Günlerden 4 Temmuz Öykü ve Ayaz'ın tanıştığı gün herşey tesadüftür. Ama başlarda çok didişdiler. Öykü aslında Mete'ye aşıktır çocukluk aşkıdır. Ayaz'ın geçmişte hiç 24 saatlik hiç ilişki yaşamamıştır. Öykü Önem Dinçer büyük hayranıdır. Önem Dinçer Ayaz'ın annesidir. Öykü ve Şeyma Önem hanımın Moda atölyesine gitmiştir. Öykü içeri girerken. Ayaz gelir ama yanında kız var. Öykü giderken. Ayaz'ın kolu çapar. Öykü yavaş be diyerek bağırıyor. Ayaz duymuyor. Magazinciler Ayaz bey Ayaz bey diye bağrıyordu. Öykü dosyaya ulaştırmak için çabalarken. Önem Hanımın asistanı Olcay geliyor. Dosyayı alır.
2 AY Sonra
Öykü kahvaltı yapıyordu. Telefonu çalıyor. Şeyma'nın annesi Gülseren arıyor. Konuştuktan sonra okula çıkıyor. Şeyma'la karşılaşırlar. Konuştuktan sonra Emre'nin yanına gitti.
Emre çocukları maça çalıştırdığı için okula gidemez ve Öykü ders notlarını halletir.
Sonra Öykü minibüse bindi minibüsün tekerleği patlar. Öykü hemen iner. Ayaz bir kızın evinden çıkar. Arabasını nereye parkettiğini bilmez. Arabasını çekiçini aldığını görür görmez hemen bağırmaya başlar. Ama şöför duymaz. Öykü taksi çağırır. Elini koyar koymaz Öykü ve Ayaz'ın elleri değer. Birbirlerine bakarlar. Sonra azcık tartıştıktan sonra. Otobüse bindiler. Öykü yere düşer çantası dağılır. Toplıyorken. Ayaza ne bakıyorsun öyle yardım etsene dedi. Sonra kafaları çarpıştı. Ayaz:Senin koca kafan kolay kolay yarılmaz.
Diyerek. Otobüs fren yaparak Öykü Ayaz'ın üstüne düşer. Kalkarken Ayaz'ın telefonu düşer. Öykü Ayaz'ın karnını hafifçe bastırdıktan sonra. Öykü telefonu ama Ayaz'ın telefonunu. Ayaz'da Öykü'nün telefonu alır. Ayaz hemen iner. Toplantıya yetişir. Ayaz hemen toplantıya başlar Mete şoktatır. Öykü derse geç kalır. İçerir girer. Burcu'yla konuşmaya başladı. Öğretmen uyarır. Öykü'nün Telefonu çalar yani. Ayaz'ın telefonu. Öğretmene gösterir. Ama bu benim telefonum değil. Ayaz Öykü'nün telefonunu karıştırıyor. Fotoğraflar bakarken. Hiç fena değil diyor. Sonra Öykü Ayaz'ı arar. Öykü Ayaz'ın ofisine gider. Ayaz kahvesini içer. Öykü ve Ayaz telefonları birbirlerine verirler . Mete'nin kardeşi Burcu'nun doğum günüdür. Bir mağazada Şeyma'nın çalıştığı yere. Mete Öykü makyajını tazelemek için yukarı çıkar. Şeyma ile Mete tanışır. Öykü hemen gelir. İkisini tanıştırıyor. Elbise seçeneklerine bakıyolar. Kırmızı renginde elbise alır. Öykü ile Burcu arabada konuşuyorlar. Burcu elbise verir.
Burcu ile Emre konuşurlar. Öykü süslenip giyinir. Şeyma arar. Şeyma gelmek için uğraşır. Emre Öykü Ve Şeyma'yı Burcu'nun doğum gününe götürür. Öykü Şeyma'yı doğum gününde Burcu'yla tanışıtırır. Burcu ve İller sohbet ederken. Sibel gelir. İlker hemen yüzüğü parmağına bağlar. Öykü ve Şeyma gitmiştir. Mete ile Şeyma konuşurlar. Burcu'nun pastası gelmiştir. Sarılırlar. Sonra karaoke yaparlar. Şeyma karaoke'ye çıkar. Sonra Öykü üzülür. Öykü ağlayarak dışarı çıkar. Ayaz meşaj yazarken. Öykü Ayaz'a çapar. Öykü arkasına bakmadan. Emre'nin arabasına biner. Eve gidince ağlamaya kaldığı yerden devam eder. Sabahleyin Öykü'nün kardeşi Cem'in maçı olur. Öykü maça gider Ayaz AVM alışverişi için. Ayaz'da stadyuma gider. Öykü eve gider. Şeyma'da gelir. Anneysiyle birlikte. Gece vakti. Şeyma eve gelir yani Mete eve getiriyor. Öykü görür. Sabahsı Ayaz ofise geliyor ama fotoğraf makinası yok Ayaz akşama doğru. Stadyuma gider. Fotoğraf makinasına almaya gitti. Mahalleli çocuklarla kavga eder. Sonra karakola düşerler. Ayaz gider arkasından Öykü gelir. Öykü Ayaz'ın telefon numarasını karakoldan alır. Ayaz İlker'in cafeye gider. Mete'de ordadır. İlker ve Mete şoktatır. Öykü Ayaz'ı arar Öykü bi üst sokaktadır. Sonra Öykü sinirlenir. Mete seslenir. Sonra Mete ortağı Ayaz'la tanıştırır. Ayaz biz zaten tanışıyoruz der. Mete siz aşık olmayasınız. Öykü. Ve Ayaz daha neler der. Sonra Öykü Ayaz'a mesaj atar. Ayaz cevap vermez. Cem herşeyi Mete'ye anlatır. Sonra Öykü Ayaz'ı arar. Öykü evinizin önünde bekliyorum der. Konuşurlar sonra. Ayaz İşler'in cafesine gider. Mete ve İlker dalga geçerler. Sonra Ayaz konuştuğum Öykü müydü diyerek. Ordan ayrılarak evin önündeki parka gider. Sonra Ayaz ve Öykü mesajlaşır. Ayaz: Üstünde puanteyeli gecelik olacak der. Yarın öğlen 12 gibi ofise bekler. Öykü gitmiştir. Ayaz'ın odasına girmiştir. Azcık didişirler. Konuşurlar. Öykü montunu önünü açar. Puanteyeli geceliği giymiştir. Ayaz işi vardır. Ama Öykü'ye bakmaya doyamıyor. Tanıştıkları günü hatırlıyor. Taksi sahnesini. Bide dün akşama ki konuşmaları hatırlar. Hemen işine bakar. Öykü Mete'nin masasına bakar. Ayaz bir şey anlamıştır . Öykü'nün Mete'ye aşık olduğunu anladı. Yalan uydurarak şirketten ayrılır. Ama Öykü peşini bırakmaz. Ayaz: Sana bir şey sorucam.
Öykü :Sor.
Ayaz:Sen Mete'ye aşıksın değil mi?
Öykü : Ne.
Ayaz: Ve onun bundan haberi yok.
Ve o sırada Mete gelir. Ayaz rahatlar gülmeye başlar. Öykü utanır. Mete yanlarına gider. Ve biterYukardan izleyebilirsiniz.