Ani bir kararla yazdigim bolumu sildim ve bu bolumun tamami smut hadi Bismillahirrahmanirrahim
Eve gelir gelmez Baji beni kucağına alıp kendi odasına çıkardı.
Hâlâ kucağındayken öpüşmeye başladık. Öpüşleri o kadar sertti ki. Yatağa oturdu ve kucağında sürtünmeye başladım.
Baji: Yaramaz kız.
Bunu kulağıma tahrik edici bir tonla söyledi. Şuan sadece bedenlerimiz buluşsun istiyorum.
İkimizde birbirimizi soyduktan sonra Baji sulu öpücükleriyle boynumdan başlayıp klitorisime doğru indi.
Diliyle küçük dudaklarımı emip, ısırıp, yalıyordu. Ben ise zevkle inliyordum.
Diliyle resmen bana işkence ediyor. Kafasını tutup daha fazla bastırdım. Dilini vajinama sokup çıkarıyordu.
Baji: Ben boşal demeden boşalırsan seni cezalandırırım.
En fazla ne olabilir ki? Kafasını kendime daha fazla bastırdım. Zevkle inleyip boşaldım.
Baji: Ceza vakti bebeğim.
Yüzündeki alaylı sırıtışıyla yerdeki kravatını aldı ve ellerimi üstten bağladı. Ardından kravatın diğer ucunu yatak başlığına bağladı.
Lexi: Ceza bu muydu?
Baji: Seni dilimle bir kez daha becereceğim, sonra parmaklarımla sonra ise sabaha kadar içinde gezineceğim.
Pis bir sırıtış attıktan sonra göğüslerini emmeye başladı. Bir eliyle sıkıyordu ağzı ile de ısırıp yalıyordu.
Ellerimi hareket ettirmeye çalıştığım için bileklerim kızarmıştı.
Vücudumda ısırıklar bırakarak aşağıya indiğinde onun için bacaklarımı açtım.
Demin yaptığı gibi klitorisimi emdi, ısırdı ve yaladı.
Ben boşalmaya hazırken durdu. Sinirlendiğim için vücudumun alt kısmını oynatmaya çalıştım.
Lexi: Neden durdun?
Baji: Seni cezalandırıyorum. Sabırlı olman gerek benim arsız kızım.
Daha fazla böyle durmaya dayanamam. Ellerimi çözmeye çalıştım ama işe yaramadı.
Lexi: Hadii!
Baji hâlâ dururken ona yalvarmaya başladım.
Lexi: Lütfen...yalvarırım babacık.
Baji: Aferin benim kızıma.
Diliyle tekrar bana işkence etmeye başladı. Boşaldığın an son kez yaladı ve yanıma yattı.
Lexi: Ellerimi çöz.
Ellerimi çözdükten sonra tekrar yanıma uzandı.
Baji: Yoruldun mu?
Lexi: Evet.
Baji: Oysa bu daha başlangıçtı.
Baji kalktı ve odasındaki minik buzdolabından şarap çıkardı. İkimizede bir kadeh koyup getirdi. Elinden kadehi aldım ve tekte içtim.
Baji: Yavaş ol güzelim.
Lexi: Biraz daha istiyorum.
Baji bana bir kadeh daha koyup getirdi. Onu da içtikten sonra tutkuyla öpüşmeye başladık.
Dilini ağzımın içinde gezdiriyor, dudaklarımı öpüp, ısırıyordu.
Tekrar aşağıya indiğinde vajinama buse bırakıp bir parmağını içime soktu.
Acı ve zevke inledim.
Baji: Çok darsın.
Bu sefer iki parmağını soktu. Başta acısada sonlara doğru zevk veriyor.
Nerdeyse 20 dakika boyunca beni parmaklarıyla becerdi ve boşaldığım an kısa bir mola verdik.
Baji elimden tutup beni ayağa kaldırdı ve dizlerimin üstüne oturmamı istedi. Dediklerini yaptım.
Baji: Bana sakso çek.
Lexi: Ne?!
Baji: Sakso çek dedim!
Penisini ağzıma aldım ve yalamaya başladım. Bir elimle ileri geri hareketler yapıp ağzımlada emiyordum.
Baji kesik kesik inliyordu. Saçlarımı eline doladı ve kafamı iyice bastırdı. Boğazımda oluşan acı hissini umursamadan devam ettim.
Ağzıma boşaldığı an kusmak istedim. Tam o sırada Baji konuştu.
Baji: Benim için onları yut güzel kızım.
Dediğini yapıp yuttum. Tekrar yatağa geçtik. Dudağıma buse bırakıp boynumu ısırdıktan sonra konuştu.
Baji: Hazır mısın?
Lexi: Evett.
İçime girdiğinde ağzımdan boğuk bir inleme çıktı. Sabaha kadar durmadan seviştik ve defalarca kez boşaldık.
Nefes alabilirsiniz arkadaslae
Cok utandim neyse
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı aşık olmak suç mu? ~Yandere Baji
Fanfiction-Sana çok aşığım anlasana. -Sen bana aşık değilsin, Keisuke. Aşk sevdiğini zorlamak değildir.