenej taky a triko se mu lepilo na vypracovanej hrudník. Ruku v ruce jsme se vydali domů. Dneska jsme spolu slavili dva měsíce. Jo. Jsme spolu a já se za to nestydim. Sice jsme ze začátku nevěděli, jak na to budou ostatní reagovat. Celkem jsme se divili, když se nám dostalo neskutečný podpory.A kdy se to stalo? Asi tři dny po našem "incidentu" v kavárně.
Došli jsme ke mě domů. No neměl bych radši říct k nám? Po Itachiho smrti Sasuke prodal dům a nastěhoval se ke mě. No a? Je nám 18. ,,Brouku?" ,,Ano?" Odpověděl jsem mu a při tom hledal papír se seznamem věcí, co nám mám zabalit s sebou. Jak už sme byli domluvení, jeli jsme s lidma z obchodky stanovat. Moment... kdo všechno jel z naší třídy? Já, můj miláček (Sasuke), Shikamaru, Kiba, Ino a Temari. Jinak jela obchodka. ,,Co potřebuješ Sasuke?" Stál a byl opřenej o rám dveří do koupelny. Miloval jsem, když takhle stál. ,,Dneska to jsou dva měsíce, viď?" ,,Jo, proč se ptáš?" Řekl jsem a hledal nějaký další kalhoty, který jsem mohl hodit do tašky. Nečekal jsem nic. On mě zezadu obejmul, políbil na tvář a dal mi něco před obličej. Já zvědavě otevřel oči a hádejte, co držel! Růži! Krvavě rudou růži. Já si jí vzal, usmál se na něj a políbil jsem ho. Přitáhl si ho k sobě blíž a líbal ho. Hrál jsem si u toho s jeho vlasy a se zavřenýma očima si ho vychutnával. Po chvilce jsme se od sebe oddělili a já ze sebe nedostal víc, než ,,Děkuju!". Pak jsem se na něj usmál a lehce ho políbil. On na to nic neřekl a lehl si na postel. Já dal růži do vázy a dál se věnoval balení. Pořád se na mě culil a já nevěděl co si o něm myslet. ,,Sasuke? Který to triko ti tam mám ještě dát? A chceš zabalit i něco jinýho? " Zeptal jsem se ho a držel dvě trika v rukou. ,,Che... tebe!" ,,No ták!" Řekl jsem mu se smíchem. Tohle už říkal nějakou dobu a docela mě to děsilo. ,,Hoď mi tam to bílý triko." ,,Dobře a podáš mi tu baterku na poličce?" ,,Tak si pro ní pojď!" Řekl a šibalsky se na mě usmál. ,,Provokuješ!" Řekl jsem mu a podival se na něj stylem 'Ha, teď mám navrch já!'. On se na mě podíval stejným stylem a na truc si založil ruce pod hlavu. ,,No tak já jdu!" Odpověděl jsem s přesvědčením, že mu tentokrát uteču a nesvalí mě do postele. Cíl byl jednoduchej: Sebrat baterku a neskončit pod Sasukem. Šlápl jsem na postel a udělal jeden opatrný krok. Postel jsme měli 1,5 na šířku. Ani nevíte, jak dobře se tady hraje polštářová bitva. Druhý pomalý krok. Zadíval jsem se na něj, na baterku, na něj. Skočil, natáhl se pro ní, malém jsem jí měl, ale on byl rychlejší. Jeho silný ruce mě stáhly dolů a praštil se mnou do polštářů a dek. ,, 1:0 pro mě."
