🌊

49 8 15
                                    

Seninle 8 yaşındayken tanışmıştık Hyunjin. Kumsalda yaptığım kumdan kalenin kıyıya dalga vurması yüzünden yıkıldığında üzüldüğümü fark edip yenisini yapmamda bana yardım etmiştin. O gün çocukluğumu,gençliğimi renkli geçirmemi sağlayan en yakınım olacağını nereden bilebilirdim. Benden hoşlandığınıda o kumsalda söylemiştin. Şimdi ise bu kumsalda oturmuş seni kaybedeceğimi bilerek sana bunları yazıyorum Hyunjin. Bu kumsalda tek başımıza eğlenerek,dans ederek,yüzümüzden gülümseme eksik olmadan söylediğimiz şarkıların aksine bugün tek başıma seni düşünerek sana hediye edeceğim son şarkıyı gözümden yaş gelerek yazmam ne saçma değil mi? Bu mektup sana ulaştığında muhtemelen çok uzaklarda olacağım ve yazdığım şarkıyı eskisi gibi bu kumsalda eğlenerek sana karşı söyleyeceğim. O anı yaşamanın mutluluğuyla dinlediğin şarkının sözlerinin şimdi sana beni hatırlatan belkide hatırladıkça üzecek bir anlam bırakacağı için üzgünüm. Kendini kötü hissettiğin zaman kumsala gelip okyanusu izleyerek resim çizdiğini biliyorum ve muhtemelen bunu okuduktan sonrada aynısını yapacaksın. Küçükken okyanusun suyunun kumdan kalemi götürüşünü görüp geri getirdin ama şimdi okyanusun beni götürme vakti geldi ve bu sefer eskisi gibi okyanusun götürdüğünü geri getiremeyeceksin. Üzgünüm sevgilim. Bunca zamandır çizdiğin resimlere beni kumsalın üstünde yanında katmışken şimdi ise okyanusla bütünleşmiş halde katacak olduğun için üzgünüm sevgilim.

Ben herhangi bir denizden,sen herhangi bir yoldan uzakta yaşıyorsun.
Uzun zamandır senin gibi birini bekliyordum.
Ama aramızda bedenlerimizi ve kalplerimizi ayıran bu okyanus var.
Bizi boğan bu pasifik ile uğraşmak zorundayız.
En güzel şarkımı senin için yazdım.
Ve onu sana tüm aşkımla beraber bir şişe içinde gönderdim.
Denizin mavisinin,mavi gökyüzüyle buluştuğu noktanın ötesinde olduğunu düşünmek zor.
En azından ay ikimiz için de aynı.
Ve ben gidiyorum.
Dünyanın diğer tarafına gitmek için bir tekne alıyorum.
Ve gördüğüm yerin akışına doğru kürek çekiyorum.
Sen varsın, okyanus ve ben.
Tüm istediğim, bulmak.
Tüm istediğim, seni bulmak.
Yakın olmanın fiziksel bir şey olmadığını söylüyorsun.
Bense 'fiziksel' diyorum.

Şarkıdada dediğim gibi Hyunjin en azından ay ikimiz için de aynı.


çok kısa oldu biliyorum ama yazarken amacım uzun açık bir şey yazmak değil. Sevdiğim şarkıları bi konuya bağlayarak paylaşmak . Kötü oldu gibi biraz bilmiyorum seversiniz umarım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ocean | hyunsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin