0.4

65 6 1
                                    


Merhabalar ifenimm. Nasılsınız , iyisinizdir inşallah .Diğer bölümlere nazaran kısa bir bölümle geldim bu sefer . Uzun süre yazmayınca ilham perileri gelmedi bir türlü . Yine de çok kısa sayılamayacak bir bölümle geldiğimi düşünüyorum . O zaman iyi okumalar .

Yıldızımızı parlattık mı acaba ? ;)

Okuduğunuz tarihide buraya alabiliriz :)

...................................................................

Yumruk atan kişiye baktığımda Sinan olduğunu gördüm .

"Ne güzel bakıyorsunuz lan kardeşime . İltifatlar falan havada uçuşuyor. " Abimin sesine evden Demir ile Ateşte çıkmıştı.

"Ne oluyor burada? Sima?" Ateşin bana yönelttiği soruyla abim ona baktı.

"Ne olmuyor ki ulan . Siz benim  kardeşime ne muamelesi yapıyorsunuz lan"

"Ne muamelesi yapıyormuşuz beyefendi?"

"Ha bilmemezlikten de gelin , telefonda duydum her şeyi , ne dediyseniz . Sevgilisi varsa ne olcak pardon, sizi ne ilgilendiriyor . Allahım çıldırıcam . Bana bakın lan bir daha Simaya böyle davranışlarda bulunun , alırım yanıma yüzünü göremezsiniz"

"Kimsin de alıyorsun lan kızı " Bu karmaşanın içinde bir oraya bir oraya çekilirken kap atışlarım hızlanmış buda nefesimin sıkışmasına neden olmuştu. Abim bunu fark etmiş olmalı ki sesi gelmiyordu.

"Cevap veremeyeceğin sorulara susarsın böyle şimdi işine birader hadi" Abi şu Demire de çak bir tane be . İç sesime gülmek istesem de kendimde öyle bir enerji bulamamıştım . Abim yanıma geldiğinde ona tutunmaya çalıştım.

"Spreyin nerde sima?"

"Ne spreyi ?" diyen annemin sesi titremişti. Abim Ateşe baktığını görmüştüm ama abimin üstüne yığılmam bir oldu.

"Motorun arkasında sprey var " Ateş koşarak spreyi getirdiğinde nefesim iyice düzensizleşmiş, daralmaya başlamıştım. Abim spreyi kutudan çıkarıp ağzıma üç kere sıktığında biraz daha kendime gelmiştim. 

"İyi misin fıstığım?"

'Bana bir şey olduğu nerde görülmüş paşam'

"Seninle sonra hesaplaşıcaz küçük , yediğin fıstıklı çikolataları , spreyini yanında taşımamanı falan "

'Ama abicim şöyle ki - abim bana öyle bir bakıyordu ki bu bakışını ne olursa olsun tanıyordum sesini kes anlamına geliyordu. Abimin böyle çok güzel bakışları vardır. 

'Şöyle ki abicim en son biz senle dışarıda buluşucaktık. '

"O planımızı sonraya erteleyelim fıstığım bu halinle seni bir yere götürmem biliyorsun."

'O zaman sen gelsen odamda dururuz hem ' Sonradan annemin buna izin verip vermeyeceği aklıma gelince ona dönüp konuştum bu sefer

'Yani gelebilir mi ?'

"Tabi gelebilir kızım senin misafirin bizim misafirimiz"

'Misafir olarak değil abim olarak 'Dedim tebessüm ederek. 

"O zaman seni daha fazla üşütmeyelim değil mi fıstığım . Hem gırgırı şamatayı özledim ben " dedi gülerek.

' O zaman  rota oluşturuldu .'

 Abimle gülerek  içeri geçtiğimizde abim, hem etrafı inceliyor hemde beni takip ediyordu. Üç katın sonucunda odama geldiğimizde içeri girip kapıyı kitledim, abim bana niye kitliyorsun der gibi baktığında 

' Sadece kendimi böyle güvende hissediyormuşum gibi geliyor.' Başını salladığında 

"Odan güzelmiş , arada gelirim dağıtmaya "

'tamam'

"tabi kızım ge - ne ?"

'Gel abi çok bunalıyorum burada tek başıma '

" Sanki tek başınasın Sima , ailenlesin"

'Öyle olmuyor işte abi , onlar bana böyle davrandığında bocalıyorum. Ne yapmam gerektiğini, nasıl davranmam gerektiğini çözemiyorum.'