Zazubil se a dýchal mi na krk. Bože... jak já to miluju. Políbil mě na krk a já se zachvěl. Přitáhl si ho blíž a přál si, aby pokračoval. ,,Dneska jsi nějakej nedočkavej." Sakra... zas měl ten perverzní úsměv. To nevěští nic dobrýho! ,,Co to kecáš?" Zakňučel jsem mezi jeho polibky.Líbání miluju a on to ví. Pokračoval a ani se neptal. Olíznul mi ucho. Zbožňuju to,ale ví to jenom on. ,,Lásko?" ,,Ano, Sasuke?" Odpověděl jsem mu a zadíval se mu do očí. ,,Víš, že tě miluju, viď?" Zašeptal a rukou mi přejel přes rozkrok. ,,Sa...Sasuke!" Slastně jsem mu zasyčel do ucha jeho jméno. Tohle u něj bylo normální. Začínal s tím zrovna, když jsem potřeboval něco dělat. Je to můj hajzlík. Ale to jsem na něm miloval. ,,Taky mě miluješ, viď?" Znovu mi dých na krk. Teď už mi dal ruku pod kalhoty a já se kousl do rtu. ,,Jo. Miluju tě. Strašně moc." Dostal jsem ze sebe ve slastných stenech. Hladil mě přes boxerky a já si ho přitáhl blíž. Ještě jsme spolu nespali, neříkám že jsme nechtěli, ale nechtěli jsme spěchat. Ale tohle jsem si líbit nechal. Sakra... chtěl jsem, aby pokračoval, ale musel jsem dobalit. Ale co... Převalil jsem ho a užíval si tu vteřinu překvapení, která mu zůstala na obličeji. Tohle už jsem měl naučený. Nohu jsem si rychle dal mezi jeho nohy. Teď zakňučel on. ,,Che che." ,,Na...Naruto. Nekoukej na mě tak." Řekl mi a obličej si zakryl polštářem. ,,Neschováš se přede mnou." Špitl jsem mu do ucha a jemně mu ho skousl. Zakňučel a snažil se pohnout z mýho vězení. Smůla, zlato. Dneska ne, to mi projelo hlavou. Pokaždý trápil on mě. Dneska je na řadě on. Od ucha jsem mu sjel ke krku a tam ho nějakou dobu líbal. Ve chvíli, kdy povolil, jsem mu ukradl polštář a zadíval se mu do očí. On lehce zvedl hlavu a políbil mě na špičku nosu. Proč je tak sladkej?! To mě totálně rozhodilo. On to vycítil a převalil mě pod sebe. ,,Cha! 2:1!" Zasyčel a použil na mě vlastní zbraň. Pokaždý když jsem se pohnul, otřel jsem se mu rozkrokem o nohu a zakňučel. On si to užíval. Užíval si mojí bezmoc. Přitáhl jsem si ho k sobě a dlouze políbil. On se nebál náš polibek prohloubit a vjel mi jazykem do pusy. Poslušně jsem spolupracoval a začal mu sundavat triko. Hezky pomalinku. Na chvilku se oddělil, abych mu ho mohl přetáhnout přes hlavu a dál jsme pokračovali v líbání. Rukama jsem sjel níž a chytil ho za zadek. On je citlivej. Hned jak jsem si ho za zadek přitáhl, mě kousnul do rtu a držel celkem dlouho. Mě se to líbí, nemám s tím problém. Naštěstí mi ho neprokousl. Ne jako milule. Pak se mě všichni ptali, jestli jsem spadnul ze schodů.
Usmál jsem se a jazykem mu přejel přes rty. Miloval to. ,,Ještě!" Dostal se sebe slastně. Udělal jsem co chtěl. Znovu si ho chytl a olíznul mu teď už lehce pootevřené rty. Sasuke byl na tyhle věci. Nezdá se to, ale oba jsme na tohle. Slastně vzdychl a já viděl, jak chce víc. Vyhověl jsem mu. A s radostí. Kousl jsem ho do krku a jazykem přejel až k uchu. ,,A pak kdo je tady nedočkavej! Že, Sasuke?" Jo. Provokování mě baví. Hlavně provokovat jeho, to je něco úžasnýho. ,,Z...zklapni." Dostal ze sebe po nějaký době a kousnul mě do krku. Teď se chopil vedení on. Pohladil mě po vlasech a po centimetru sjížděl níž a níž. Cestou mi sundal triko a zahodil ho nevim kam. Líbal mě a já si ho držel u těla. Rukou se dotkl lemu