Capitolul 1

1 0 0
                                    

Sunt la ora de pian, îmi repet pentru a zecea oară unul din cântece. Urmează să am un examen la sfarșitul celui de al doilea semestru. Sunt foarte stresată, în ciuda factului că am repetat de multe ori cântările care urmează să le cânt la examen. Mereu când vine vorba de examene sunt foarte emoționată.  Imi este frică de eșec, știu că nu ar trebui, dar NU imi pot permite să greșesc. Am mai greșit în trecut și nu mai doresc să mai trăiesc la acest examen acel sentiment...  Sunt o fire foarte sensibilă și îmi place să trăiesc fiecare moment. Pianul e insrumentul muzical care imi creiaza o stare de pace și îmi pare uimitor de fiecare dată când cânt cum  anumite bătai ale degetolor intr-un animit timp exact pot creia sunete care contopinduse între ele criază o melodie de drag so asculți. Procedeul de învatare a unei molodii mi sa părut mereu a fi unul destul de minuțios și cu o anumită perioadă de timp, dar se merită !!! Drag cititor nu pot explica ce sentiment plăcut am atunci când am finisat de învățat o nouă lucrare și totul e perfect.  Acest sentiment îl simt atunci când cânt, când ating cu degetele clapele pianului, de la prima pâna la ultima clapă... 

* Numele meu este Chaterina Rose, dar prietenii îmi zic Chaterin, să nu credeți că am foarte mulți prieteni. Mereu am făcut diferența dintre un prieten și o cunoștință (așa le zis eu persoanelor care mai discut despre anumite teme și atât).  Nu mai zic că înainte să încep a studia la pian nici nu prea aveam parte de multe discuții cu persoanele din jurul meu. EXACT sunt introvertă, dar mare atenție nu cu toți, cu cei care mă simt comodă și îmi creează un sentiment plăcut în timpul discuției pot deveni și eu la rândul meu destul de vorbareață și pusă pe glume ;) , ca să fiu înțeleasă corect nu prea am ce discuta cu o persoană care nu iși dorește o discuție cu mine sau cu cineva care nu pot găsi limbă comună. Când cineva începe o discuție cu mine sunt deschisă să particip, dar na conteaza si care e tema discutiei...

DECI sunt o persoana care pune accent pe sentimente, deschisa la a participa la diferite activitati sportive si culturale.  

Se pare că și ora de pian sa finisat între timp, urmează să plec acasă. După ce mi-am luat geanta, am închis cu atenție usa clasei,  mi-am zis în gând ,,gata pe ziua de azi " , urma doar să ajung acasă și să-mi fac temele. Ce frumoasă ar fi fost viața fară TEME PE ACASA !!! Dar aste e... In cele mai multe cazuri pană ajung acasă îmi place să fac o plimbare și să ascult unele din melodiile mele preferate la căști, desigur.  E unul din momentele zilei în care reflectez atent la cele petrecute în ziua respectivă, un moment petrecut cu mine însămi.  





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 31, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PetaleWhere stories live. Discover now