4. 🔞

2.3K 47 9
                                    

Když dojedeme domů tak si Dominik ještě z kufru vezme nějaký batoh, následně stejným tempem a krokem jdeme do bytu. ,,Kdyby něco, nebyla si se mnou a ani jsem tě neodvezl." Nechápavě na něj vzhlednu, ale myknu rameni. Proč mě teda odvedl od holek? ,,Tak jo" Řeknu mu, zahrabu ruce do mikiny která mi splývá k vlasům.

,,Ahoj Kat-" Nedořekne to Kuba, když si všimne kdo za mnou stojí. ,,Vy jste byly spolu?" Zeptá se Jakub, a ukáže na nás dva. Hned na to dá své husté obočí k sobě. ,,Ne, jen už jsem byl u vchodu a všiml si že za mnou někdo jde. Byla to Katka tak jsme pak společně šly domů." Jen fascinováne hledím jak to zvládl vymyslet ,,Katko je to pravda?" Zeptá se mě brácha, a doufá že mu nebudu lhát do oči. Promiň ,,Ano je." Zašeptám, následně přesunu svůj pohled na své boty. Proto si je rychle sundám, a jdu do pokoje.
,,Katko pojď nám pomoct s úklidem" Řekne prosebně Kuba, když mi skočí do postele. ,,Já nechci" Řeknu ze smíchem, když zrovna ležím a scrolluji tiktok. ,,Prosím" Jen protočím očima a vstanu z mé vyhřáté postele. ,,Tak kde mám začít?" Zeptám se bráchy který mi dal ruku okolo ramen ,,V kuchyni" Usměje se na mě, nestihnu nic říct protože někde zmizí.

🔞🔞

Nádoby z odkapávače začnu uklízet tam kam patří, ale díky tomu že tu nebydlím, tak to spíš vypadá jako kdybych hledala nějaké cennosti. Když konečně najdu kam dát talíře, začnu je tam ztěžka skládat. Dvě velké dlaně chytnou mé boky, za které si mě přitáhne blíž k oné osobě. ,,Neměla bys ses tady takhle promenádovat." Zápach playboy voňavky mi jde do nosu, proto se snažím rozpoznat kde jsem to už cítila. Jeho hlas je něžní a klidný ,,Proč ne?" Zeptám se nechápavě, nepohnu se ani o krok. Pomalu zapomínám i dýchat. ,,Ty tvoje miny šortky by šly lehkým pohybem sundat" Zašeptá mi blízko ucha, a následně prsty  zajede pod kraťasy. ,,A dostat se někam, kam bys určitě nechtěla." Šeptá víc a víc intenzívně, až následně zajede dvěmi prsty do mého pohlavního orgánu, moje stěny mu svírají prsty. ,,Tak malá" Zašeptá mi do ucha které políbí. ,,Dominiku" Zašeptám teď já, a zachytím se rukami za jeho krk ,,Ano?" ,,Prosím" Zašeptám mu, pánví se snažím jít proti jeho prsty. ,,O co prosíme slečno Vlčková?" Zeptá se mě a druhou rukou mi opečovává bradavku ,,Abys přidal" Jdu na špičky a lépe se mi přilepím na hruď, cítím na mém zadku jak mu tvrdne. Jak jsem řekla tak udělal, zrychlil mojí slast a já se cítila na pokraji výbuchu ale někdo máš přerušil. Ten někdo byl Jakub..
,,Dominiku kde kurva jsi?! Ta koupelna není čistá ani za milion!" Křičí Jakub z koupelny, následně slyšíme kroky do kuchyně. Proto ze mě rychle vyjede, políbí mi krk kde nechá vlhký polibek. Vezme do ruky talíř, a pomáhá mi ho dávat nahoru. co se to právě stalo? Chtěla jsem se podat někomu jako je on, někomu kterýho pomalu ani neznám.. ,,Co tu děláte?" Zeptá se podezřelé Kuba, přeci jen za dnešek nás nachytal už dvakrát. ,,Pomáhám Katce dávat talíře nahoru, nedosáhne tam.'' Kuba se na nás jen podivně koukne, ale nechá to být. Přeci jen je to i pravda, tam jsem už nedosáhla. ,,Tak jo" Řekne a následně odejde, jen si oddechnu a kouknu na Dominika, která dělá že se nic nestalo. Když natáhne ruku nahoru, položí talíř do polic který svírá v ruce. Díky tomu se mu vyhrne triko, proto si všimnu jeho tetování. ,,Líbí se ti to co vidíš?" Zeptá se mě šibalský, a koukne na mě. Já jen protočím očima, a dám ruce na prsa. Vezmu do ruky hrnec, sklonim se za účelem ho schovat. Ale štiplavá bolest mi v tom zabrání. ,,Jsi kokot" Zašeptám mu aby to slyšela jen on. ,,Ne" Řekne mi a následně se usměje. ,,Takže jo" Protočím očima a následně uklízím další věci..

O několik hodin později

Dveře se otvírají a zavírají, tak samo i moje oči. Z vedlejší místnosti slyším několik hlasů, ale nedokážu přes únavu rozpoznat hlasy. Oči mi padají pomálu dolů, a já je nedokážu nechat otevřené. Srdce mi snad vyletí z hrudníku. Můj tep se zpomalil, moje hruď se pravidelně nezvedá. Hruď jako kdyby se mi semkla a nešla otevřít. Chtěla jsem jakkoliv křičet volat o pomoc ale nešlo to, z mých úst nevyšla ani hláska. Jediné co si pamatuji bylo to že někdo křičel ,,Dělej!" Po tomhle jsem zavřela oči.

Kapky lásky / Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat