◾▪ Tizenhetedik rész ▪◾

287 12 0
                                    

◾▪ Novus Casus ▪◾



    Hétvégén Adél ,,kölcsön" csapata nyert. A fiúk persze ezt megünnepelték, ő pedig haza ment. 


Két Hónappal később


    A magyar válogatott nyert wales ellen. A fiúk ünnepelni mentek, Adél pedig haza ment. Viszont csak készülődni ugyan is pár óra múlva megy egy újabb IstenEst forgatásra. A borda műtéte egy hónapja megesett, így még fűzőt kell hordania. A nyár miatt pedig meleg volt. Magasított sarkú térdcsizmája és fehérneműi felvétele után szekrényei elé állt. Végül hajába egyik oldalra három kisebb fonatott készített és apró sminket helyezett fel. Az is csak szájfény volt. A taxiban ülve végig telefonált, mikor megérkezett akkor pedig Adélt látta meg kint két kisfiával.

-Lexi!!-Futott hozzá a két kisfiú és megölelték a lány lábát óvatosan.

-Adi.-Ölelte meg Csobot Adél is.

-Adél.-Ölelte át a fiatal anyukát majd pedig együtt négyen mentek fel. 

   Nátán és Ádin hősiesen elvették Adél táskáját, ami nehezebb volt mint amire számítottak. Viszont az elmúlt hónapokban nagyon megkedvelték a fiatal lányt. Mikor beértek Adél csak egy nőt nem ismert.

-Adi...!-Szólt a kisfiú.

-Mondtam, hogy ne vegyétek fel.-Egy kézzel nyúlt érte és a hátára kapta.

-Hurrá! Még egy lány!-Állt elé egy barna hajú nő. Peti, Tomi és Bence követték őt.-Kovácsovics Fruzsi.-Nyújtotta a kezét.

-Bolleai Adél.-Fogott vele kezet mosolyogva. Éppen elvette a kezét amikor a telefonja megcsörrent.-Bocsánat.-Elő vette a telefonját és mind beljebb sétáltak. Öten leültek akik forgatnak.-Melyik Szép fiú vagy?-Szólt bele a füléhez tartva.

-Ádám vagyok.-Szólt bele egy fiatalos hang.

-Ha nem ismernélek, akkor nem szűkítenél sokat a körön. De mond, mi történt?

-Dominik és Bendi éppen Szalával és Dzsudzsival tart pálinka ivó versenyt.

-MEGJÖTTEK A MAGYAROK!!-Úgy kiabálták a dalt, hogy Adél eltartotta a fülétől az eszközt. Peti egyből oda nézett a dala hallatán.

-Miért pont pálinkával? Na mindegy. Kik a sofőrök?-Nem kapott választ, viszont leesett neki.-Nagyi, nehogy azt mond, hogy pont ők négyen a sofőrök?!

-Akkor nem mondom...

-Értetek küldöm a buszt. A Telkibe visz titeket, ha Rossit megússzátok akkor majd tőlem kaptok. és szerencsétek, hogy nem verekedhetek. Csak érjetek oda mind élve.-Azzal letette.

-Ádi?-Nézett rá boci szemekkel Nátán.

-Ádiék jól vannak.-Nézett a kisfiúra.-Csak sok kubut ittak..-Peti nem bírta fékezni a nevetését.-Pont a négy sofőr..-Adél kivitte a két kicsit.-Segg részeg!-Fejezte be a mondatát, miközben üzenetet írt.

-Győztes meccs! Úgy kell azt!-Ült le Peti is.

-Úgy, Honvédos fiú..

************************



Novus casusOù les histoires vivent. Découvrez maintenant