A Fürdőszoba Titka

259 14 1
                                    

Billy érintésére ébredtem, ha jól vettem ki a kiült formából a kanapénkon lehettem.
- Becky kelj fel.. - hangja olyan nyugtató volt, míg eszembe nem jutott miért is kelteket most.
Kinyitottam a szemeim majd láttam ahogy Billy aggódva fölém van hajolva, majd észrevettem a férfit a szoba másik felében aki elvileg az apám volt.
A férfi közelebb szeretett volna lépni mikor meglátta, hogy felébredtem.
- Maradj. Ott. Ahol. Vagy. - mondta rá sem nézve Billy.
A férfi megtorpant majd vissza lépett egy lépést.
Nagy nehezen felkeltem Billy segítségével majd összeszedtem magam.
- Még is miért kéne elhinnem, hogy az apám vagy? És ha az is vagy miért most keresel? - kérdeztem dühvel a hangomban.
- Nem tudom bizonyítani neked, hogy az apád vagyok, de ha anyád meglát tudni fogja, majd ő megmondja - sóhajtott egy nagyot a férfi -, csak szerettelek volna megismerni.
- Eddig nem kerestél, és most akarsz megismerni? - fakadtam ki rá - Megvárjuk anyámat, majd ő megmondja ki is vagy te.
Így is tettünk ahogy mondtam, egy órát kellett várnunk körülbelül, persze ez az idő nagyon lassan telt, nem beszélgettünk, csak ültünk egymás társaságában. Én már csak azon gondolkodtam mikor lesz vége ennek a sok marhaságnak, hogy végre újra normális legyen az életem. Billy Hargrove bejövetele az életembe felforgatott mindent, azóta semmi sem ugyan olyan mint volt.
Talán már el is telt az az egy óra amit várnunk kellett, mikor meghallottam a bejárati ajtó nyitódását.
Felpattantam a kanapéról ahol eddig ültem majd Billy is így tett.
Anyám a nappaliba beérve fal fehér lett.
- Te mit keresel itt? - szólt a férfihoz.
- Anya, ez a férfi azt mondta, hogy ő az apám.. igaz ez?
Anyám felém fordult majd könnyes szemmel bólintott egyet.
- Sarah - fordult anyám felé a férfi -, csak szerettem volna megbeszélni az elmúlt év dolgait..
- Thomas, függő voltál ez nem múlik csak úgy el - kapta fel a vizet anyám.
- Már nem drogozok - folytatták beszédjüket előttünk -, megváltoztam.. értetek..
- És ezt mégis kinek akarod beadni, Thomas még mindig remegsz, a karodon pedig még mindig a tű nyomától megmaradt vér van.
Apám ezzel a lendülettel eltakarta karját a másik kezével majd tovább próbálta győzködni anyámat arról, hogy megváltozott.
- Thomas! Fejezd be! Mond el az igazat miért vagy itt és miért kellett a frászt hoznod a lányomra!
Billy csendben figyelt mellettem, és hagyta hogy karjába markoljak míg a fejleményeket figyeltem.
- Ő az én lányom is! - felelte vissza hangját felemelve - Azért jöttem.. - vett egy mély levegőt -, Sarah segítened kell.. elbasztam.. a múltkor majdnem túl adagoltam magam.. kell aki segít leszokni..
- Nem, nem Thomas sajnálom.. erre vannak az elvonók.. - elkezdte az kijárati ajtó felé terelni apámat - légyszíves menj el innen, nem akarlak még egyszer a lányom közelében látni.
Anyám már becsukta volna az ajtót mire a férfi megszorította anyám kezét, Billy érezte, hogy tennie kell valamit ezért odasietett és letépte a férfi kezét anyámról majd erősen falnak nyomta.
- Nem értetted? - kérdezte fogcsikorgatva tőle Billy - Nem akarnak látni, húzd el innen a mocskos bőrödet vagy megbánod.
Az apám nem mert megszólalni, hisz csak egy drogos volt, csont és bőr, ellentétben Billy-vel aki magas volt és kigyúrt.
Billy elengedte és már futott is kifelé az apám.
- Sajnálom Rebecca, hogy látnod kellett őt ilyen állapotban... most le kell feküdnöm... ki kell ezt pihennem.. Billy, neked pedig köszönöm az előbbi közbelépésed.. - mondta anyám majd felsétált szobájába.
Lerogytam a kanapéra az arcomat a kezeimbe temetve.
