/ 40. Bölüm /

9.9K 371 36
                                    

Selam Canlarım.

Nasılsınız?

Size upuzun bir bölüm getirdim ama geçişleri iyi yapabildim mi hiç bilmiyorum. Umarım beğenirsiniz. Elbise bölümünü siz istediğiniz gibi düşünün ama ben bunu bulabildim, uygun gördüm sgahl :D

Bu bölümün ithafı kerembursininaskısı'na gidiyor. Umarım beğenirsin canım <3

İthaf isteyenler söyleyebilir.

Beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.

Keyifli Okumalar! :)

°Zeynep°

Zar zor uyandığım sabah, akşamın olmamasını diliyordum.

Dün gece birkaç defa daha Yağmur'a gitmek istemediğimi söylemiştim ama , hiçbir zaman etmediği ısrarı bu parti midir her neyse onun için etmişti.

Bana neydi ki onun iş arakadaşlarından. Gel gelelim ki Yağmur sanki ben annesiymişim gibi ben olmadan gitmeyeceğini söyleyip durmuştu. Kaçınılmazsa zevk al, kuralına uyarak bende eğlenirim belki diye en sonunda kabul etmiştim ama istek sıfırdı. Neyse ki hızlı adapte olabilen bir yapım vardı.

Gözüm saate kaydığında gereğinden fazla uyuduğumu, Yağmur'un bu heyecan ve istekle beni nasıl uyandırmadığını düşündüm ama umursamadım. Fazladan uyku ya, ne zararı olabilir ki?

Sürünerek yataktan kalktığımda banyoya ilerledim. Duş alıp rahatlasam iyi olacaktı.

Yaklaşık yarım saat sonra duşumu alıp giyinmiştim. Yani parti için değil tabii ki. Sıradan. Bir tayt ve tişört.

"Yağmur?"

Merdivenleri inerken bağırıyordum.

"Yağmur?"

"Geç otur kahvaltını yap çabuk. Sonra beklesin bizi kuaför!"

Aniden mutfaktan çıkmasıyla irkilsemde bozuntuya vermeden masaya oturdum. Sanki sabahları kahvaltı yapabiliyormuşum gibi.

Kendime bir kahve doldurduktan sonra içmeye başladım.

"Gören de evleniyorsun sanır. Ne bu heyecan ve istek anlamadım?"

"Ayy Zeynep sana da iyilik yaramıyor. Eskiden her gün, her gece bir yerlerde gezen sen değilsin sanki?"

"Kim bilir? Belki yaşlanmışımdır."

"He kızım he."

Sırıtıp kahvemi bitirdim.

"Yesene bir şeyler."

"Sanki kahvaltıdan sonra gideceğiz Yağmur. Akşama kadar yerim ben."

"İyi, peki."

Bu kadar tripli ve isteksiz gün geçecek miydi?

°•°

Geçmişti. Şimdi yan tarafımda arabayı süren Yağmur'a bakıyordum. Gün boyu elbise seçip kuaförde eğlenmiştik. Ne eğlence ama!

Tırnaklarıma sürülen siyah ojenin kurumasını beklediğimden de arabayı Yağmur sürüyordu. Berralarla orada buluşacaktık.

Üzerimde siyah yarım atlet tarzı bir şey vardı. Oldukça spordu. Altımda da bollaşan siyah mini pileli bir etek. Saçlarım biraz öne çıkıyordu ve sade ama şık gözüküyordum.

Yağmur da siyah transparan kolları olan bir elbise giymişti. Saçlarını at kuyruğu yaptırmıştı ve ortaya çıkan zarif yüzü onu hem tatlı hem seksi gösteriyordu. Gerçi bunu ona söylediğimde biliyorum diyerek beni şaşırtmıştı ama benimle takıla takıla olacağı da buydu.

Dengesiz [ZeyKer]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin