Addig húzzuk az időt ameddig ki nem futunk belőle.

539 18 0
                                    

Az nap este hosszú idő után először mondhattam azt, hogy nagyon jól éreztem magam. Elengedtem minden gondot és problémát.

Másnap reggel anyukám betoppant a két picivel.
- Hol van ez a mocskos Price? - Kérdezte tőlem.
- Fent alszik a vendégszobában. - Ezzel pedig a lépcsőn trappolva ment fel. Utánna mentem. Hát kihagyhatatlan látvány lesz. A másnapos apámat anyám kedves pofonnal üdvözölte.
- Mi van már te sárkány. Hagyj aludni.
- Mi az, hogy hagyjalak? Gyere szépen hazafele és hagyd élni a lányodékat.
- Nem megyek b@zdmeg. Nem látod, hogy olyan vagyok mint egy izomsorvadásos vénember? Hát fel se tudok ülni. Majd szomjan haltam az éjszaka. - Olyan nevetés fogott el, mint még soha. Életemben nem hallottam vagy láttam tőlük ilyeneket.
- Ne nevess te lány! Te tetted ezt velem! Megfizetsz még ezért! - Nevetett vissza apukám is.
- Nagyon viccesek vagytok. - Szólalt meg anyukám mire mindketten gyorsan inkább befogtuk.
Gyorsan le is mentem a nappaliba Zanehez akinek a haját éppen két oldalról tépkedte Camilla és Cole.
- Ments meg könyörgöm! Rosszabbak, mint az ördögök!

Sikeresen tűlétük ezt a napot is. Mind a ketten mélyen aludtak a szobájukban. Zane és én egy zuhany után az ágyban fekve filmeztünk. Elkezdett közeledni felém egy elég erős szexuális vágy kíséretében.
- Lehet már? Nem kérdeztük meg az orvost arról, hogy meddig nem lehet...
- Szerinted megharagszik, ha most felhívom?
- Végülis azt mondta bármi baj vagy kérdés van hívjuk nyugodtan...
Épphogy végig mondtam, de Zane már hívta is.
- Jó estét Doktor Úr! Elnézést a késői zavarásért csak egy gyors és nagyon fontos kérdésem lenne Öntől!
- Jó estét Mr.Scott! Hallgatom!
- A szülés óta már eltelt egy kis idő...esetleg megtudná mondani, hogy mikortól lehet...Mert már a varratszedés is meg volt...
- Szülés után 6 hét legalább! De ha Khloe úgy érzi még akkor sincs rendben még várjanak vele. Esetleg ha pedig az első próbálkozás után bármi problémát tapasztalnak jöjjenek be.
- Rendben! Köszönjük! További szép estét!
Majd lerakták a telefont Zane pedig az ágyra dőlt.
- Hat kib@szott hét. Hogyan fogom kibírni? Mindjárt sírok.
Gyorsan felültem rá és csókolgatni kezdtem.
- Khloe most mondták, hogy nem szabad! Ne csináld! - Próbált leszedni magáról közben. De nem szexelni akartam. Lenyomtam a kezeit. Ha nem akarta volna igazából simán ledob magáról, de valahol még is akarta úgy tűnik.
Lehúztam a nadrágját és rámarkoltam. A szemeibe néztem és végig nyaltam. A hajamba tépett és felhúzott. Feltérdelt...
- Kipróbálunk valami újat? - Nézett rám a kék szemeivel. Mindenre rá vesz velük.
- Próbáljunk! - Mondtam anélkül, hogy egy cseppnyi sejtésem is lett volna arról mit akarhat.
Újból a hajamat fogta és számhoz emelte. Betolta és most nem én hanem ő kezdett el mozogni. Szép lassan teljesen a számba tolta. Majd újra és újra. Tempót váltott. Mindig egyre-egyre gyorsabban csinálta. A végén már olyan erővel, hogy azt hittem megfulladok. Majd egyszer csak éreztem, ahogy végi folyt a torkomban. Ellöktem magamtól és levegőt kapkodva nyeltem egyet. Megtöröltem a szám és ittam egy kicsit.
- Mi a f@sz volt ez?
- Pont az. - Nevetett miközben az ágyra dőlt.
- Te mocsok! - Ugrottam mellé és megcsikiztem.
- Így játszunk? Hát jó... - Majd elkapott maga alá tepert és megcsikizett ő is. Majd összepisiltem magam mert a húgyhólyagom még most sem jött teljesen rendben a terhesség óta. Főleg, hogy Camilla egész végig azon feküdt és nyomta ameddig bennem növekedett. Így gyorsan elfutottam mosdóba.
- Ez necces volt. - Jöttem ki nevetve.
- Most már tényleg aludjunk, mert holnap megfogunk halni a gyerekek mellett.
Ezután pedig összebújva aludtunk el.

Egy embernyi távolságDonde viven las historias. Descúbrelo ahora