Sabah uyanır uyanmaz her zaman ki işlerimi halledip evden çıktım. Gergindim çünkü hem hiç güvenilmeyecek biriyle iş yapıyor hemde gerçekleri gün yüzüne çıkarmam gerekiyordu. Biraz mesafe yürüyüp Jimin'i evinden aldıktan sonra okula doğru yürümeye başlamıştık.
"Ee sen şimdi nabıcaksın ben tam anlamadım."
"Salak mısın Jimin? Daha kaç kere anlatacağım? Dedim ya ikinci ders Hoseok'la buluşup kamera kayıtlarına bakıcaz."
"Aptal herifler kamera kayıtlarından ne bok anlaşılcak ki?"
"Ya amına kodumun beyinsizi konuşurlarken Hoseok zaten bunları duymuş. Ama kanıt yok okuldaki kameralar zaten ses kaydediyor ordan bakıcaz."
"Güvenliği nasıl ikna ediceksiniz?"
"İki bacak açarız sıkıntı etme sen bebeğim."
Bana iğrenir gözlerle bakıp önüne dönmüştü. Konuşurken yolu yarılamıştık zaten. Bi zaman sonra gürültü sesleriyle okula yaklaştığımızı anladım. Namjoon ve Jin bizi her zaman olduğu gibi kapının önünde bekliyordu. Yoongi hep geç kalanımızdı.
Sınıfa geçtikten sonra diğerlerinede anlattığım planım Taehyung'un gelip yanıma oturmasıyla son bulmuştu. Başka yer olmadığından o kadar olayın üstüne hala yanımda oturuyordu. Onun yerinde ben olsam şahsen yerde otururdumda yinede benim yanımda oturmazdım.
"Jeon ayağa kalk."
Ahh Tarih hocasını sikeyim. Adamın resmen bana garezi vardı.
"Buyrun hocam?"
"Ne düşünüyorsun böyle derin derin."
Her zaman olduğu gibi bana bulaşıcak tüm sınıfa güldürtecek yerime geri oturtacaktı. Bunu her dersinde yapardı ve beni dersten geçirmesi için bende sesimi çıkarmazdım. Cevap vermemi beklerken benden önce davranan Taehyung gözlerimin büyümesini sağlamıştı.
"Vicdan azabı çekiyor galiba hocam."
Uyuyan Yoongi bile kaosun kokusunu alıp uyanırken sinirden ellerim titremeye başlamıştı. Aklıma gelen fikirle gülümserken sınıfın duyamayacağı şekilde eğilip kulağına fısıldadım.
"Ben sarhoşken benden yararlandığını kimsenin bilmesini istemiyorsan sus."
Suratı her renge bürünürken susup olduğu yere sinmişti. Bizimkiler bana helal lan bakışı atarlarken hoca gerginliği anlayıp beni yerime oturttu.
Suratına bile bakmayıp yerime oturduğumda tüm sınıftaki fısıldamaları duymazdan gelip uyuma pozisyonumu aldım.
-------
"Lan orospu uyan Hoseok seni çağırıyormuş."
Jin'in dürtmesiyle yerimde kıpırdanıp kafamı kaldırdım hafifçe.
"Kapıdaymış çabuk olmanı söyledi güvenlikle anlaşmış."
Ciddenmi? Jin özür dilerim ama bunlarım hepsini sevgilin için yapıyor.
"Tamam gidiyorum ben bu derse gelmem belki merak etmeyin."
Hepsi kafasını olumlu anlamda sallayınca öğle arası olduğundan neredeyse boş olan sınıftan çıktım. Hoseok duvara yaslanmış önünden geçen kızlara laf atıyordu. Yanına gidip kolunu dürttüm.
"Piç öyle sessiz gelmesene korktum."
"Hoseok hadi yapalım bir an önce şu işi."
"Yapıcazda, sen şu sırığı bana bi ayarlama bak noluyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smoke -taekook-
FanfictionJeongguk okula yeni gelen çocuğa ilk günden aşık olur. Ot sattığını öğrendiğinde onunla tanışmak için ot satın almak ister, fakat işler biraz karışık ilerler. texting/duzyazi