kalhot a znovu mi přejel přes rozkrok. Já mu vzdechl do polibku,ale to byla chyba. Viděl jsem, jak se mu zablýsklo v očích a přejel mi po něm znova. Kdybych řekl, že mi nestál, lhal bych. Sasuke na tom nebyl jinak. Dostal mě z kalhot. Teď jsem pod ním ležel jenom ve spodkách. Jeho ruka si našla cestu a dostala se pod lem, toho posledního, co jsem měl na sobě. Vzal mě do ruky a já zase vzdychl. Chvilku mě trápil a pak mě dostal i z boxerek. Seděl nade mnou bez trika, jenom v kraťasech... Bože... miluju ho. A víte co? Je lepší než holka! Cejtil jsem, že už to nevydržim, proto jsem mu chytnul ruku a mezi oddechy ze sebe dostal ,,Teď... jsi... na řadě... ty!" On se jen usmál a sam si lehl vedle mě s vyzívavým pohledem. Teš se! Políbil jsem ho a sjížděl jazykem níž. Kousl jsem ho do krku a vzal si do ruky jednu jeho bradavku. Druhou jsem si vzal do pusy a objel mu jí jazykem. Ten jenom kňučel a zrýval mi jednou rukou nehty do zad a druhou do prostěradla. Začal jsem ho líbat na bříšku a jel níž. Dostal jsem ho z kalhot a naklonil jsem se, abych ho políbil a provokativně mu zase jazykem přejel přes rty. Vrátil jsem se k jeho klínu a chvíli ho líbal přes boxerky. Pak jsem mu je sundal a vzal ho do ruky. Vzdychal a nevydržel mít ani otevřený oči. Ten jeho slastnej výraz! Chvilku jsem ho měl v ruce. Užíval jsem si to. Naklonil jsem se k němu a kousl ho do ouška. Zasyčel a vzdych. ,,Dobrý? Mám pokračovat?" Zeptal jsem se provokativně. Odpovědí mi bylo zakňučení a jenom tiché ,,Jo!" Políbil jsem ho a znova sjížděl níž až k podbřišku. Než jsem si ho vzal do pusy, podíval jsem se na něj. On jen lehce a prosebně kývnul. Kdepak,ještě tě potrápim! Nehodlal jsem mu to dát tak lehce. Minule tak trápil mě, teď budu trápit já jeho. Olíznul jsem ho po celý dýlce a při tom se na něj koukal. Jo... ok... asi jsem ten hajzl já! ,,No tak! Netrap mě už!" Zasténal a já se k němu naklonil, políbil ho a zatvářil se omluvně. ,,Promiň. Tak jak chceš." Řekl jsem mu a vzal si ho konečně do pusy. Sasuke zasténal a chytil si mě za vlasy. A opovaž se mě pustit! Nedokázal jsem myslet na nic jinýho. Věděl jsem jak to má rád. Kouřil jsem mu rád. Za prvé, mě to bavilo a za druhé, to co mi Sasuke říkal, jsem mu chtěl dostat z hlavy. Netrvalo to dlouho a udělal se. Já v tu chvíli byl vždycky strašně rád. Poslušně jsem všechno spolknul a zadíval se na něj. Ležel a oddechoval. Slaďoušek můj! Naklonil jsem se k němu s tím, že ho políbim. On mě ale převalil se slovama ,,Tak schválně, kdo to vydrží dýl!" Nahlas jsem polkl... Sakra! To mám prohraný! Sasuke vždycky vydržel dýl. Teď už se se mnou nemazlil a rovnou si mě vzal do pusy. Jo... mnohem lepší než holka! ,,Sa...suke!" Zasténal jsem. Objel mi špičku jazykem a já začal drásat povlečení. Pustil si mě víc do krku a já to měl jasný. Dýl jsem to držet nedokázal. Ten to poznal a naposledy mi přejel jazykem po celé délce. Udělal jsem se a u toho vykřikl jeho jméno. On, stejně jako já všechno spolkl a a naklonil se ke mě. Chvíli jsme se líbali a počkali, až se vydýcháme.
,,Chceš ještě tu baterku?" Začal se Sasuke smát a šermoval mi s ní před obličejem. ,,Teď už to dobal sám, ty chytrej!" Zasmál jsem se, vlepil mu polibek a zmizel jsem v koupelně. A zítra se jede stanovat! Teda... jestli to ten trouba dobalí...