- Nem hiszem el.. teljesen másképp élt bennem.. anyám nem így mesélte el őt.. - panaszkodtam Billy-nek.
- Talán épp ezt nem akarta, hogy ne így nézzél apádra.. hanem inkább éljen jóként a gondolataidban - átkarolt majd letörölte könnyeimet és egy puszit nyomott az arcomra - akarsz ma nálunk aludni? - kérdezte.
Rábólintottam, majd Billy a karjaiba vett mire egy kicsit felnevettem.
Átcipelt a házukba és fel a szobájába.
- Veszek elő neked valami ruhát, lezuhanyzol addig? - kutatott szekrényeiben kérdése közben.
- Igen, persze.
Elindultam Billy szobájából nyíló fürdőszoba irányába, majd ahogy beléptem belöktem magam mögött az ajtót kis rést hagyva, hogy jöjjön be levegő.
Levetkőztem eközben hallottam, hogy Billy még mindig ruha után kutat.
Elkezdtem magamra engedni a forró vizet, a hajamból lehulló cseppek csak úgy végigszaladtak testemen.
Jó volt ilyen forróságot érezni a testemen.
Megmostam gyors a hajam majd testemet is és kiszálltam amikor kész voltam. Az ajtó még mindig résnyire volt nyitva ahonnan beszólt Billy.
- Itt vannak a ruhák.. bevihetem vagy kinyúlsz érte?
- Hozd be - szóltam mi miközben gyors egy törölközőt tekertem a még nedves testem köré.
- Ahh pont lekéstem - vigyorgott fel Billy majd átadta a ruhákat.
- Köszönöm - Billy elindult kifelé.
- Billy... - szóltam utána - segítesz megtörölközni?
Billy elvörösödött.
- Biztos vagy benne baba? Nem hiszem, hogy nagyon meg tudnám fékezni magam ha ruha nélkül látnálak.
- Gyere már, amíg nem gondolom meg magam - nevettem fel.
Billy-nek nem kellett több, odalépett hozzám, megfogta a rajtam lévő törölközőt majd kibontotta. Ahog meglátta meztelen testem arca mégjobban elvörösödött és talán egy "azta kurva" is elhagyta halkan száját. Elmosolyodtam, Billy elkezdett megtörölni, az arcomat, a vállaimat, a karjaimat, majd a melleimet amik ahogy láttam nagyon tetszettek neki. Lejjebb ment a hasamhoz majd le kellett térdelnie, hogy meg tudja törölni többi testrészem. Ahogy letérdelt éppen szemben volt csupasz szeméremdombommal, mire felnézett rám onnan lentről csábítóan miközben érezte a belőlem áradó melegséget.
- Azt csinálsz amit akarsz Hargrove - néztem szemébe csábító mosollyal.
- Biztos vagy benne? - kérdezett vissza illedelmességből.
Rábólintottam mire ő széles mosolyra húzta száját.
A mutató ujjával végig simította szeméremdombom, majd amikor látta az arcomon, hogy tetszik felkapott és felültetett a fürdőszobában lévő pultra, majd széttárta lábaim.
- Ha nem tetszik csak szólj és abbahagyom - mondta lágy hangjával és már tette is közelebb száját női nemi szervemhez.
A nyelvével olyan mozdulatokat végzett hüvelyemnél, hogy akaratlanul hangos nyögéseket adtam ki, még szerencse, hogy nem volt otthon senki így nem is hallotta senki.
Billy egyre jobban csinálta, és egyre jobban tetszett neki is ahogy látta, hogy élvezem.
Billy néha elmosolyodott miközben csinálta.
Egyre jobban és egyre vadabbul, minek hatására nagy hangok közepette elélveztem, amit Billy talán jobban élvezett mint én.
Billy felállt majd végigsimított.
- Na tetszett? - húzta oldalra szája szélét.
Megszólalni nem bírtam így csak mosolyogtam egyet.
Billy segített felöltözni majd befektetett az ágyba amíg ő is lezuhanyozott. Mikor visszajött befeküdt mellém az ágyba ahol szorosan magához ölelt miközben végig csókolgatta arcomat.
- Jó éjt baba - nyomott még egy puszit az arcomra.
- Jó éjt Billy.. - még jobban hozzábújtam.
Nagyon élveztem az előbbit, de mégjobban élveztem Billy karjai közé bújni, ugyan még mindig féltem, hogy nagyot fogok esni, kockáztattam. Kockáztattam pár talán elmúló pillanatért remélve, hogy sosem fog elmúlni.

Billy Hargrove HálójábanOù les histoires vivent. Découvrez maintenant