"Hiç biriyle mi samimi bir ilişkin yok fıstığım , yapma böyle alışman lazım "

' Annemle iyi '

"Anne demeye başlamışsın bile "

" Ne biliyim abi ya çok , çok şey gibi-

'Anne gibi 'Tebessüm ederek beni yanına çekerek sarıldı .

Abimle saatlerce birbirimizi dinlemiş dertlerimizi paylaşmıştık.  Biraz daha vakit geçirdikten sonra gitmiş bende çekinerek aşağı inmiştim. İlaç saatim gelmişti , tok karna olduğu için en azından bir şeyler atıştırmam lazımdı. Mutfağa geçtiğimde Ateşin ve annemin burada olduğunu gördüm.

"Bir şey mi oldu kızım?"

'Yok , ilaç içeçektimde-

"Tok karna olan değil mi?"

'Evet '

"Al bakalım" elinde hazırlamış olduğu sandviçi bana verdiğinde tebessüm ettim.

'Teşekkür ederim '

"Bu teşekkürünü bir şartla kabul edebilirim."

"Ateş?!"

"Kendinden bahsetmeni istiyorum , hastalıklarını kriz geçirdiğinde öğrendik . Bunun gibi şeyler mesela . Anlatmak istediklerini , seni zorlamam."

'Peki , burdamı anlatıyım.' 

"Gel içeri geçelim." Hızlıca ilacımı içtiğimde annem ve Ateşle salona geçip oturduk benden konuşmaya başlamamı bekliyolardı. Nerden nasıl başlayacağımı bilmiyordum oysaki.

'Nerden başlıyım?'

"Nerden istiyorsan , istersen en başından sıfırdan."Ateşin bu davranışı değişik hissetmeme neden olmuştu. 

'Pekii , başlıyorum o zaman   -derin nefes alıp kendimi rahatlatmaya çalıştım-  Babam pardon Vural küçüklüğümden beri beni kabul etmedi. Kendimi bildim bileli bana şiddet uygulayan  biriydi, istediği olmayınca yıkıp yakar . Abim beni korumaya çalıştığında ona da şiddet uygulardı. Sinem bundan memnundu . Sadece abime bir şey yaptığında bağırırdı Vurala . İkisinden de nefret ederek büyüdüm . Anne ne baba ne bilmeyerek büyüdüm . Okulda veliler toplantıya geldiğinde gelmezlerdi abim gelirdi. Her zaman her şeyimde yanımda abim vardı, ne olursa olsun da olmaya devam edecek orası ayrı. Eve misafir geldiğinde meleğe dönüşürlerdi, gittiklerinde şeytana . Anlayacağınız benim için yoklar nasıl bu kadar çabuk onlarsızlığı kabullendin gibi bir şey olmasın aklınızda .Olmayan şeyin yokluğu duyguları yıpratmıyor. Abim benim en değerlim , her şeyim ,  yeri geldiğinde annemde oldu ,yeri geldiğinde babamda, yeri geldi bana arkadaş oldu. Onun bana olan ilgisini , endişesini görmüştünüz. Alerji geçirdiğimde, astım krizlerimde çok korkuyor hala daha . Ona yakın davranın demem diyemem de ama lütfen bana olan ilgisiyle sınamayın. Hastalığım olarakta fıstığa alerjim var birde astımım. başka bir hastallığım yok şu anlık '

"İnşallah olmaz da , peki biz?"

'Siz , sizi kırmak istemem , sizin içinde benim içinde zor bir durum . Ama ben ne kadar size ısınmaya çalışırsam siz benden o kadar soğuk hareket ediyorsunuz .Şu ana kadar ikinizle samimi olduğum bir nokta var oda gözükemeyecek kadar küçük bir nokta . Zaten okulum başladığında burda kalmaya devam etmek istemiyorum kedilerimi de alıp giderim. İyi akşamlar '

İyimi yaptım kötümü bilmiyorum, tek bildiğim bundan sonra daha fazla kendimi yıpratmıcam, daha fazla üzmicem  kendimi Sarpta bunu isterdi zaten .

...................................................................

Simanın verdiği karar sizce doğrumu?Düşünmeden hareket etmesini nasıl buldunuz ?

Sinanın Simayı yanına alabileceği durumu ?

Peki daha Simanın öz annesinin ismini öğrenemeden yeni karakterimizin gelmesine ne demeli ?

Bol sorularla bölümü kapatalım o zaman .  Kendinize iyi bakınn Hoşçakalınn:)

KARMAŞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin