Popüler.

295 12 16
                                    

-Leyadan-
Selam, ben Leya, Leya Kırşan. 16 yaşındayım. Cevdet Lise'sinde okuyorum. Oldukça popülerim. Herkes beni tanır. Ve bundan gurur duyuyorum. Bir de sevgilim Arda var. Arda okulun basketbol takımından. O da çok popüler. Bana şan ve şöhret kazandırıyor o kadar. Bir de deniz var. En yakın arkadaşım, Deniz dışında kimseyle samimi değilim.

Deniz: Aloo Kırşan hayallere daldın yine!
Leya: Bir şey yok Denizcik. Asıl sen hayallere dalıyorsun son zamanlarda, Alara'ya olan ilgin çok güzel! HAHAHAH
Deniz: Sus ve kıvılcım!
Leya: Kıvılcım kim be?
Deniz: Selenada ki boğulan manyak! HA-

Deniz gülerken Leya Deniz'in ağzını kapatır.

Deniz: IhmHmHmHm
Leya: Beni rezil ediyorsun Denizcik!
Deniz: Aaa bir an unutmuşum, Okulda havalısın. Ama benim yanımda Kayu izliyorsun! HAHAHAHA
Leya: Seni var ya çocuk-

Çiğdem: Leya!

Bu Çiğdem, Leya gibi olmak için Leya'nın bir başka deyimle köleliğini yapıyor. Ama böyle olmayı o seçti.

Leya: Ne var Çiğdem?
Çiğdem: Tuana var ya, Senin arkandan konuşuyor!
Leya: Ne?

Tuana okula yeni geldi, sessiz sakin birisi, Leya ismi duyunca şaşırdı, Ama ne olursa olsun derdi verilmeliydi.

-Leyadan-
Ah zavallı Tuana! Zavallı inek!  Sana bir ders vermez gerekiyor belli!

Leya: Çiğdem yanına Nil'ide al, Ayağıma getirin o böceği.
Çiğdem: Tabi Leya sen ne dersen o!

-Deniz'den-
Leya'nın havalı olma çabalarına sinir oluyorum aslında, Benim yanımda Kıvılcım, Okulda Leya Kırşan oluyor. Bu çok garip, Ama Leya benim sırdaşım ve gardaşımdır!

Birkaç dakika sonra, Çiğdem ve Nil kolundan sürükleyerek, Tuanayı getirdiler.

Tuana: Ne istiyorsun?
Leya: Seni ezmek istiyorum! Küçük velet.
Tuana: Aramızda bir yaş var.
Leya: Umrumda değil!

Leya ateş püskürüyordu, Tuana ise oldukça sakindi. Leya Tuana'ya tam vuracakken, Selin'in sesini duydu.

Selin: Leya! Bizim sınıfa yeni biri geliyormuş!
Leya: Adı neymiş?
Selin: Yağız

Sessiz" Leyyağ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin