7.BÖLÜM

30 6 1
                                    

İPEK'İN AĞZINDAN

Uyandığımda karşımda yusuf vardı ve benim başucumdaydı.İlk bakışta hırsız sandım tam çığlık atacakken Yusuf durdurdu beni o buraya nasıl geldi ki kapım kilitliydi? kendimi tutamayıp sordum

" Ne işin var burada gecenin bu saatinde?"

"Napayım mesajlarıma cevap vermedin bende buraya geldim"

"Ne mesajı? ben çıplak mıyım?

üzerime bakınca aklıma geldi en son duştan çıkıp Yusufa mesaj attım cevap almadan uyudum dimi

"Evet çıplaksın"

Ve gerçek Yusufta burada ve ben hala çıplağım Yusuf'a dönüp

"Sesli mi düşündüm "

Ahh kahretsin uyku sersemliğim hala üstümde yanımda da Yusuf var .

"Ya aşkım bir şey olmaz."

Aşkım mı Yusuf bana aşkım mı dedi normalde olsa şımarık kız taklidi yapar hoplar zıplar kafayı yerdim ki zaten içimde fırtına kopuyor çıplağım ve Yusuf yanımda tamam bornozum var üstümde ama takıldım bir kere gece kilitli odada gecenin bu vakti yalnızız odada babam annem görse ne derler hemen çıkmalı odadan.

"Aşkım mı? ne aşkı bi çıkarmısın odadan? çıplağım,herkes uyuyor ve sen buradasın nasıl girdin ya?"

"Uff evleneceğiz sonuçta aşkımsın."

"Ya yusuf nasıl girdin?"

"Ya penceren açıktı tırmanıp girdim işte ne var yani "

"Birde ne var diyor ya"

Susup yüzüne baktım oda bana kısa bir zaman baktıktan sonra dudağıma yönelip beni öpmeye başladı.Bu olmamalıydı Yusuf benimle oynuyor muydu? hem evlilik olmaz diyor hem gece başımda bitip beni öpüyordu bu nebiçim çelişki düşüncelerimden kendimi çekerek normale dönüp Yusuf'u ittim kendimden sonrada tüm kuvvetimle tokat attım.Ona ben vurdum ama içim acıdı vurdum diye hemen odadan çıkmasını söyledim itiraz etmeden hemen odamdan çıktı hatta kapının yanına gelincede özür dileyip gitti.

Gidiş o gidiş kaç gün oldu ne aradı nede sordu,ben arıyayım dedim onada cevap vernedi bu adam ne istiyor benim duygularımdan...

DÜĞÜN GÜNÜ

Yusuf'la son görüşmemizden sonra hiç görüşmedik ona vurduğum tokkattan sonra beni hiç aramadı.Ben? Ben defalarca aradım ama açmadı,mesajlara cevap vermedi,defalarca özür dilediğimi ifade eden notlar gönderdim iş yerine ama yok geri dönmedi.Bu gün ise düğün günü ama halla gelmedi ya gelmesse uff berbat bir durumdayım.

Kuaförler saç ve makyajımı bitirdiler bende onlarda sade bir saç istemiştim zaten aile arası ufak bir düğün olacaktı.

gelinliğimi giyinmeye gittim. Gelinlik istediğim gibi değildi fakat düğünde istediğim gibi değildi Yusuf ortalarda olmadığı için aileler ne istediyse onu yaptık.

Gelinliği giyindikten sonra odamda olan bir boy aynasının karşısına geçtim.Ne kadar sade ve şık görünüyorum,ama bir o kadarda istemsizce olduğunu ifade edecek tarzda giyinmişim.Ben bunu hayal etmedim ki hiç bir zaman ben Yusuf'la evlenmeyi istedim evet ama bu şekilde değil; Kocaman bir kır düğünü olsun,bütün arkadaşlarımız ,ailelerimiz,aile dostlarımız be akrabalarla kocaman bir düğün istedim hep mutlu olacağımız güzel günler ama şu halime bak o kadar istemsizim ki buradan ayrılmak istemiyorum bile belliki Yusuf'ta istemiyorki gelmiyor bunu söylerken gözümden istemsizce iki damla yaş aktı o beni istemiyor ama evleniyoruz yada belki evlenemiyeceğiz çünkü Yusuf halla yok bizimkiler yani annem,babam,kayınbabamve kaynanam çok mutlu sanki onlar evleneceklermiş gibi bizi hiç düşünmeden. Kim bilir kaç dadikadır aynada kendime bakıyorum, bakıyorum acaba ben O'nu hak etmiyor muyum? Çirkin miyim o kadar? olamaz ki bu böyle devam edemez ki böyle bir evlilik bizi nereye kadar götürür ki? yaşanması zor bir hayat bizi bekliyor anlaşılan.

Düşüncelerimden annemin bana seslenmesiyle sıyrıldım.

"Kızım"

"Efendim anne"

Halla aynada kendime bakıyor ve cevap veriyordum.

"Yapma kızım bunu baban istedi,ben böyle olsun ister miydim? kızım istemsiz evlenmeni ben ister miydim? bu küçük düğünü bile beğenmediğini biliyorum ama Yusuf sana iyi bakacaktır ,mutlu edecektir bil kızım"

"Mutlu mu? anne mutlu olmak mı?"

Yine gözümden yaşlar akmaya başladı,allahtan akmayan makyaj yapmıştım.

"Yapma kızım ben böyle olsun istemezdim."

"Niye engel olmadın o zaman anne niye? oda sevmiyor beni bak gelmedi işte"

Sesim biraz yüksek çıkmıştı ve ağlıyordum. birden arkamdan gelen sesle irkildim.

"Gelecek"

NEFRETTEN DOĞAN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin