Son

332 26 18
                                    

İyi ağlamalar

  

  

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

....

  Jeonghan sessizce iç çekmeye devam      ederken Cheol yumuşak sesiyle sordu.

-Aç olmalısın yemek yiyelim m-

-Kirli olmama rağmen beni kabul ediyorsun, bunu yapmak zorunda değilsin neticede sekiz yıl geçti belki de bana şu an da acıyorsundur, ayrıca o anlardan zevk aldıklarım bile oldu ben değersiz bir sürtükten başka bir şey değilim bunu kabul et. İstersen sana her gün her saat bedenimi sunabilirim, yeter ki bana değer verm-

Yoon Jeonghan’ı susturan bir çift nemli dudak olurken Jeonghan dağıldığını hissetti. Esaret hayatı boyunca bu dudakların özlemi ile kavrulmuştu ve şimdi yaşadığı rüya gibi bir şeydi. Kendini o kadar o pislikte yaşamaya değer görmüştü ki Cheol’a asla layık biri olmadığının farkındaydı ve bunun hayalini bile kurmamıştı. Jeonghan’ın zihni yavaşça dağılıp şeffaflaşırken değerli öpücüğe karşılık verdi ve o an gerçeğe dönmek zorunda olduğunu kavradı. Jeonghan’ın gerçeği başından beri ait olduğu yerdi. Choi Seungcheol’un yanı…



Geniş yatakta karşılıklı oturmuş iki kişi sessizce yemek yerken Jeonghan’ın azar azar yediğini fark eden sevgilisi şefkatle

-Han, neden yemiyorsun? O itin sana dünden beri yemek vermediğini biliyorum ye güzelim çok zayıfsın hasta ol istemiyorum.

Diyerek önündeki eti çubuklarının arasına sıkıştırıp sevgilisine uzatırken Jeonghan kafasını eğip yemeği bıraktı.

-B-ben günde iki öğün bile yiyemeyen biriyim Cheol. Sorun değil ayrıca kilo alırsam çirkin olurum sende zayıf halimi beğen-

-Beğenmiyorum Han, senin zayıf halini beğenmiyorum. Bundan sonra günde dört öğün yedireceğim sana. Sen hâlâ eski Jeonghan’sın. İnan bana eskiye döneceğiz. Hep mutlu olacağız.

Diyerek yumuşak hareketlerle sevgilisinin dudaklarını okşayınca Jeonghan mutlulukla kızarıp kafa salladı ve ağzını açtı. Eskiye dönmeye karar vermişti. Zor olacaktı ama yapacaktı ve ayrıca kendisinin ve annesinin intikamını ondan alacaktı. Sekiz yılın acısını çıkaracaktı.

….

-Sen nasıl bu hale gelebildin? Benim durumum ortada ama sen nasıl bu kadar değişebildin.
Jeonghan bu soruyu sorarken başı sevgilisinin göğsünde kolları sıkıca kaslı gövdeye bağlı bir şekilde kendini güvende hissederek soruyordu. Cheol ise tekrar huzura kavuşmanın mutluluğuyla hafifçe kıpırdanarak derin bir nefes aldı. İç çekerek

-Senden aldığım videodan sonra deliye döndüm, polise gittim ama hiçbir şey yapmadılar. Adaleti sağladıklarını söyleyen insanlar seni orada çaresizce bırakmayı seçtiler ve bende onlara kızdım, madem onlar adalete sahip değildi o zaman bende kendi adaletimi sağlardım. Babamın tanıdığı bir adam vardı. Gizliden kafes dövüşü salonlarını işletiyordu ve bende işe kendimi geliştirmekle başlayıp dövüş öğrenip orada gizliden maçlara katıldım. İlk zamanlar kötüydüm ama sonra delirdim ve önüme çıkan herkesi parçaladım. Okulu bırakıp deli gibi dövüştüm ve bu sırada şu anda yaptığım işi sağlayan adamla tanıştım. Beni koruma olarak istedi ve bende kabul ettim. İlk yıllar bana verdiği görevleri yapıp yavaşça yükseldim ve en sonunda adamın sağ kolu oldum. Ona her şeyi anlattım ve senin intikamın için bana yardım edecekti.

I Am Not A SlaveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin