2023.augusztus 17.
13:37
A nevem Max Anderson 23 éves vagyok. A munkából mentem haza amikor fura dolgokat láttam, de gondoltam csak biztosan részeg és drogos emberek vitték túlzásba a dolgokat. Miután hazaértem ebédeltem, bontottam egy sört és bekapcsoltam a TV-t. Furcsa dolgokat hallottam.
TV:Jó napot! A nevem Phil! Önök a fél kettes gyors híradót láthatják!
Kezdeném is a Rendkívüli hírekkel.
Több városból is zavargásokat jelentettek, és többen is láttak furcsán viselkedő embereket akik járókelőkre támadtak és próbálták őket meg harapni. A hatóságok csak annyit mondanak, hogy ez egy ismeretlen eredetű veszettség vírus, és hogy a biztonság kedvéért halmozzanak fel több hétre elegendő élelmet és fizet, zárják be az ajtókat ablakokat és ne hagyják el otthonaikat ha csak nem szükséges. Ha ez még is megtörténne akkor ügyeljenek a betegek elkerülésére és biztonsági okokból tartsanak maguknál gáz sprét ha esetleg támadás érné önöket.
Most pedig át is térnék a sporthíreinkre.
A tegnapi bajnoki negyeddöntőben a Paris Saint Germain győzelmet aratott a Real Madrid ellen 3-1-es végeredménnyel.
Önök a fél kettes gyors híradót láthatták. Én Phil voltam. Köszönöm a figyelmüket, további szép délutánt kívánok!Engem nagyon megfogott ez a "veszettség vírus" ezért gondoltam kocsiba ülök és elindulok a közeli plázába konzervekért és palackozott vízért. Miközben a kocsiban voltam hatalmas dugóba keveredtem ezért bekapcsoltam a rádiót hátha hallhatok valami fontosat.
Rádió:Szép napot! John vagyok! És ezek itt a rendkívüli híreink.
Egyre több városban ütötte fel fejét a titokzatos vírus és már azt is tudhatjuk, hogy a harapás következtében az adott személynek nagyon magas láza lesz melynek következtében nagy valószínüségben elhalálozik. A halált elkövető fél óraban pedig újra éled és ugyan azokat a jeleket lehet nála észlelni. Beesett szem, morgás, harapdálás és agresszió. Nagyon vigyázzanak ha ilyen személlyel találkoznak. Az ENSZ megerősítette, hogy ezek a személyek halottak. Ismétlem jönnek a HALOTTAK. Vigyazzanak magukra! Én John votlam ezek pedig a rendkívüli hírek. További szép napot.Ekkor föleszméltem és próbáltam minnél előbb kijutni a dugóból. Erre gyorsan sor is került és nagyon gyorsan igyekeztem összeszedni azt amire szükségem van. A plázánál mindenki pánikolt és csak rohant a termékekkel. Én sem haboztam tovább fogtam egy kosarat és tele dobáltam konzervvel és vízzel. Ezután átrohantam a gyógyszertári részhez és minél több kötszert és üveges alkoholt dobtam a kosárba.
Ekkor találkoztam az első beteggel.
Az egyik biztonsági őrre támadt és vállon harapta. Ezután már szaladt is tovább. A biztonsági őr mozdulatlanul feküdt én pedig be voltam pánikolva. A biztonsági őr el kezdett remegni. Én odaszaladtam elvettem a fegyverét és elszaladtam a kosárral a kocsimhoz. Nagyon gyorsan beledobáltam mindent és elindultam haza.Út közben mindenki futott. De mind hiába. Túl sokan voltak a városközpontban. Én is alig tudtam kijutni. Még jó hogy én a külvárosban lakom. De előbb utóbb oda is elér. Hazértem és bezártam az ajtót, behúztam a függönyöket, és tele engedtem vízzel a csapokat és a kádat. Ki tudja meddig lesz még életben a vízimű.
Ezután leültem és bekapcsoltam a rádiót.
YOU ARE READING
A Z vírus.
FanfictionEz a történet Max Anderson-ról szól aki egyik pillanatról a másikra egy Zombi apokalipszis közepén találja magát. Egy dolog hajtja a túlélés.