ALFA OKULU BÖLÜM 10

1.1K 38 5
                                    

İyi okumalar aşk tanelerim 💞

"Jimin bana oradan çantamı uzatır mısın?" Dedi Tae.

Jimin yanında duran çantayı ona uzattı ve içinden bir kağıt ve bir kalem çıkartmasını izledi. Jimin kağıda birşeyler yazdı ve Jungkook ve Jimin'in öne itti.

"İmzalayın"

Biz jeon jungkook ve Park jimin kim Taehyung olmadan cinsel ilişkiye girmeyeceğimize ve Kim tae'den birşey saklamayacağımıza söz veriyoruz. Aksi takdirde kim Taehyung'un köleleri olmaya ve bizi köpek maması ile beslemesini kabul ediyoruz.

"Tae bu ne?" dedi Jimin bıkkın bir sesle.

"Kendimi güvenceye alıyorum."
Jungkook kıs kıs gülerek kalemi eline aldı ve kağıdı imzaladı. Jimin de büyük bir nefes verip bıkkınca kağıdı imzaladı.

"Oldu mu?"

"Oldu oldu çok güzel oldu" dedi tae büyükçe sırıtarak. Jimin ve Jungkook onun bu haline kıkırdadılar.

O sırada odada ufak bir sessizlik oldu hepsi korkuyordu aslında. Belki de üçlü ilişki onlar için uygun değildi. Belki de istemeden biri dışlanacaktı. Bu ilişki ailelerin kulağına giderse kötü oldurdu. Nasıl yapacaklardı orası bir mummaydı ama hiçbiri de aşkından vazgeçmek istemiyordu. Tae Jimin'e aşıktı jungkook'tan da hoşlanıyordu, Jimin Tae'yi kaybetmemek için bu ilişkiye 'tamam' demişti. Jungkook ise... İstediği tek şey sexsti, belki de jimin den biraz hoşlanıyor olabilirdi. 'Yok canım olmaz öyle şey' dedi içinden ama öyleydi Jiminden hoşlanıyordu ve onu kaybetmek istemiyordu. Tabi bunun yanında sex isteği de vardı. Bir şekilde bunu duyurmadan bu ilişkiyi yaşayacaklardı başka çareleri yoktu. Eğer duyulursa onlar için kıyamet o zaman kopardı.

Çok uzun oldu bölüm yazmaktan parmaklarım ağrıdı resmen sovofkwocovdlslxl. Ufak bir geçiş bölümü diyelim. Öpüyorumm 😽😽

ALFA OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin