Şuan tam Ran haitani karsimda durmus pardon burun burunayız ve git gide yaklasıyordu ulan eğer normal bi insan olsaydin o lanet taşşaklarina tekmeyi basmayi bilirdimde. Sonunda cesaretimi toplayıp konusmya basladim.
Buyrun bay haitani bi sorunmu vardi?
Bana ran de güzel.
Tanrim adam ağzini yaya yaya konuşuyordu kendini ne zannediyordu bu aşğalik sapik ağzına bir çarpcağim diyicem o adam bana bi gecirse öldürdüm herhalde yani herkez böyle konuşuyor onların güçleri hakkında.
Peki bay Ran yardımcı olabileceğim bir şey yoksa izninizle kapatiyoruz.
Deyip tam gidicektimki beni kolumdan tutarak arkaya depaya sürüklemeye başladı. Vov bekle lan ne oluyor.
Hey beni sürüklemeyi kes yoksa sinirlenmeye başlıyorum
Tanrim sinirlerim tepeme çikmaya basladi bu adi orosbu cocugu bana cidde zorla sahip olabiliceğinimi düşünüyor. Aptal.
Sana bi soru sordum cevap ver lan!
Aha durdu sanirim sonunda ilgisi cekmistim .
Hayir sadece deponun kapisini zorluyordu.eh madem oyle ben senin gibi adamın cibileyetini sikim gor bakam yedi ceddini .Kolumu tutan elinin tamda eklem noktasina sertcene dirsegimi gecirdim.1 adim geri adıp pozisyon alip dengemi sağladim ve yerden kuvet alıp sıçrayıp (evet adamin boyu cok uzun oldugu icin sıcradim) tekme gecirdim tamda ensesinin köküne .
Ama o şerefsiz dayanikli cikti ve kafasini bana cevirdi.sanirim az onceki ihtimal gözume daha iyi gözükmeye basladi adam artik sanki beni degilde ruhumu sikicek gibi bakiyordu.tamam tamam kendime gelmem gerek artim eğer daha fazla korkarsam bu dövüsü direk kaybetmis olurum.
Yavaşca ve tane tane konusmaya basladi fakat bunu sinirden dolayi yapmaya başladigi icik ve netti.
Eğer uslu uslu dursaydin seninde zevk alcağin guzel anlar yasanacakti fakat sen sürtukluk ettigin için artik seni sadece aci dolu inlemeler bekliyo tatli fahişe
Bi dakka bu adam bana sürtükmu dedi bana sürtük bana ulan simdi sinirlendim #mına koduğumun zengin zubesi işte şimdi asiri kızmiştim.
Moon na babasi geçmişte sirf sınıftaki arkadasıyla konuştuğu gördüğü için sürtük lakabi takmıştı ve artik moon babasina güc yetirene kadar hep ona evde sürtük diye hitap etmiştir ve o yuzden bu durumdan ötürü bi anda kendisinde olan karanlık dürtü devreye girmistir.
30 dk sonra
Kendime geldigimde ran yerde baygın kanlar içinde yatiyordu tanrim ben ne yaptim heryerim kan icindeydi hayir hayir onu öldürmüş olamam tekrardan katil olamam hayir herşeyi tam geçmişte birakmışken bide tekrar ayni kabusa dönemezdimAma sanirim bende yaralanmistim bi anda kan tukurmeye basladim kahretsin kaburgalarım çok aciyordu sanirim kırıklarim vardi. Çabuk olmam gerek hemen gitmem gerek ama once ambulans çagirmam gerekti ama ya bonten bana ne yapacaklar acaba.
Direk koşmayı basladim ve ranin beni köşeye sıkıştırdığı yerde ďüşmüs olan cantami alip ambulans cagirdim ama beklemeden arabama atlayip hemen olay yerini terk ettim.
Lutfen sabah uyandigimda bütün bunalar bi kabus olsun lütfen evim restorana yakindi hemen gidip eve girdim anahtarla kabiyi acip eve girdim .
Ama bi tuhaflık vardi evim alkol kokuyordu ve ben alkol kullanmiyorudm lanet olsun ne oluyor tama belkide o adam yuzunden koku bana sinmistir. Hizlica oda gidip kapiyi kitledim ve oturup aglamay basladim ne kadar ağlafim bimiyorum fakat bi ses isitmemle kafami kaldırdım. Shit...
Bu kez karşımda bontenin 2 numarali adami duruyordu sanzu akaşhi idi lan hay ben senin gibi gecenin.
Ve o çiplakti vaybe şu vücuda bak be tanrim bu vücud fazla sexsiydi kahretmesin bide benim suanki elim yüzüm dağılmis tipimle kıyaslanamaz bile.
Ne oldu güzelim o güzel vücuduna kim ne yapti sana yoksa o Ran pici benden önce davranip sana sahipmi oldu eğer öyleyse bu beni cidden sinirlendirir sonuc olarak Ranin eskisini becermek bana göre değil.
Ne ranin eskisimi ya siz hepinizmi orosbu çocuğumuzun bi siktirin gin yoksa ben sizi sikerim diye kendi kendime soylenmeye basladim
Ani bi gücle kafamdan tutup beni yere firlati
Hadi simdi bi daha söyle dedi
Aman tanrim duymusmuydu iste simdi bittim of ben kendi kafami sikem ha kendi kuyumu kendim kazdim ya.
Ben derin düsunceler dalmisken bi anda kapi kırılma sesi gel ne oluyor lan buda kimdi simdi sanzu hemen şifonyerin üstüne koydugu silahi alip banyonun icine girdi .bende tam kalkacakken bu kapida kirldi.
Içeri uzun mor ve siyah karisimi uzun saçlı sinirli ve ofkeli bi şekilde bakan bi adam gidi .Hayir bu ranin kardesi Rindou idi eger abisine bir sey olduguysa beni yasatmazdi .
Kızgın surat ifadesindende anlaşılacağı halde abisine ne yaptigimi ögrenmisti sanirim.
Of bu gecede ölmek için fazla boktan bi geceysi bana doğru yavasca geldi ve saçlarimdan kavrayak havya kaldirdi .Seni orosbu sen ne bok yediginin farkindamısin ha dua et ebim seni canli ve dokunulmamış istiyor yoksa ben seni sike sike öldürmesink bilirdim
Oy rin o kiz benim sen içeri geç biz isimizi halledip geluyoruz. evet bu sesin sahibi sanzuydu bu kez üstünde sadece havlusu vardi .Siktir git fahiselerini becer abim bu kaltagi dokunulamis istiyor yoksa ben sikerdim git üstünü giyin hemde salak .
Beni yere birakti sonrada ellerime kelepçe takıp sürüklemeye çalıştı evet çalıştı çünkü benim artık takadim kalmamıştı ve o an gözlerimin önu karadi en son hatirladigim kulaklarimda çinliyan küfür sesleriydi....
Evet duramadim ve yeni bölümü hemencecik attim umarım beğenirsiniz iyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonten Ran Haitani: İzler Rindou Haitani :Tilki
Fiksi RemajaArkadaşlar kitabi 2 ye bölüdum farklı hikayelerle o yüzden şaşırmayın