Γεια σας!ΜΕ λενε Χριστινα Hamilton.Καταγομαι απο την Ελλαδα.Ο πατερας μου ειναι μισος αγγλος και η μητερα μου μιση ελληνιδα.Ειμαι 19 χρονων.Ειμαι ψηλη περιπου 1,85,αδυνατη και εχω μαυρα μαλλια και πρασινα ανοιχτα ματια!Εχω μια κολλητη.Την Ηλεκτρα και φετος θα σπουδασουμε μαζι στην Αμερικη.Και συγκεκριμενα θα σπουδασουμε για το FBI.Ειναι το ονειρο και των δυο μας.Να προστατευουμε ατομα και να παρακολουθουμε κακοποιους!
Μ:Αντε χριστινα παιδι μου θα αργησεις στην πτηση σου!
Χ:Ενταξει μαμα τωρα θα σηκωθω!Ειπες και σηκωθηκες
Αφου σηκωθηκες με τα χιλια ζορια πηγες στο μπανιο πλυθηκες και ξαναπηγες στο δωματιο σου.Επρεπε να ντυθεις.Εβαλες ενα ψηλομεσο παντελονι,ενα μαυρο φανελακι-τιραντα και τον καρο σου το πουκαμισο.Εβαλες αποσμιτικο και κολονια και τα μαυρα σου τα Vans.Χτενιστηκες και εβαλες μεικ-απ,λιγο μολυβι,μασκαρα και ενα διαφανες λιπ-γκλος.Μολις τελειωσες πηρες την βαλιτσα σου και κατευηκες κατω.Επρεπε να πας να παρεις την Ηλεκτρα.
Μολις σε ειδε η μαμα σου,σου ειπε:
Μ:Πω πω πω μια κουκλα που εχω εγω!
Χ:Σε ευχαριστω μαμα,παμε γιατι εχουμε να παρουμε και την ηλεκτρα?
Μ:Ναι παιδι μου παμε
Μου ειπε και βγηκαμε και κλειδωσε το σπιτι.Μπηκαμε στο αυτοκινητο και βαλαμε την βαλιτσα μου πισω στο πορτ-παγκαζ.Μπηκαμε μεσα και ξεκινησαμε για το σπιτι της Ηλεκτρας!Μολις φτασαμε πηρα τηλεφωνο την ηλεκρα και μου ειπε πως ερχεται.
Η:Γεια σας!
Μ:Γεια σου κοριτσιμου
Χ:Γεια σου Ηλ
Μ:Κοριτσια παμε?
Χ:Οκευ μαμα
μετα απο 30 λεπτα φτασαμε στο αεροδρομιο!!!!(Επιτελους!!!!!!)
Χ:Λοιπον μαμα ηρθε η ωρα για αποχωρηση
Μ:Ναι παιδι μου θα μιλαμε και στο τηλεφωνο οκευ?
Χ:Ναι μαμα μου
Μ:Ηλεκτρα κοριτσι μου ελα να σε χαιρετησω και εσενα. Ειπε και την αγκαλιασε και την φιλησε
Μ:Ωραια αντε κοριτσια μου μολις φτασετε παρτε με οκευ
Χ+Η=Οκευ
Ειπαμε και επιβιβαστηκαμε στο αεροπλανο
(***)
YOU ARE READING
Eίσαι ο Έρωτας της ζωής ΜΟΥ!♥
FanfictionΗ Χριστίνα Hamilton,Ο Niall Horan ενας νεος που θα γνωρίσει και θα ερωτευτει την Χριστίνα!Θα αγαπηθούν παράφορα.Θα κρατήσουν την αγάπη τους παρά τις δυσκολείες της ζωής τους!